+ Svara på ämne
Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 23

Ämne: Ställning vid analsex

Admin Site Admin Gustavs avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard Sv: Ställning vid analsex

Citat Ursprungligen postat av MrBlue Visa inlägg
    men det är ju absolut inget äckligt, kiss är rent
    Saker kan ju vara äckliga, även om de är rena

Det är faktiskt vetenskapligt bevisat, genom empiriska studier, att vi människor blir mindre känsliga för äckel, då vi är sexuellt upphetsade. Saker som saliv, urin, blod och andra kroppsvätskor, äcklar oss alltså inte lika mycket då vi har sex som det annars skulle göra. Men det är inte bara kroppsvätskor som vi blir mindre känsliga för när vi har sex. Utan snusk i ren allmänhet. Dvs även en skitig toalett blir mindre motbjudande för den som har sex, än för den som inte är sexuellt upphetsad.

Det är ju egentligen inte någon ny upptäckt, utan snarare någonting som alla människor redan kände till.

Junior medlem
    Reg.datum
    Mar 2012

Jag skulle tro att man syftar på att man kissar med den, men det är ju absolut inget äckligt, kiss är rent
    ja, det var kiss jag syftade på. okej att kiss är rent, men som gustav säger så kan även rena saker vara äckliga. jag tycker inte att det är fräscht i med att jag vet att det liksom är slaggprodukter, rester som kastas bort. den tanken är inte rolig...

Senior medlem
    Reg.datum
    Sep 2011

Citat Ursprungligen postat av Icke-Hetero-Tjej Visa inlägg
    ja, det var kiss jag syftade på. okej att kiss är rent, men som gustav säger så kan även rena saker vara äckliga. jag tycker inte att det är fräscht i med att jag vet att det liksom är slaggprodukter, rester som kastas bort. den tanken är inte rolig...
    Förvisso, men även tjejer kissar ju med sitt könsorgan...

Helt grön
    Reg.datum
    Oct 2012

jag älskar när tjejen kör in ett finger o suger samtidigt. det blir skönare o skönare o orgasmen är så skön

Junior medlem
    Reg.datum
    Mar 2012

Förvisso, men även tjejer kissar ju med sitt könsorgan...
    men inte med samma hål! urinröret och slidan är inte samma. men det är det på killar.

kan tillägga att jag inte tänker på detta när jag suger av min kille

En frågande gäst!
    Gäst

Standard Hur långt in i analen kan man för "leksaker" utav olika typer utan risk för skador.

Hej! Ber om ursäkt om jag snor din tråd men jag hittar inen lämplig tråd att läsa om detta i.
    jag köper en shysst gurka ibland och värmer den. Knådar den med händerna för att den ska bli mjuk som en kuk och sedan är det bara att köra. MEN! Hur långt in kan man, som sagt, föra in grejerna?

Junior medlem
    Reg.datum
    Nov 2012

Har ej läst alla svar, men kan av egen erfarenhet säga att det går utmärkt att köra typ missionären vid analsex mellan två killar kan dessutom meddela att det är oerhört skönt mvh, mottagande del av analsex mellan killar

Senior medlem
    Reg.datum
    Sep 2011

Standard Sv: Hur långt in i analen kan man för "leksaker" utav olika typer utan risk för skado

Tror inte att det är farlig att köra in gurkan tills det tar stopp

Citat Ursprungligen postat av En frågande gäst! Visa inlägg
    Hej! Ber om ursäkt om jag snor din tråd men jag hittar inen lämplig tråd att läsa om detta i.
    jag köper en shysst gurka ibland och värmer den. Knådar den med händerna för att den ska bli mjuk som en kuk och sedan är det bara att köra. MEN! Hur långt in kan man, som sagt, föra in grejerna?

Admin Site Admin Millas avatar
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard Sv: Hur långt in i analen kan man för "leksaker" utav olika typer utan risk för skado

Citat Ursprungligen postat av En frågande gäst! Visa inlägg
    Om det börjar göra ont så är det nog bäst att avbryta för då säger kroppen att det är nått som är fel.

Gäst
    Gäst

Härlig att med analsex . Ibland kör jag upp en dildos när jag är själv . Ibland tar min fru fram strapon in i analen . Jätte skönt tycker jag . Oftast när hon vill vara dominant då tar hon fram strapon mm.

Pär

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Nyfiken på en Buttplug?

Köp en realistisk dildo. Här hittar du sexleksaker för alla smaker.

Beställ en Strap-on från Passion of Sweden. Snabba och diskreta leveranser.

Liknande ämnen

1. Analsex
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2017-08-29, 19:25
  2. Analsex
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2017-01-29, 01:52
  3. i vilken ställning kommer ni tjejer lättast i ?
    Av alltförtjejen i forum Orgasm
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2013-12-18, 18:15
  4. Analsex
    Av eserea i forum Kontakt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-10-19, 12:38
  5. sex ställning vid höftproblem
    Av prinsessan sofie i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-06-01, 19:10

Taggar för det här ämnet