+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: Analsex, kvinnor vad tycker ni?

Gäst

Standard Analsex, kvinnor vad tycker ni?

Vi är ett medelålders par, något konservativa...minst sagt. Vi har nog ett normalt sexliv och vi exprimenterar lite. Vi har aldrig haft analsex, vi har kanske inta varit tända på detta.
    Nu undrar vi, Kvinnor gillar ni detta? eller ställer ni upp för killarna?

Gillar ni beröring och stimulering av analen? eller även penetrering? berätta för ett par (gamla) nybörjare...

Maria Gäst

Standard

Jag gillar när killen smeker mig där anus eller stoppar in ett finger. Men jag har aldrig gillat analsex. En kuk är för stor tycker jag. Man känner sig helt förstoppad och bara bajsnödig med en kuk där bak tycker jag. Jag tror inte det finns så många tjejer som gillar analsex som man ser i porrfilmer. Men alla tycker olika. Att prova på nya saker är nästan aldrig fel. Det är bara att testa! Gillar man det så fortsätter man och om man inte tycker om det så är det bara att sluta. Om ni är ett par i medelåldern så har ni en perfekt grund att stå på om ni vill experimentera lite. Om man litar på varandra och lyssnar på varandra så blir det aldrig fel!

angle Gäst

Standard

Analsex kan vara helt okej ibland. Men jag skulle skämmas ihjäl om killen fick bajs på snoppen. Så det är ingenting som man vill ha pang-på bara.

powerpuff Gäst

Standard

jag klarar mig utan. förstår inte varför alla killar är så fixerade av analsex

Standard

Har ni inte läst tidigare inlägg här på forumet? Läs "FRÅGA TILL ALLA TJEJER" skrivet av BUTTMAN. Där har bl a jag själv skrivit vad jag tycker om analsex.

Gäst

Standard

Jag tycker mycket om anal-sex, men det är viktigt at killen tar sig god tid. Och brukar ett godt glidemedel. Nu önskar jag nästen inte annan typ av sex längre. Mycket bättre i analen ops:

Gäst

Standard

Jag tycker att det är sexigt med analsex. Det går för mig lika ofta som vid vanligt sex. Fick jag bestämma så skulle jag ha analsex lika ofta som vanligt sex.

8. Standard Sv: Analsex, kvinnor vad tycker ni?

Jag har faktiskt aldrig prövat analsex och jag vill inte göra det heller Röven är till för att bajsa med och inte stoppa in massa saker
    Då får jag be om ursäkt till admin om jag hade en signatur som ni inte gillade

Gäst Gäst

Standard Sv: Analsex, kvinnor vad tycker ni?

Citat Ursprungligen postat av sexiga_jossan Visa inlägg
    Jag har faktiskt aldrig prövat analsex och jag vill inte göra det heller Röven är till för att bajsa med och inte stoppa in massa saker
    Och munnen är endast till för att ätas med? Och killars kuk endast för att pissas med? Ifrågasätter inte att du inte vill ha analsex, bara ditt argument till att inte ha det.

blackhoe Gäst

Standard Sv: Analsex, kvinnor vad tycker ni?

nu är det så här att jag har också funderat på ha anal sex, jag vet att min kille vill ha de, han har inte sagt de men sett på hans dator att han har varit inne på ganska många anal hemsidor, och nu till min fråga, ska jag köpa en buttplugg innan jag ska föra in den i analet?

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Nyfiken på en Buttplug?

Liknande ämnen

1. vad tycker ni kvinnor om ageplay ?
    Av rollspel6 i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2013-07-04, 12:48
  2. Tycker tjejer om analsex?
    Av hardone i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-01-03, 18:15