+ Svara på ämne
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: svart sex

Gäst
    Gäst

Standard svart sex

HEJ - är gift med en 20 år yngre kvinna som gång efter annan är otrogen och alltid med negrer - hon kan inte motstå stora kukar säger hon - varit två gånger i Gambia på semester med henne och hon knullades dagligen av två killar anställda vid hotellet - sista natten ordnade hon en ung kille upp på mitt rum som påstod att jag var bög....vad göra Patrik

Gäst
    Gäst

Standard Sv: svart sex

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    HEJ - är gift med en 20 år yngre kvinna som gång efter annan är otrogen och alltid med negrer - hon kan inte motstå stora kukar säger hon - varit två gånger i Gambia på semester med henne och hon knullades dagligen av två killar anställda vid hotellet - sista natten ordnade hon en ung kille upp på mitt rum som påstod att jag var bög....vad göra Patrik
    Knullar du mycket med henne själv ?

Admin Site Admin Gustavs avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    ....vad göra Patrik
    Det låter som att hon har en fetish som du inte kan uppfylla. Så du blir nog tvungen att tvinga henne att välja mellan dig och sin fetish, eftersom hon inte kan få båda delarna. Alternativt får du acceptera att du måste dela henne med andra.

Alla problem finns det inte bra lösningar på. I det här fallet har ni tre dåliga att välja på.

Junior medlem
    Reg.datum
    Sep 2013

Ta på en sådan strap on och det ska vara nästan detsamma för henne

http://www.sinful.se/fetish-fantasy-hollow-strap-on

Admin Site Admin Millas avatar
    Reg.datum
    Oct 2008

Har raderat ett rasistiskt inlägg tråden
    Regler för sexforum finns att läsa i länken här nedan.

http://www.sex-forum.se/ordet-ar-fri...sex-forum-3778

Helt grön
    Reg.datum
    Nov 2016

Hej
    Jag förstår henne så väl. Din fru har precis som jag fått smaka något som är speciellt och väldigt sexigt. Men jag tror inte du behöver vara orolig för att hon lämnar dig säkert är det som med mig en lust som handlar om ren lust alltså porrigt och skönt men inte alls några andra känslor.
    För min del hamnade jag i säng med en mkt äldre gift svart man efter en firma fest. Han arbetar på lagret är gift muslims afrikan och väldigt spännande. En arbetskamrat hade redan varit med honom och berättat så jag kunde bara inte låta bli.
    Men som sagt det är för sex och inget annat.
    Så låt henne leka hon älskar dig det är jag söker på.
    Kram T

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Beställ en Strap-on från Passion of Sweden. Snabba och diskreta leveranser.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •