+ Svara på ämne
Sidan 3 av 11 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 102

Ämne: Spruta sig själv i munnen?!

Junior medlem
    Reg.datum
    Nov 2010

Standard Sv: Spruta sig själv i munnen?!

har heller aldrig ens tänkt tanken att satsa i munnen, mennu blev man lite nyfiken, så får se om jag tar till detta vid nästa runk.
    har ca 400 erotiska filmer till salu. pm:a om intresse finns. filmerna är sprillans nya.

Gäst
    Gäst

Jag tror inte att det är vanligt att spruta sperma i sin egen mun när man runkar. När jag har gjort det krävde det en del gymnastiska övningar vilket delvis tog bort känslan av utlösning även om det var spännande att smaka på sperman. Jag har bara gjort det ett tiotal gånger mest på grund av nyfikenhet. Det är inget som jag fortsatt med. Andra kanske tycker annorlunda, vad vet jag.

Junior medlem
    Reg.datum
    Jul 2012

Hur bär ni er åt för att nå? Jag har aldrig provat så, ligger ni på rygg å hivar upp benen i luften, eller lutar ni er fram å hoppas på ett kraftigt sprut?

Gagdoll
    Gäst

Thumbs up Sv: Spruta sig själv i munnen?!

Citat Ursprungligen postat av Nalle81 Visa inlägg
    Hur bär ni er åt för att nå? Jag har aldrig provat så, ligger ni på rygg å hivar upp benen i luften, eller lutar ni er fram å hoppas på ett kraftigt sprut?
    Nalle: Om du ligger ner på rygg och sen hivar du upp benen så fötterna hamnar ovanför ditt huvud mot golvet så borde du ha goda chanser att träffa rätt med lite sikte. Funkar för mig iaf.

Jag blev förvånad över hur söt och god min sperma smakade och ser fram emot varje gång jag gör det. :-)

Gäst
    Gäst

Vill suga av mig själv men det går inte har ni några tips

Junior medlem
    Reg.datum
    Jun 2012

Har inte testat men nog smakat min egen sperma efter att jag sprutat på fruns bröst o sen slickat det.
    Skönt...

Helt grön
    Reg.datum
    Aug 2012

Jag har sprutat mej själv i munnen några gånger o även slickat min flickväns fitta efter att jag sprutat i henne. Förbjudet, snuskigt o gott!

Helt grön
    Reg.datum
    Aug 2012

Har ni testat slå en bakåtvolt precis innan ni kommer? När man landar och sväljer sarren så pirrar det skönt i kistan.. Testa hälla lite ajax på ollonet också då börjar det fan puttra och hända helvette!

Jag är fan en galen luuuna, aaah!

Gäst
    Gäst

Det är lite jobbigt att få till det, då man inte är så vig. Att spruta sperman i munnen är verkligen inget jag gör varje dag precis. Tycker ansträngningen att ligga bakåtvikt bara förtar orgasmen så jag brukar bli lite besviken de gånger jag gör det.

Avregistrerad
    Reg.datum
    May 2009

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Det är lite jobbigt att få till det, då man inte är så vig. Att spruta sperman i munnen är verkligen inget jag gör varje dag precis. Tycker ansträngningen att ligga bakåtvikt bara förtar orgasmen så jag brukar bli lite besviken de gånger jag gör det.
    Det håller jag med om, men å andra sidan så är det ju bara att runka en gång till för njutningens skull!

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. spruta på kort och bilder på sambo och annat vid onani
    Av BonnPöjk80 i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2015-12-26, 08:57
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-02-27, 09:47
  3. spruta in i tjejen
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2014-01-13, 11:59