+ Svara på ämne
Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 28

Ämne: Sexuellt upphetsad av blöta kläder

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Sexuellt upphetsad av blöta kläder

Svårt att hitta kvinnor som gillar det!

Gäst
    Gäst

Hej, älskar att duscha i regnkläder, blir helkåt av det. Att stå med stenhårt stånd i regnkläderna av nylon och rikta duschen mot kuken och pungen, gärna med vibrerande duschstråle, tills det går är något extra. Skulle vilja ha med frun på detta, att ha henne i duschen i ett regnställ av nylon och sedan köra med massage duchen på fittan och brösten till det går för henne skulle vara häftigt. Vet ju hur det känns att köra massagestråle på mina bröstvårtor, hur skulle det då inte kännas för henne? Kan se framför mig hur hennes bröst putar ut och gungar av vattenstrålen under nylonregnjackan med styva vårtor som masseras av duchstrålen. Men vågar inte fråga om detta. Finns det någon tjej som provat med nylon regnkläder och massagedusch? Som skulle kunna tänka sig att prova? Skulle var kul att höra hur det var. Verkar det helgalet att fråga frun?
    Gillar även att krypa ner i badkaret i dunjacka och tjocka termobyxor. Skönt att känna när vattnet sakta tränger igenom kläderna. Först flyter man innan jackan blir genomvåt. En bra dunjacka med tätt nylonskal flyter riktigt länge har jag märkt. Någon mer som testar?

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Feb 2016

Hej!! Jag är en 29 årig kille som blir super kåt av blöta kläder, gärna flera lager
    Adda min Skype så kan vi ses där!!

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Feb 2016

Citat Ursprungligen postat av badare Visa inlägg
    Jag är en av några här i Sverige som gillar att bada med kläderna på,
    i utlandet är det ännu större, men dock har jag inte hittat jättemånga
    likasinnade med denna hobby.

Klädsimmet är ju nästan borttaget i simundervisningen så många får
    inte ens uppleva det den vägen, inte ens jag men några år senare
    började jag att bada med kläderna på på både badhus och i skolans simhall.

Det är ju en fetisch det här och hade varit skoj om man hade tillåtelse att
    bada med kläderna på på badhuset även idag.

Men jag får nöja mig med datorn och kolla på andras blöta äventyr.
    Några fler här som ser intresse i att bada med kläderna på?
    Hej!!
    29 år , kille
    [Skype adress borttagen av moderator]
    Älskar blöta kläder
    Senast redigerat av Milla den 2016-02-18 klockan 13:19. Anledning: Det är inte tillåtet med öppna kontaktuppgifter i trådarna

Gäst
    Gäst

Röjde i garderober idag och hittade en gammal träningsoverall från Adidas. 100% tunn nylon. Kunde inte låta bli att dra på det och ställa mig i duchen. Det höll emot vattnet rätt bra men så småningom om var jag genomsur. Att köra med massage duschen över hela kroppen fick kuken stenhård. Att sedan bara stå med massage strålen mot byxorna tills det gick. Den pulserande strålen fick hela underlivet att vibrera. Den tunna overallen satt som klistrad på kroppen när den blivit genomvåt, var som extra skinn, utom det lilla tält som kuken rest av i byxorna.

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Jan 2016

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Röjde i garderober idag och hittade en gammal träningsoverall från Adidas. 100% tunn nylon. Kunde inte låta bli att dra på det och ställa mig i duchen. Det höll emot vattnet rätt bra men så småningom om var jag genomsur. Att köra med massage duschen över hela kroppen fick kuken stenhård. Att sedan bara stå med massage strålen mot byxorna tills det gick. Den pulserande strålen fick hela underlivet att vibrera. Den tunna overallen satt som klistrad på kroppen när den blivit genomvåt, var som extra skinn, utom det lilla tält som kuken rest av i byxorna.
    Jag blir också superkåt av att duscha eller bada med kläderna på. Finns inget skönare än att ställa sig i duschen fullt påklädd. Jag blev kåt bara av att läsa ditt inlägg. Kuken blev stenhård på direkten. Jag drömmer om att få duscha tillsammans med en annan kille. Nu ska jag ta mig en kvällsdusch i de kläderna jag har på mig. Boxershorts, mjukisbyxor, t-shirt och en hoodie.

