+ Svara på ämne
Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 30

Ämne: Alltid analsex i porrfilm

Tweaky
    Gäst

Standard Alltid analsex i porrfilm

Jag är tjej och har aldrig tidigare letat efter porrfilm på nätet. Nu blev jag nyfiken i helgen och bestämde mig för att porrsurfa. Så jag laddade ner porrfilmer via pojkvännens dator. Han har ett program för det.

ALLA porrfilmer som jag laddade ner hade scener med analsex. Vissa hade till och med bara analsex! Nu undrar jag varför? Tänder alla killar på analsex? Tänder ni så fall mer på analsex än vanlig sex eller varför är alla filmer fulla av analsex? Själv har jag aldrig provat analsex eller ens tänkt på det. Det är aldrig någon av mina tidigare pojkvänner som ens har frågat om det. Är det jag som bara har träffat ovanliga killar?

Sex-guru
    Reg.datum
    Jul 2008

Standard Sv: Alltid analsex i porrfilm

Jag är en kille som håller med dig. Jag kollar rätt ofta på porr men analsexscenerna är inget som tänder mig. Jag har heller inte haft analsex och kommer nog inte att föreslå det för någon tjej.
    Däremot om en tjej gärna vill ha analsex så hade jag nog ställt upp

Gäst
    Gäst

Jag är kille. Min första sexfantasi var om analsex. Jag var mycket liten och förstod nog inte att det var "fel" hål. Jag minns bara att jag blev varm och pirrig i kroppen när jag tänkte på att stoppa in ett finger i rumpan på en kvinna.

Jag tror att analsex är en ganska normal och naturlig sexfantasi bland män. Det ligger i mannens sexualitet att tända på penetrering. Om penetreringen sker vaginalt, oralt eller analt verkar vara underordnat och mindre viktigt.

Att just analsex är så vanligt i porrfilm beror nog på att de flesta män är ganska svältfödda på den sortens penetrering i det verkliga livet. Hade analsex varit normen för samlag och någonting som människor hade dagligen, så hade nog vaginalsex varit det vanligaste inslaget i porrfilm istället. Fantasin blir alltså ett substitut för det vi inte har tillgång till i vår vardag. Hur många här fantiserar om sådant som de redan har? När jag dagdrömmer (dvs fantiserar) så gör jag det om sådant som jag inte har.

thirteen
    Gäst

Killar tännder väl på att få bajs på snoppen. Jag tycker att det är sjukt.

Gäst
    Gäst

Smile Sv: Alltid analsex i porrfilm

Det är lite tabu,men det verkar så många har provat,och många,både män och kvinnor njuter av det.
    Jag har träffad kvinnor som har gillat analsex.
    Det är smak sak.Det är inte konstigt alls.Man måste kunna,läsa,studera,och göra på rätt sätt.
    Rätt eller fel hål,det kan man inte avgöra.Huvudsaken är att både ska kunna njuta.

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av thirteen Visa inlägg
    Killar tännder väl på att få bajs på snoppen. Jag tycker att det är sjukt.
    Har haft det många gånger och aldrig råkat ut för det.

Gudrun
    Gäst

Jag tycker analfixeringen som finns idag är helt sjuk. Killar vill stoppa in sina snoppar i bajshålet på oss tjejer. Jag vågar säga nej om något äckel skulle fråga mig eller försöka stoppa in sin snopp där. Men hur många tjejer finns det inte där ute som inte vågar säga nej? Och hur många finns det inte som har blivit hjärntvättade att tro att det är någonting normalt? Bajsknullande är inte normalt! Varför skulle någon psykiskt frisk kille vilja stoppa in snoppen i ett bajshål när det precis bredvid finns en slida som är avsedd för ändamålet? Jag hoppas att alla killar som vill knulla i skithålet får infektioner i snoppen och blir impotenta!!

Flitig medlem
    Reg.datum
    Oct 2008

jag är tjej och tänder mkt på anal sex.. tycker "vanliga" porrfilmer är tråkiga.. dock så är allt "in och ut:ande" drygt i längden.. mer variation.. fisting är något jag saknar i porrfilmer.. tur det finns bögporr där är de mer av den varan^^

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Jun 2008

jag har en känsla av att analsex har mycket med maktkänsla att göra.
    och självklart det fysiska i det hela - ett trångare hål självklart!

Gäst
    Gäst

Vem kan egentligen svara på varför man tänder på något? Man bara gör det lixom.

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Nyfiken på en Buttplug?

Liknande ämnen

1. En kåt kille Ronkar alltid eller ??? Ler
    Av JossaDuttan i forum Onani
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2015-12-13, 21:34
  2. Tala alltid sanning!
    Av Gäst i forum Små roliga historier
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-08-20, 13:52