+ Svara på ämne
Sidan 2 av 11 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 102

Ämne: Spruta sig själv i munnen?!

Sex-guru
    Reg.datum
    Apr 2010

Standard Sv: Spruta sig själv i munnen?!

Visst händer det att jag sprutar mig själv i munnen. Både för att jag gillar smaken men även för att visa för tvekande tjejer att det är ok att svälja spärma. Mins första gången jag gjorde det inför en tjej. Hon runkade av mig men ville inte ta satsen i sin mun, då hjälpte hon mig så jag sprutade mig själv i munnen. Hon blev både kåt och lite äklad av att se det men kåtheten tog över så hon hjälpte mig många gånger och tillslut smakade även hon satsen.

Gäst
    Gäst

Jag tycker det inte är alls nåt konstigt med att svälja sin egen sperma. Bland tjejer är det mycket vanligt att dom slickar i sig sina egna safter från fingrarna medan dom onanerar eller har samlag.

Själv brukar jag ofta svälja min sperma då jag runkar. Jag gillar smaken, den är inte motbjudande därför att den alltd smakar söt, aldrig bitter och salt. Då jag får utlösning brukar jag låta sperman komma i min hand varifrån jag sedan slickar i mig den.

Gäst
    Gäst

Vid flera tillfällen har jag försöka att slicka/suga på min egen kuk. Vid ett par tillfällen har jag precis nått fram med tungspetsen, men inte mer. Första gången det hände blev jag så kåt att det gick för mig och jag smakade sperman som då sprutade ut över tungan och munnen. Tycker att det var upphetsande och har gjort det många gånger därefter.

Gäst
    Gäst

Dom flesta tjejer jag mött, uppskattar killar som kan svälja sin egen sperma. Många anser att killar som inte smakat på sin egen sperma, borde inte tjata med tjejer om att de skall svälja sperman då dom suger av. Jag håller med dom!

Gäst
    Gäst

Ända sedan jag kysste en tjej efter en avsugning har jag gillat smaken på sperma. Sprutar nästan alltid mig i munnen när jag har möjlighet. Sex är alla sinnen inblandade.

Avregistrerad
    Reg.datum
    May 2009

Måste erkänna att jag inte ens tänkt tanken innan jag läst den här tråden, men blev nyfiken och tvungen att testa! Inget jag gick igång på direkt, men jag får säga att det smakade betydligt trevligare med sperma än vad jag förväntat mig. Helt plötsligt förstår jag varför många tjejer gillar att svälja satsen vid avsugning.

Gäst
    Gäst

Jag tror ämnet är lite tabu, så jag måste svara att jag aldrig sprutat sperman mot munnen och aldrig svalt någon gång heller.

Junior medlem
    Reg.datum
    Jun 2012

Brukar ofta spruta min egen sperma i munnen, blir så kåt av det.
    Tycker det är väldigt upphetsande att känna hur sperman sprutar ner i min öppna mun, sväljer den och får stånd nästan genast.
    Men när jag sedan slutar så får jag ångest av det jag gjort. Men jag blir ju så kåt av tanken och att göra det.
    Fantiserar om hur det skulle vara att få någon annans sperma i munnen.

Sex-guru
    Reg.datum
    Apr 2010

Citat Ursprungligen postat av Matt_33 Visa inlägg
    Brukar ofta spruta min egen sperma i munnen, blir så kåt av det.
    Tycker det är väldigt upphetsande att känna hur sperman sprutar ner i min öppna mun, sväljer den och får stånd nästan genast.
    Men när jag sedan slutar så får jag ångest av det jag gjort. Men jag blir ju så kåt av tanken och att göra det.
    Fantiserar om hur det skulle vara att få någon annans sperma i munnen.
    Jag blir påmind om att när jag var i tidiga tonår så var vi några killar som drömde om att knulla tjej. I brist på tjejer provade vi först analsex på varandra men vecken var lite för mjuk för ett trångt tonårsanus, vi sög då istället av varandra och det var rätt mysigt. I börja var det inte mycket till sats som kom men några av oss kunde rätt snart leverera riktiga satser. De var spännande tider då vi gjorde detta i lekparken bakom några träd och buskar.

Runkar
    Gäst

Jag gillar att se munsprut på porrfilm och tjejer som sväljer sperma. Efter lite porrfilmstittande är det inte ovanligt att jag försöker spruta min sats i munnen på mig själv. Den lite förbjudna tanken på att svälja en sats gör mig extra kåt och då finns ingen återvändo. Det är precis vad som brukar hända efter lite porrfilmstittande.

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Nyfiken på en Buttplug?

Liknande ämnen

1. spruta på kort och bilder på sambo och annat vid onani
    Av BonnPöjk80 i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2015-12-26, 07:57
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-02-27, 08:47
  3. spruta in i tjejen
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet