+ Svara på ämne
Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 26

Ämne: Tänder på min mamma och vi gör sexuella saker ihop

Gäst
    Gäst

Smile Tänder på min mamma och vi gör sexuella saker ihop

Hej jag är en 18 årig kille som är mammas pojke hon är 44 år gammal men enligt mig skitsnygg och gullig hon tycker detsamma om mig.

hon är ensamstående jag har en lillebror också för att nämna det i alla fall har jag varit tänd på min mamma i 4-5 år men hållit det i schack till för något år sen.

när min pappa dog så kom jag och mamma närmare varandra och jag såg hennes sambo som en rival jag började skriva kärleksfulla sms till min mamma och hennes sambo blev avundsjuk på våran relation han var inte snäll så hon flyttade ifrån honom.

så nu har jag min mamma nästan för mig själv en gång när vi delade säng bara för att vi skulle kramas och pussas så märkte jag att min mamma var frusen om fingrarna varpå jag frågade med kärlek på rösten till henne om hon ville värma dem på mina kalsonger det ville hon inte så då la hon dem på min mage vilket jag var med på i alla somnade vi.

jag vaknade av att hennes hand hade hamnat på mina kalsonger brydde mig inte för jag älskar min mamma ju men efter 5 minuter vaknar hon av var hennes hand är hon tar bort den illa kvickt och jag säger det gör inget mamma och pussar henne på kinden och lägger armarna om henne hon blir nog lättad och somnar om

börjar med att smeka hennes mage hand kind bröst och rumpa (utan trosor och bh) och somnar sedan gott

på morgonen känner min mamma sig varm och ber mig lägga mig en bit bort det gör jag men frågar henne om hon inte kan ta av sig täcket vilket hon säger att hon inte vill efterssom hon är naken jag svarar då med att det inte gör något

då säger hon att en mamma inte bör vara naken framför sin son. okej säger jag kärleksfullt till henne

nästa gång vi delar säng nästan samma visa men då filmar jag hennes rumpa under täcket och sen smeker jag hennes bröst och hon ryser av välbehag.

börja smeka hennes bröst utanpå tröjan på dagarna i mitt rum hon gör inget åt det alls hon verkar gilla det

vår mamma son relation fortsätter utveckla sig till att jag massera hennes nakna rumpa och hon masserar min men med kalsonger på och jag säger att hon är den bästa mamman man kan ha och hon säger att jag är den bästa sonen vi pussar kramar och masserar varandra nästan dagligen

vad ska jag gör härnäst vill ha ett riktigt hett förhållande med henne ge tips tack

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Tänder på min mamma och vi gör sexuella saker ihop

Kommer det någon man och besöker din mamma ibland?

Går hon till någon man ibland ?

Din mamma är sin allra bästa ålder för sex. Det kanske du vet.

Gäst
    Gäst

Smile Sv: Tänder på min mamma och vi gör sexuella saker ihop

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Kommer det någon man och besöker din mamma ibland? nej inte direkt

Går hon till någon man ibland ? inte vad jag vet tror det inte

Din mamma är sin allra bästa ålder för sex. Det kanske du vet.
    så du tycker jag ska förföra henne? idag på morgonen när hennes säng oväntat brakade ihop så kom jag in till henne och frågade hur det gick samt höll om henne sen sa hon att hon behövde gå upp och sova men när jag släppte henne råkade hon snudda vid min kuk som automatiskt reste sig tror hon kände det

jag hade kalsonger vid tillfället men rös till av välbehag hoppas hon är tänd på mig och vill gå längre

hur ska jag göra nu?

Gäst
    Gäst

Säg till mamma att du har ett problem. Du tror att det är något fel på din kuk. Säg att du tycker den är sned och rynkig. Och att du är orolig. Be att hon tittar på den och undersöker om det är fel på den. Den kommer ju att stå som ett spett.
    Sen får du se om du kan gå vidare och kanske få henne att sitta på den för att prova hur det är att tränga in i en slida. Du kommer snart att komma i henne om du är nybörjare.
    Det blir härligt att se din sperma droppa ur henne när hon reser sig upp.

Gäst
    Gäst

jo men det kommer hon aldrig gå med på får förföra henne på ett annat sätt. tänkte vägra låsa dörren när jag kissar för några dagar sen.

jag låtsades dagdrömma och trodde hon skulle gå in men det gjorde hon inte som synd var.

skulle se till att sitta bredbent och låtsas dagdrömma och sen ops förlåt jag glömde låsa och dagdrömde det gör inget att du såg

ofarligt trick

tänkte idag be henne undersöka sina bröst efter knölar säger att jag inte vill att hon får cancer där i ren omtanke men vågade inte

jag är jävligt nöjd om jag får henne runka min kuk eller ta henne i 2an men gärna alltihop + 1an med följd av en långvarig och intensiv mamma/ son incestrelation

ge fler tips allihopa snälla

Gäst
    Gäst

Ni sover ju i samma säng ibland. Då lägger du dig bara tätt bakom efter henne medans din hårda kuk av en slump hamnar mellan benen på henne . sedan lägger du dig i position för att tränga in i slidan. Hon kommer inte att backa.
    Du ska veta att alla kvinnor i den åldern vill ha kuk i slidan varje dygn, gärna flara gånger. Hon är i bästa sexåldern.
    Låt bli 2;an (analen) det är inget bra. Du ger henne infektioner bara.
    Ge inte upp.
    Berätta hur det gick

Gäst
    Gäst

Jo men då har jag alltid kalsonger på mig visst hon har nog fått känna mitt stånd på baken några gånger det säger hon aldrig ifrån på men om jag skulle ta av mig kalsongerna och jucka in i henne och sen låtsas det vore olycka så skulle hon aldrig tro mig slut på alla chanser.

för 4 årsen frågade jag om jag fick se henne naken fick det men fattar inte att hon gick med på det vi hade urusel relation då men jag kom på hon har aldrig fått se mig naken på många år så kanske skulle fråga om hon ville se mig naken.

nä vill gå varligare fram fick inte ens ge henne 10 st snabba blöta pussar på kinden idag

jag ska verkligen höra av mig om jag får ligga men chanserna är små efterssom hon är mycket väl införstådd med att det är olagligt kallas ju incest så hon skulle nog avstå då

hoppas hon är skitkåt i mig och vill knulla mig hela tiden annars får jag köpa en låtsasfitta

Gäst
    Gäst

Eller skaffa dig någon annan att sätta på kanske

Gäst
    Gäst

vill det helst men har svårt för tjejer i allmänhet så jag släpper mer än villigt in mamma om hon frågar mig

tex om min mamma skulle fråga spontant kan du hjälpa mig har ingen kille att ha sex med vill du ställa upp för mamma?

då kommer jag svara visst inga problem

är ju ändå tänd på henne och vi är vuxna ser inga problem med det

Admin Site Admin
    Reg.datum
    Oct 2008

Ta och ge dig nu med dina mamma fantasier för det är ju inte normalt att tända på sin mamma och jag börjar tro att det är du som har startat alla inlägg om att ha sex med mamma

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Köp sexiga trosor från e-butiken Amorlina.se.

Liknande ämnen

1. Tänder ibland killar på sin mamma ?
    Av Melissa i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2015-12-14, 23:08
  2. Kompinerat ihop några stycken som jag tyckte var sköna
    Av klöver i forum Små roliga historier
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-07, 00:18
  3. Sexuella upplevelsepaket!?
    Av KaKKa i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 3