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av klädbadar´n Visa inlägg
    Jag blir också superkåt av att duscha eller bada med kläderna på. Finns inget skönare än att ställa sig i duschen fullt påklädd. Jag blev kåt bara av att läsa ditt inlägg. Kuken blev stenhård på direkten. Jag drömmer om att få duscha tillsammans med en annan kille. Nu ska jag ta mig en kvällsdusch i de kläderna jag har på mig. Boxershorts, mjukisbyxor, t-shirt och en hoodie.
    Hej, det var jag som skrev det du citerade. Själv drömmer jag om att duscha med min fru på det viset. Jag gillar regnställ och dun/ täckjackor. Tycker om när det tar lite tid innan jag blir blöt, skönt i dunjacka när vattnet strilar och massage duschen riktigt kämpar för att tränga igenom. Gillar stenhårt att ta en promenad i regn med nylonställe eller dunjacka på. Gärna tillsammans med frun. En gång i vintras när det riktigt växlade mellan regn och snö gick vi en rätt lång promenad. Våra dunjackor riktgt glänste av väta och när vi kom hem och tog av oss var dom genomvåta. Min fru stod där i tunnt, genomblött träningslinne i blank syntet med tuttstånd som slog rekord. Då blev det åka av.

Gäst
    Gäst

I dag blir det fortsättning på det jag skrev sist( inlägget ovan detta). Eftersom frun är borta kunde jag inte låta bli att busa lite efter jobbet. Drog på mina mörkblå regnbyxor av dubbel nylon och min frus knälånga dunjacka. Den är svart och har yttertyg och innertyg av nylon, lite skönt glänsande. Sedan in i duschen. Känslan när vattnet smattrar mot luvan och jackan och skvalar ner över mig, är nog svår att förstå. Mycket långsamt tränger vattnet genom jackan och nylonfordret blir sim ett extra skinn. Sedan blir jackan tyngre och smiter åt mer och mer. Ställde om till en hård massage dusch och riktade den mot kuken som var väl inklädd med nylonbyxor och jacka utanpå. Den pulserande duschen fick ju hela jackan att vibrera där den var utspänd av kuken. Att stå och titta på hur vattenstrålen spolar mot den utspända dunjackan och den stenhårda kuken är hur upphetsande som helst. Det gick rätt snart och nu är det några timmar i torktumlaren för jackan.

Gäst
    Gäst

Wetlook verkar ju vara rätt stort neråt Europa med massor av sidor att titta på, inte så mycket i Sverige. Men man kan ju njuta av det som bjuds nu på våren när det växlar mellan snö och regn. Många använder fortfarande dunjackor och skidbyxor/jeans och det kan bli rätt läckert i snöblandat regn. Kom till affären i förrgår och många var rätt våta efter regn och vind. Var bara att kolla in alla i sina blankvåta kläder. En tjej hade nog gått en längre promenad för hennes dunjacka verkade helt dränkt och satt som klistrad. Den blöta och tunga jackan visade hennes former i detalj.

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    En liten fortsättning på ovanstående som jag skrev för ett tag sedan. Eftersom vädret var rätt kass idag körde jag en halvtimme på motionscykeln efter jobbet. Då jag är själv hemma ikväll valde jag mitt gamla Adidas ställ, samma som jag hade i duchen i förut. Det är av tunn nylon med rymliga byxor och jacka. Det är lätt och sitter inte åt någonstans så det var skönt att cykla i. Eftersom det är ganska tätt blev jag rätt svettig och blöt efter en halvtimme. Men det höll rätt tätt och kändes torrt på utsidan. Under cyckel passet kunde jag inte låta bli att tänka på en tjejkompis under studietiden. Hon hade alltid sitt tunna nylon regnställ på sig. När vi promenerade, när vi cycklade eller joggade. Det var ett sådant som alla hade en period, tunn och blank nylon med vita revärer på ärmarna och benen. Jag tänkte på att hon också måste varit helt sjöblöt på insidan av sina täta nylonkläder när vi cycklade och joggade. Kändes rätt upphetsande att tänka på. I bland joggade vi i regnet och då blev hon riktigt dyngsur både på ut och insida. Hon använde aldrig bh och jag kan fortfarande se framför mig hur det var i jogging spåret i regnet. När hon sprang bredvid i sitt blöta regnställ som lät rätt mycket, det var ett swichande ljud hela tiden. När jag sprang bredvid kunde jag ju se hennes hoppande bröst hela tiden. Det blöta regnstället satt som klistrat på henne så varje rörelse blev tydlig. Då var det svårt att hålla sig i styr, tuttarna levde ett eget liv under den blöta nylonjackan och bröstvårtorna pekade ut tydligt genom den tunna jackan.
    Med dom bilderna i huvudet ställde jag mig i duchen efter cyklingen med regnstället på. Eftersom jag var svettig blev mina nylonkläder dyngsura på nolltid och det behövdes inte någon lång massage dusch mot kuken för att ge effekt. Skönt att byxorna är riktigt rymliga så att den har plats att stå rätt ut. Det blir en skön massage när byxorna vibrerar av duschen.

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Beställ en massageolja från Passion of Sweden.

Liknande ämnen

1. Blev jag utsatt för sexuellt övergrepp?
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2014-05-10, 08:45
  2. Det blöta sommarlovet
    Av badare i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-06-08, 12:28
  3. Sexiga kläder?
    Av Mjau i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-04-05, 15:59
  4. Blir inte upphetsad