+ Svara på ämne
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 30 av 30

Ämne: Alltid analsex i porrfilm

Admin Site Admin Millas avatar
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard Sv: Alltid analsex i porrfilm

Citat Ursprungligen postat av Draken Visa inlägg
    Enligt RFSU och de studier som har gjorts, så är det normalt med analsex. Problemet med porrfilmer är väl inte analsex som sådan, utan hur den utförs. Men det krävs nog en riktigt korkad grabb för att ta efter en porrfilm. Även vi killar har ju en anal, så det krävs inte många grå för att lista ut att det inte bara är att stoppa in den och börja pumpa. De flesta killar bör alltså kunna dra slutsatsen att en tjejs anal fungerar precis som deras egen (även om porrfilmerna visar något annat).

De senaste inläggen fick mig att tänka på Magnus Ugglas låt "Nitar och läder":

http://www.youtube.com/watch?v=qHi2Tx0tWnA
    Det var nytt för mig att det är normalt med analsex.
    Nu drar jag ju inte alla killar över samma kam för jag skerv ju inte att alla killar tror att det gå till som det gör i porrfilmerna men en del omogna typer gör ju tyvärr det vad jag har hört.
    Jag Har sjäv provat på analsex en gång som jag har skrivit i en annan tråd om analsex

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av duck Visa inlägg
    Jag tror de flesta killar skulle föredra analt framför vaginalt om de fick välja precis som de ville. I alla fall är det så i min bekantskapskrets där vi pratar ganska öppet om sex. Men analsex kan ju vara lite besvärligt och kräver lite förberedelser. Så även om man fick välja så skulle det nog mest bli vaginalt och lite analt ibland.

Det vore drömmen att få tillgång till obegränsat analsex med sin flickvän. Jag blir avundsjuk när jag läser det du skriver . Sen om det har med makt att göra, att man är smygbög, att man gillar bajs på snoppen, att det är trångt och skönt, att det är ett kärleksbevis, att det är intimt, eller varför man nu gillar det tror jag är omöjligt att svara på. Hur ofta kan man egentligen svara på varför man tänder på något?! Det är jäkligt trist att det är så få tjejer som gillar det i alla fall. Min tjej gillar det inte alls och man vill ju inte tjata eller pressa henne till något som hon inte vill. Så man kommer väl att få spendera hela livet som sexuellt frustrerad
    Jadu gillar hon det inte så kan man ju inte tvinga henne, men vem vet, någon gång kanske hon känner för det, underligare saker har ju hänt menar jag ^^ det var nån period min tjej vägrade totalt i rumpan, för hon tyckte att vi varit för intensiva med det (3 gånger under samma månad max, hon var tidigare van vid en gång i månaden). Sexet kan det ju vara en slags motreaktion för nu kan det bli flera gånger på en helg att vi kör i rumpan. Senaste helgen vi sågs var jag mer i rumpan än i muttan, så nästa helg kanske jag ska vara lite mild och satsa mer på henne. Man får ta i lagom mängd så det inte blir bara ens egna njutning som är viktig

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Tweaky Visa inlägg
    Jag är tjej och har aldrig tidigare letat efter porrfilm på nätet. Nu blev jag nyfiken i helgen och bestämde mig för att porrsurfa. Så jag laddade ner porrfilmer via pojkvännens dator. Han har ett program för det.

