+ Svara på ämne
Sidan 5 av 11 FörstaFörsta ... 34567 ... SistaSista
Resultat 41 till 50 av 102

Ämne: Spruta sig själv i munnen?!

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Spruta sig själv i munnen?!

När jag kollar på porr blir jag ofta så kåt att jag vill spruta mig själv i munnen. Oftast slutar det just så, men när jag väl kommit skäms jag lite och spottar oftast ut sperman.

Junior medlem
    Reg.datum
    Mar 2012

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    När jag kollar på porr blir jag ofta så kåt att jag vill spruta mig själv i munnen. Oftast slutar det just så, men när jag väl kommit skäms jag lite och spottar oftast ut sperman.
    skäms inte! läs igenom tråden o märk att fler än du sprutar sig i munnen.
    jag kan säga att jag gör nåt liknande. jag kmr ju inte åt att slicka mig själv(hade jag varit så vig hade jag iaf provat ) men när jag onanerar brukar jag stoppa fingrarna i munnen efteråt. plus att när jag o pojkvännen ska byta ställning när vi har sex brukar jag passa på att suga lite på hans kuk. riktigt tändande, både för mig o honom

Gäst
    Gäst

Jag brukar själv när jag runkar lite extra lyxigt försöka spruta sperman mot munnen. Doch har jag inte så stort trycka att jag lyckas alltid, så jag måste lyfta upp höfterna en del. Tycker det är en extra porrig knorr på det hela att smaka lite på resultatet av övningen. Har inga problem med att svälja det jag får in i munnen.

Admin Site Admin
    Reg.datum
    Oct 2008

Citat Ursprungligen postat av Icke-Hetero-Tjej Visa inlägg
    skäms inte! läs igenom tråden o märk att fler än du sprutar sig i munnen.
    jag kan säga att jag gör nåt liknande. jag kmr ju inte åt att slicka mig själv(hade jag varit så vig hade jag iaf provat ) men när jag onanerar brukar jag stoppa fingrarna i munnen efteråt. plus att när jag o pojkvännen ska byta ställning när vi har sex brukar jag passa på att suga lite på hans kuk. riktigt tändande, både för mig o honom

Jag hade också provat att slicka mig själv om jag klarade av det men det gör jag inte för jag är inte så vig men jag har slickat min fingrar efter ett ha onnat och det tror jag många tjejer har gjort och jag har även sugit killen efter att han har varit i min fitta

Gäst
    Gäst

Smile Sv: Spruta sig själv i munnen?!

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Jag brukar själv när jag runkar lite extra lyxigt försöka spruta sperman mot munnen. Doch har jag inte så stort trycka att jag lyckas alltid, så jag måste lyfta upp höfterna en del. Tycker det är en extra porrig knorr på det hela att smaka lite på resultatet av övningen. Har inga problem med att svälja det jag får in i munnen.
    Det är ju lite olika från dag till dag vilket tryck man har - t ex om det har gått ett tag sedan man sist kom. Men prova att vika dig bakåt till en "halv baklängeskullerbytta" i sängen med benen mot väggen bakom (eller knäna på vardera sidan om huvudet om du är vig) när du är på väg, och smek dig sista biten med ollonet bara någon decimeter från ditt ansikte. Jag tycker man blir extra kåt av att se sin kuk så nära, och efter att du "tränat" några gånger tror jag säkert att du lyckas träffa rätt. Ge inte upp - de första gångerna fick jag det lite varstans (i ögat, näsan, på hakan) och kände mig mest dum och pinsam efteråt. *Skäms* Men första gången jag sprutade rätt ner i svalget på mig själv var en stark upplevelse! Du får dock vara beredd på att kanske bli lite stel i nacken/ryggen efteråt - men det kan det vara värt någon gång då och då. Dock tror jag inte jag skulle vilja ha någon annans sperma i munnen, även om jag precis som någon tidigare i tråden skulle ha tyckt det var spännande att prova med någon annans lem i munnen. Även om det kanske låter konstigt så har jag inte någon homo-/bisexuell tendens alls och skulle aldrig kunna kyssa en kille, men en upplevelse tillsammans med ett heterosexuellt par hade jag kunnat tänka mig.

Junior medlem
    Reg.datum
    Dec 2012

Det bästa är ju att göra det tillsammans med en tjej...hon jag dejtade sist hjälpte mig...efter vi knullat som djur och jag slickat av henne mot slutet (älskar fittsaft och tjejpiss och framförallt att få en tjejs fontänorgasm sprut i munnen)....så la jag upp mina ben på hennes axlar så hon kunde ta mina ben och vika dom bakom huvudet på mig, så höll hon i mig (trots att jag är den mer dominanta) och så sprutade jag mig själv i munnen, så hon verkligen fick se det på nära håll)...sen kladdade vi med den med varandras tungor i vära munnar och delade lika och svalde Kan säga att hon älskade att se en 192 cm macho MC kille göra det

Onanist
    Gäst

Skönt att veta att man inte är alldeles ensam med denna "hobby". Jag måste lägga mig i bakotvolt för att lyckas få hela sprutet i munnen. Vet inte varför det är som många skriver att man skäms lite efter att ha kommit. Det gjorde jag också lite i början när jag fick sperma i munnen. Det är kanske för att det är lite tabu kanske. Vad vet jag

Gäst
    Gäst

Jag har gjort det några gånger men blir avtänd i samma ögonblick som jag kommer och spottar ut.
    Jag är för tillfället väldigt fixerad vid tanken av sperma och att svälja min egen sats.
    Jag gillar cei-videor (cum eating instruction) där en tjej instruerar en till att äta sin egen sperma. Väldigt upphetsande men jag klarar ändå inte det.
    Nu har jag hittat några klipp där tjejen ber en att spara en eller flera satser och sedan se resten av filmen, det gör mig väldigt upphetsad och jag tror att jag snart lyckats svälja, kanske till och med flera satser på en gång!
    Nu ska jag börja spara i kylen

Gäst(#9)
    Gäst

liknande här
    brukar se cei videor men sen inte vilja när jag kommer
    ibland har jag en gummisnodd runt roten när jag försöker, råkade ligga precis på gränsen till att komma så det kom lite sperna utan att jag slakna eller tappa intresset
    gick jättebra att böja mig och suga in det fast jag inte alls vill efter jag sprutat annars

Gäst
    Gäst

Det ska jag prova.
    Har du provat att spara en sats nångång?

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. spruta på kort och bilder på sambo och annat vid onani
    Av BonnPöjk80 i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2015-12-26, 07:57
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-02-27, 08:47
  3. spruta in i tjejen
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2014-01-13, 10:59