+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Pappa hörde mig onanera!

Gäst
    Gäst

Standard Pappa hörde mig onanera!

Jag låg precis halvnaken i sängen o blev värsta dyngkåt. Jag var absolut säker på att pappa var nere i tvättstugan så jag satte på en p-rulle. En av de bästa jag sett faktiskt. Jag blir riktigt kåt av att höra mig själv stöna så jag började stöna i takt med att jag pullade. Jag sa saker i stil med ooh knulla den där kåta kuken!
    Som synd är råkade pappa visst inte vara i tvättstugan! Han hörde allt och nu vågar jag inte gå ut! Konstigt nog är det lite upphettas de att veta att någon hört mig men samtidigt så pinsamt att jag DÖR!! någon annan som blivit påkommen?

Junior medlem
    Reg.datum
    Mar 2012

Standard Sv: Pappa hörde mig onanera!

när jag var 12 år så kom mamma in på mitt rum när jag var naken och låg och runkade jag märkte inte för jag fick orgasm och min snopp ryckte för fult då såg jag mamma i dören hon bara gick där i från sa inget.hande en annan gång för en vecka sedan jag och min kompis låg och runkade avvaranra då mamma såg oss nakna hade precis börjat suga på magnus snopp när vi såg mamma i dören pinsamt

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av sven Visa inlägg
    när jag var 12 år så kom mamma in på mitt rum när jag var naken och låg och runkade jag märkte inte för jag fick orgasm och min snopp ryckte för fult då såg jag mamma i dören hon bara gick där i från sa inget.hande en annan gång för en vecka sedan jag och min kompis låg och runkade avvaranra då mamma såg oss nakna hade precis börjat suga på magnus snopp när vi såg mamma i dören pinsamt
    Homosexuell?

Gäst
    Gäst

Cool Sv: Pappa hörde mig onanera!

AAAAAaaaammmmeeeen guuu va pinis asså!!!!!! när pappen kommer på en lixom..sjelv onerer jeg inte så möcket men om jeg gör det så har jeg knep å inte merkas..

Gäst
    Gäst

alltså, gud va pinsamt!
    jag blev själv justpåkommen, pappa kom upp på mitt rum för att se hur jag mår. därsattjag med porrsidan öppen. jag klickade snabbt bort den. men av nån anledning stod endå adressen i hörnet av fönstret? så pinsamt att jag tror jag dör. jag tror inte jag gkan se honom i ögonen igen. va ska jag göra? :s

Junior medlem
    Reg.datum
    Mar 2012

jag vet inte om jag är bög tänder även på flickor

Admin Site Admin
    Reg.datum
    Oct 2008

Då är du bisexuell för då tänder man på både tjejer och killar

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Jun 2011

min pappa har hört min onanera med en lössnopp hade vibratorn i gång hade det skönt stönade för fult fick en orgasm när jah titade upp stod pappa där oj var det du förlåt om jag störde han stängde dörren låg kvar rent naken med lössnoppen vibrerande i mig

Gäst
    Gäst

haha shit vilka roliga historier, har själv varit med om att bli påkommen men inte sådär! ni borde posta i www.fmylife.se

Gäst
    Gäst

Wink Sv: Pappa hörde mig onanera!

hahahahahha

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Sex med pappa
    Av sol i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2017-01-01, 15:44
  2. Pappa söker dotter för ageplay (rollspel)
    Av BeMyDoll i forum Kontakt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2016-03-05, 03:05
  3. Incestplay, rollspel med familjeteman, vilka gillar ni? jag agerar "pappa" i mitt.
    Av Oregistrerade i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-11-12, 17:27
  4. Krossad make o förtvivlad pappa
    Av Lite Bontrager i forum Otrohet
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-09-08, 18:13
  5. Fel pappa
    Av i forum Otrohet
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-07-22, 16:07

Taggar för det här ämnet