+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 28

Ämne: Sexuellt upphetsad av blöta kläder

Hybridvisning

Junior medlem
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard Sexuellt upphetsad av blöta kläder

Jag är en av några här i Sverige som gillar att bada med kläderna på,
    i utlandet är det ännu större, men dock har jag inte hittat jättemånga
    likasinnade med denna hobby.

Klädsimmet är ju nästan borttaget i simundervisningen så många får
    inte ens uppleva det den vägen, inte ens jag men några år senare
    började jag att bada med kläderna på på både badhus och i skolans simhall.

Det är ju en fetisch det här och hade varit skoj om man hade tillåtelse att
    bada med kläderna på på badhuset även idag.

Men jag får nöja mig med datorn och kolla på andras blöta äventyr.
    Några fler här som ser intresse i att bada med kläderna på?

Gäst
    Gäst

Cool Sv: Sexuellt upphetsad av blöta kläder

Jag gillar samma sak, och varianter på det. Blöta ner jeansen steg för steg i t ex i grunda vatten. Ibland kliva i vattnet snabbt och bli genomblöt. Gå till affären med blöta byxor. Visa mig ute; ibland säga till familjen att jag ska bada med käderna ute, så gå och göra det och sedan komma hem igen. De brukar le åt mina "hyss" och fetisch. En gång skulle jag köra tjejjen till jobbet, och innan vi gick ut till bilen så sade jag att jag bara skulle duscha av mig snabbt. Gjorde då det - duschade mig på byxorna så de blev helt blöta, och gick sedan ut till henne och körde iväg. Coolt. En gång fick jag sms från tonårsdottern som tyckte jag skulle ta ett bad, i ljusa brallor utan kallingar, innan jag sedan gick till affären. När jag kom hem så ville hon se om jag hade vågat. Och visst - tumme upp fick jag. Åtsmitande blöta, nästan genomskinliga. Skönt som tusan. Jag gillar även att pinka på mig ibland. Är kanske ännu fräckare och "förbjudet" men skönt kan det vara. Upphetsande känsla att låta det börja rinna när jag är ute klädd i jeans t ex. Utelämnande men va tusan. Rör ju bara mig.

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Sexuellt upphetsad av blöta kläder

Hej!

Jag älskar blöta kläder. Gillar jeans,jeansjackor,linne,t-shirt, hoodtröja , converse eller boots.

Duschar och badar inomhus och badar gärna ute när det är varmare. Vore kul att träffa fler som gillar detsamma. Jag bor i Trollhättan!

Gäst
    Gäst

tror det här är mycket vanligare än man tror, det finns nog många som gör sådant här i smyg, för man kanske "skäms" lite, men det är nog det som gör att man får en sån härlig "kick". Kul att se att se att jag själv inte är ensam om det här intresset, och framförallt kul att se att det fanns en till i Trollhättan . (för jag bor där också). Gillar det mesta, shorts, mjukisbyxor, t-shirt, jeans, ja allt möjligt.

Oregistrerade
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Hej!

Jag älskar blöta kläder. Gillar jeans,jeansjackor,linne,t-shirt, hoodtröja , converse eller boots.

Duschar och badar inomhus och badar gärna ute när det är varmare. Vore kul att träffa fler som gillar detsamma. Jag bor i Trollhättan!
    Hej, är en kille som bor i Stenungsund som gillar samma som du! Är du man eller kvinna?

Oregistrerade
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Oregistrerade Visa inlägg
    Hej, är en kille som bor i Stenungsund som gillar samma som du! Är du man eller kvinna?
    Tja, jag gillar det också, bor själv lite utanför trollhättan dock är jag också kille!

Gäst
    Gäst

Svårt att hitta kvinnor som gillar det!

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Feb 2016

Hej!! Jag är en 29 årig kille som blir super kåt av blöta kläder, gärna flera lager
    Adda min Skype så kan vi ses där!!

Gäst
    Gäst

Ni som bor i eller omkring Trollhättan. Hör av er för gemensamma bad i sommar!

Admin Site Admin Gustavs avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Citat Ursprungligen postat av badare Visa inlägg

Men jag får nöja mig med datorn och kolla på andras blöta äventyr.
    Några fler här som ser intresse i att bada med kläderna på?

Det första jag tänker på, när jag hör att folk badar med kläderna på, är djupt religiösa grupper och frikyrkor (fundamentalistiska muslimer, ortodoxa judar, Amish, mm). Du kanske skulle höra dig för med landets frikyrkor, om de arrangerar något?

Har du varit i kontakt med ditt lokala badhus eller utomhusbad? Det borde inte vara svårt att övertyga dem om att erbjuda klädsim en kväll i veckan. Det bör finnas en efterfrågan på det. Blygsel, religiös övertygelse, nyfikenhet, eller en önskan om att utbilda sig i klädsim (kan vara användbart om man ska ut och segla eller promenera på isen). Sen finns det säkert många som tänder sexuellt på det, men det kanske du inte bör nämna som skäl när du pratar med badhuset .

I värsta fall, så får du väl hitta några likasinnade och abonnera ett badhus. Det brukar inte vara särskilt dyrt. När jag gick på gymnasiet så hyrde vi badhus några gånger för att festa och supa. Det enda badhuset ställde som villkor var att man inte fick springa (pga halkrisken), inte fick ha glas i eller omkring poolen och att hopptornet skulle vara avstängt.

Om du bara tänder på att ha kläder på själv och inte vill se andra som badar med kläderna på. Så kan du ju bara säga åt personalen på ett utomhusbad att du inte får/kan vistas med naken hud i solen och att du därför vill bada med kläder.

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Blev jag utsatt för sexuellt övergrepp?
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2014-05-10, 08:45
  2. Det blöta sommarlovet
    Av badare i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-06-08, 12:28
  3. Sexiga kläder?
    Av Mjau i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-04-05, 15:59
  4. Blir inte upphetsad