+ Svara på ämne
Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 37 av 37

Ämne: Analsex, gillar kvinnorna detta

Senior medlem
    Reg.datum
    Jun 2009

Standard Sv: Analsex, gillar kvinnorna detta

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Analsex gör skitont punkt
    Jag hoppas att du vet att du bara talar för dig själv. Många andra som talar här, liksom jag själv, upplever analsex som underbart jävla skönt! För mig gör det aldrig ont, möjligen lite öm dan efter...

Sex-guru ERGs avatar
    Reg.datum
    May 2009

Citat Ursprungligen postat av Sexa Visa inlägg
    lite öm dan efter...
    Smörj in med Inotyol efteråt

Senior medlem
    Reg.datum
    Jun 2009

Citat Ursprungligen postat av ERG Visa inlägg
    Smörj in med Inotyol efteråt
    Tack för tipset! Ja, den salvan är suverän till mycket och nu kan den alltså ingå i min sexlåda he he.

Sex-guru ERGs avatar
    Reg.datum
    May 2009

Citat Ursprungligen postat av Sexa Visa inlägg
    Tack för tipset! Ja, den salvan är suverän till mycket och nu kan den alltså ingå i min sexlåda he he.
    Det är mycket trevligt att vara den som smörjer in rövhålet efteråt
    Men det leder ofta till en andra omgång, och Inotyol lämnar jobbiga fläckar på textil och på många leksaker. Dessutom förstör det kondomer. Så var noga med valet av tidpunkt för insmörjningen

Gäst
    Gäst

Cool Sv: Analsex, gillar kvinnorna detta

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Mitt ex gillade att bli fingrad i rumpan, men vågade inte testa penetrering med penis o leksaker av rädslan att det skulle göra ont. Mig fingrade hon i rumpan ett par gånger också men hon hade lite för långa naglar det blev inte alltid så bra, dock blev det aldrig några rivningar som tur var!
    Min nuvarande flickvän var lite mer nyfiken på att blie tagen i baken dock, och hon njuter verkligen när jag kombinerar djup penetrering med att fingra hennes klitoris. Vissa gånger har vi nöjt oss med att smeka lite vid ingången, och även det är ganska populärt. Hon har haft "gayfördomar" mot att göra saker i min rumpa men det har släppt lite med tiden, för inte alls längre sen testade vi en dildo i min bakdel faktiskt, och även om denna dildon var lite för kort så var det väldigt skönt tycker jag!
    I början av förhållandet körde vi med väldigt mycket glidmedel, nu för tiden kör vi bara glidmedel när det känns som att det inte funkar utan, och vanligtvis är vårat glidmedel olivolja, eftersom det visat sig vara mest effektivt. Finns inte olivolja till hands så duger glidmedlet klick väldigt bra också

Hehe, ni minns kanske att jag mitt ex gillade att fingras i rumpan men ville inte gå längre...nu i somras träffades vi några gånger hemma hos henne och hon var villig att testa, jäklar alltså, efter att ha pangat hennes röv öm klämde hon likt förbannat ur sig att det inte var sista gången hon ville ha analt! Blev en o annan avridning, piledriver o doggystyle i den trånga röven den sommarn, dock varade inte återträffarna så länge :P

Gäst
    Gäst

En kul historia om AS.
    Vi, jag och min finskspråkiga sambo, befann oss på en thailändsk ö. Intill oss fanns några tydligt homosexuella unga finsktalande killar. En i sällskapet beklagade sig högljutt över sin slitna rumpa och tjatade om sitt behov av att köpa vaselin.
    Gissningsvis kunde ingen ana att de befann sig i ett finskspråkigt sällskap :-)
    Vad gäller AS har vi nog tillsammans upptäckt att lite, eller mycket, smek och finger kan vara mycket skönt för oss båda. Om det kommer att bli mer än så får visa sig. Tror att vi båda är öppna för tanken.

Helt grön
    Reg.datum
    Feb 2012

Jag är kille å har haft analsex flera gånger både fått och givit och tycker de är bland de bästa som finns men de krävs ett annat tankesätt när man har anal sex att man gärna sköljer sig där bak och mycket glidmedel. Jag har även blivit fistad och är helt såld efter de. men kom ihåg de får aldrig göra ont

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Nyfiken på en Buttplug?

Information om glidmedel.

Köp en realistisk dildo. Här hittar du sexleksaker för alla smaker.

Beställ kondomer diskret och anonymt via e-butik.

Fakta om mannens penis.

Liknande ämnen

1. Svar: 82
    Senaste inlägg: 2018-10-01, 10:53
  2. Är detta otrohet?
    Av cornelialucie i forum Otrohet
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2014-04-08, 20:40
  3. En fråga till kvinnorna..
    Av Msuus08 i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-07-03, 00:20