ALLA porrfilmer som jag laddade ner hade scener med analsex. Vissa hade till och med bara analsex! Nu undrar jag varför? Tänder alla killar på analsex? Tänder ni så fall mer på analsex än vanlig sex eller varför är alla filmer fulla av analsex? Själv har jag aldrig provat analsex eller ens tänkt på det. Det är aldrig någon av mina tidigare pojkvänner som ens har frågat om det. Är det jag som bara har träffat ovanliga killar?
    Du har träffat knasiga killar ja, jag brukade ha ganska mysiga rövknull med mitt ex o mitt ex innan henne, och det är inte bara blint pga porrfilmer vi testat sånt, utan av ren äventyrlusta, du borde testa en gång, men förbered dig massor i så fall :O:O

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av tjej88 Visa inlägg
    jag är tjej och tänder mkt på anal sex.. tycker "vanliga" porrfilmer är tråkiga.. dock så är allt "in och ut:ande" drygt i längden.. mer variation.. fisting är något jag saknar i porrfilmer.. tur det finns bögporr där är de mer av den varan^^
    Finns väl iof ganska många porrfilmer med fisting, surfade runt och hittade rätt mkt på några minuter

Gäst
    Gäst

Jag tror faktiskt det finns en liten bög hos alla analsesgillande killar, *ler*

Jag har aldrig haft analsex *ler* men i fantasin kan det vara mysigt att bli påsatt

Junior medlem
    Reg.datum
    Apr 2010

Tycker alltid det är tråkigt med folk som säger att annat folk är äckel bara för dom gör något som personen tycker är äckligt . Det är ju skillnad, du kan tycka folk är äckliga men dom är inga äckel som person.

Analsex kan vara säkert och bajsfritt, folk säger att killar tänder med bajs på snoppen, men det kommer ju aldrig nått bajs. Jag tänder inte med fittsaft på snoppen men jag stoppar in den där ändå. Jag menar hallå?

Det är kul att testa nya saker, det är kanske inte normalt i många ögon, men hur kul är det att vara normal? Låter tråkigt, men aja, jag klagar inte på att ni är tråkiga, så klaga inte på oss som har analsex, vi flesta gör det med skydd och med aktsamhet =).

Junior medlem
    Reg.datum
    Apr 2010

Man ska bara ha analsex om tjejer verkligen vill det. Och då är det inte pga dåligt självförtroende eller hjärntvätt, utan för att tjejen tycker det är skönt, roligt eller intressant. Kom inte och säg att alla tjejer bara säger ja för dom inte vågar säga nej.

Gäst -Kille
    Gäst

Thumbs up Tvång?

Ni grabbar, om tjejerna inte vill ha analsex med er så lämna dom inte då. Skaffa istället en Dildo med sugplopp så klarar ni er själva. Eller klarar ni att torka er i röven själva heller? Be då mamma om hjälp

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Tweaky Visa inlägg
    Jag är tjej och har aldrig tidigare letat efter porrfilm på nätet. Nu blev jag nyfiken i helgen och bestämde mig för att porrsurfa. Så jag laddade ner porrfilmer via pojkvännens dator. Han har ett program för det.

ALLA porrfilmer som jag laddade ner hade scener med analsex. Vissa hade till och med bara analsex! Nu undrar jag varför? Tänder alla killar på analsex? Tänder ni så fall mer på analsex än vanlig sex eller varför är alla filmer fulla av analsex? Själv har jag aldrig provat analsex eller ens tänkt på det. Det är aldrig någon av mina tidigare pojkvänner som ens har frågat om det. Är det jag som bara har träffat ovanliga killar?
    Du har haft tur och träffat normala killar. De är inte intresserade av analsex. Det finns ju inget som kan vara bättre än sex i din slida som är till för det.

Det är osäkra. omogna och perversa som sysslar med analsex. Var bara glad att du träffat normala och inte fått din anal fördärvad.

Helt grön
    Reg.datum
    Nov 2010

nej det är inget som jag alls skulle tända på

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Nyfiken på en Buttplug?

Köp en realistisk dildo. Här hittar du sexleksaker för alla smaker.

Liknande ämnen

1. En kåt kille Ronkar alltid eller ??? Ler
    Av JossaDuttan i forum Onani
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2015-12-13, 21:34
  2. Tala alltid sanning!
    Av Gäst i forum Små roliga historier
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-08-20, 13:52
  3. Kommer alltid när hon stönar
    Av Mr outhållig i forum Orgasm
    Svar: 8