+ Svara på ämne
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 37

Ämne: Analsex, gillar kvinnorna detta

Gäst

Standard Analsex, gillar kvinnorna detta

Vi är ett medelålders par, något konservativa...minst sagt. Vi har nog ett normalt sexliv och vi exprimenterar lite. Vi har aldrig haft analsex, vi har kanske inta varit tända på detta.
    Nu undrar vi, Kvinnor gillar ni detta? eller ställer ni upp för killarna?

Gillar ni beröring och stimulering av analen? eller även penetrering? berätta för ett par (gamla) nybörjare...

Gäst

Standard

Jag tycker det är underbart att ha en kuk i stjärten. Jag vill gärna röra min kille där också men han har alltid stelnat till och känt "bögskräck". Nu har jag änligen fått honom att förstå hur skönt det är, och nu har jag tom fått köra in ett finger i hans anus när vi älskar.
    Lena

Gäst

Standard

Jag tycker inte alls om det. Förstår inte poängen med det, finner analen avtändande. Har haft det en gång, och det gjorde bara fruktansvärt ont. Finns dock tjejer som gillar det, men akta så ni inte får knipsvårigheter.

Gäst

Standard

Det är nog mest killar som tänder på analsex. Tittar man i porrfiler så är det nästan mer analsex än det är vanligt sex (porrfilmer är ju manliga fantasier). Men rumpan är en erogen zon så alla kan nog lära sig uppskatta anal stimulans. Men det är ju stor skillnad på ett finger eller en liten buttplug eller att knulla analt. Min förra flickvän älskade att ha en liten buttplug inne när vi hade sex. Men hon gillade aldig att knulla analt (vi provade bara en gång). Jag tände väldigt mycket på när hon ville använda sin buttplug.

Gäst

Standard

Har själv aldrig haft analsex med en tjej men har därremot fört in både fingrar, analkulor, dildo, butplugg mm i min anal (är en heto-kille). Tycker det är mycket skönt. Bara man tar det lungt och använder MYCKET glidmedel.

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Jun 2008

Standard Sv: Analsex, gillar kvinnorna detta

Nej, analsex har aldrig varit något för mig. Jag och min kille har testat men båda tyckte det var extremt äckligt, så vi har aldrig testatr igen.

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Jun 2008

Män däremot har ju G-punkten i röven, så för er kan det ju vara skönt!

Sara
    Gäst

Analen är full av nerver så alla människor kan få njutning av att bli stimulerade där. Oavsett om det rör sig om kvinnor eller män. Det är bara en fråga om att lära sig att slappna av.

G-punkten du talar om är mannens prostata. En sådan har naturligtvis inte kvinnor.

Om du tyckte att det var äckligt med analsex så är det klart att du inte gillade det. Förmodligen så beror det på bajsnoja. Köp en buttplug och prova när du är själv och onanerar. Jag lovar dig att det kan vara hur skönt som helst.

Helt grön
    Reg.datum
    Jul 2008

Thumbs up Sv: Analsex, gillar kvinnorna detta

Hej!

Jag träffade en kille för ca 5 år sen. Innan dess hade ja testat analsex ett par ggr, men inte tyckt att de va något speciellt. Men så mötte ja "Lars"
    Han lärde mig analsex på "rätt" sätt o ja älskar det! Man har helt annan stimulans i analen än slidan o skillnaden (om man nu tycker om det överhuvudtaget) är obeskrivlig
    Hoppas att ni så småningom kommer att älska det lika mkt som jag gör

Gäst
    Gäst

Talking Sv: Analsex, gillar kvinnorna detta

Jag och min dåvarande flickvän provade detta för ett par år sedan, och hon älskade det, mrn ibland fick hon ont och då är det bara att strunta i det och köra på som vanligt, jag tror att dom flesta kvinnor är ganska blyga när det gäller analsex och ofta "spelar" att dom tycker det är äckligt, men jag har aldrig haft det med någon annan än mitt ex, vilket är väldigt synd då det var extremt skönt, skulle dock inte vilja ha någonting uppkört i mitt eget arsle.
    //Kalle

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Nyfiken på en Buttplug?

Information om glidmedel.

Köp en realistisk dildo. Här hittar du sexleksaker för alla smaker.

Information om hur du hittar g-punkten.

Liknande ämnen

1. Svar: 82
    Senaste inlägg: 2018-12-15, 21:00
  2. Är detta otrohet?
    Av cornelialucie i forum Otrohet
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2014-04-08, 20:40
  3. En fråga till kvinnorna..
    Av Msuus08 i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-07-03, 00:20