+ Svara på ämne
Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 30

Ämne: Skinnbraller

Marcus
    Gäst

Standard Sv: Skinnbraller

Citat Ursprungligen postat av ButtplugLover Visa inlägg
    Jag brukar också lägga min snett uppåt men oftast får jag så hårt stånd så att den tittar ut lite uppe i byxlinningen eftersom att jag har ett par så trånga byxor. Det sexigaste är nog ändå när den ligger längs med benet och kukbulan syns tydligt.
    När jag runkar i skinnbraller o kuken står rakt upp så sticker ollonet fram över byxlinningen men om jag e ute bland folk så täcker Tshirten så man inte ser ollonet mer än en bula

Marcus
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Stringtjej Visa inlägg
    Min kille brukar lägga kuken snett uppåt i tajta jeans eller skinnbyxor, så upphetsande att känna hur den växer och syns mer och mer.
    Skinnleggings är också sköna, utan trosor blir det lätt en fin camel-toe om man är på humör för att visa en sån. Sen är det inte lika varmt och lätt att tvätta. Fast helst åtsittande riktiga skinnbyxor, blir kåt av att känna lukten av skinn och hör hur det låter när man sätter sig ner.
    Älskar också lukten av skinn blir kåt då! Tjejer i tajta skinnleggings e sexigt brukar alltid kolla in dom på stan Skönt o höra att du tänder på o kolla in din kille när hans kuk växer i brallerna o syns mer o mer!

Tycker det är jävligt upphetsande o tex hänga med ryggen mot bardisken i tajta skinnbraller utan kallingar o känna kuken växa o bli hårdare o hårdare så ståndet syns ordentligt o känna hur kåtheten pulserar i kuken. Ibland har tjejer (o ibland killar) kommit fram o ska beställa öl just där jag står fast det är bättre plats någon meter bort i baren Oftast blir det bara kroppar som "råkar" trycka mot kuken i trängseln eller en hand som "råkar" snudda kukbulan när hon/han letar efter pengar i sin ficka men ibland har det gått längre o handen har stannat längre o det blivit knull senare. Har du gjort nåt sexigt med din kille på nåt uteställe tex?

Marcus
    Gäst

Skinn ÄR sex. Jag blir sjukt kåt av skinnkläder. Kåt av att klä mig i skinn, knulla i skinn, kåta upp andra i skinn. Bara så jävla skönt och sexigt. Har allra helst tighta skinnbyxor utan fickor men även kjol så klart. Kul också att ha skinn till vardags och se hur folk reagerar.
    Är din skinnkjol kort o åtsittande? Brukar du vara näck under kjolen? Antar att din kille vill du ska vara det!

Junior medlem
    Reg.datum
    Nov 2012

Standard Re: Sv: Skinnbraller

Skinn ÄR sex. Jag blir sjukt kåt av skinnkläder. Kåt av att klä mig i skinn, knulla i skinn, kåta upp andra i skinn. Bara så jävla skönt och sexigt. Har allra helst tighta skinnbyxor utan fickor men även kjol så klart. Kul också att ha skinn till vardags och se hur folk reagerar.
    Älskar tjejer i skinn! Så läckert! Snyggast i skinnbraller men skinnkjol e läckert också om den e kort! Hur brukar folk reagera när du har skinnkläder?

tjej
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Marcus Visa inlägg
    Älskar också lukten av skinn blir kåt då! Tjejer i tajta skinnleggings e sexigt brukar alltid kolla in dom på stan Skönt o höra att du tänder på o kolla in din kille när hans kuk växer i brallerna o syns mer o mer!

Tycker det är jävligt upphetsande o tex hänga med ryggen mot bardisken i tajta skinnbraller utan kallingar o känna kuken växa o bli hårdare o hårdare så ståndet syns ordentligt o känna hur kåtheten pulserar i kuken. Ibland har tjejer (o ibland killar) kommit fram o ska beställa öl just där jag står fast det är bättre plats någon meter bort i baren Oftast blir det bara kroppar som "råkar" trycka mot kuken i trängseln eller en hand som "råkar" snudda kukbulan när hon/han letar efter pengar i sin ficka men ibland har det gått längre o handen har stannat längre o det blivit knull senare. Har du gjort nåt sexigt med din kille på nåt uteställe tex?
    Mmmmm älskar killar i läder jag skulle ha smekt kuken om jag sett dig hård tänder på kaxiga killar

Gäst
    Gäst

Min kille brukar lägga kuken snett uppåt i tajta jeans eller skinnbyxor, så upphetsande att känna hur den växer och syns mer och mer.
    Skinnleggings är också sköna, utan trosor blir det lätt en fin camel-toe om man är på humör för att visa en sån. Sen är det inte lika varmt och lätt att tvätta. Fast helst åtsittande riktiga skinnbyxor, blir kåt av att känna lukten av skinn och hör hur det låter när man sätter sig ner.
    Var kan man se dig i skinnleggings utan trosor???? Blir kååååt

Gäst - Rockkillen
    Gäst

Talking Sv: Skinnbraller

Läderbrallor är stenhårt! Har ofta det på klubbar - helst med fett nitbälte. Brukar ge utdelning hos brudarna när man kan visa upp en fet läderbula.
    Kör näck under också och gillar att bara dra fram kuken genom gylfen och knulla med brallorna på. Hett som fan!
    Och självklart... ett runk i läder är fan aldrig fel heller...

Marcus
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Gäst - Rockkillen Visa inlägg
    Läderbrallor är stenhårt! Har ofta det på klubbar - helst med fett nitbälte. Brukar ge utdelning hos brudarna när man kan visa upp en fet läderbula.
    Kör näck under också och gillar att bara dra fram kuken genom gylfen och knulla med brallorna på. Hett som fan!
    Och självklart... ett runk i läder är fan aldrig fel heller...
    Häftigt! Blir också stenkåt på o visa upp en fet läderbula! Får lätt ståkuk när läderbrallerna kommer på...är också näck under o kör med fett nitbälte. Blir kåt av läderdoften o att dom sitter skittajt så dom klämmer mot kuken o då brukar kuken bli stenhård o brallerna trycker ännu mer mot kuken underbart när tjejerna kollar!

Gäst göran
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Marcus Visa inlägg
    Nån mer än jag som gillar o runka i skinnbraller, nitbälte o skinnjacka? Skönast e de o runka när man e helt näck under brallerna o med bar överkropp med skinnjackan lite uppknäppt. Blir också kåt o gå ut på stan så fast då har jag svart Tshirt under jackan.
    Håller helt med dig! Älskar att göra detta! Kanske lust att skypa? [Adress borttagen av mod]

Marcus
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Gäst göran Visa inlägg
    Håller helt med dig! Älskar att göra detta! Kanske lust att skypa? [Adress borttagen av mod]
    Menar du runka i skinnbraller eller gå ut på stan o visa en kåt hård kuk i skinnbraller?

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Köp sexiga trosor från e-butiken Amorlina.se.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •