+ Svara på ämne
Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 37

Ämne: Analsex, gillar kvinnorna detta

Flitig medlem
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard Sv: Analsex, gillar kvinnorna detta

jag fullkommligt älskar anal sex.. det blir en helt annan känsla och orgasmerna blir jätte rejäla.. men innan jag vågade testa så va ja väligt skeptisk och hört alla varningar och så.. men så testa jag en gång och nu är jag fast.. även jag vill vara förberedd och hunnit tvätta mej och allt sånt innan.. älskar oxå när man står doggy och får kuk i fittan och killen smeker och kör in ett finger eller två i rumpan.. men absolut har man för brottom ifall det gör ont.. det ska va mkt glidmedel och uppmjukning innan..

Junior medlem
    Reg.datum
    Dec 2008

Citat Ursprungligen postat av Stefan Visa inlägg
    Jag förstår att det finns tjejer (och killar) som inte gillar analsex. Jag förstår argumenten om att det känns som att bajsa på sig eller att det är ohygieniskt. Däremot så förstår jag inte argumentet att det gör ont. Gör det ont så gör ni FEL!
    Håller absolut med.
    Visst kan det göra ont, absolut. Men då har man haft för bråttom (använt ett för stort föremål, utan att tänja ut långsamt) eller inte använt tillräckligt med glidmedel. Det är också otroligt viktigt att man känner sig trygg och bekväm i situationen så man inte spänner sig. Allra bäst är nog att testa på sig själv de första gångerna, istället för att låta nån annan göra det.

Jag är tjej och tycker att det kan vara himla skönt med analsex!!
    Men det kan också vara himla obehagligt - om man har för bråttom, eller om man ställer upp för killens skull fastän man själv inte har lust just då.

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av ;1269
    Gillar ni beröring och stimulering av analen? eller även penetrering?
    Mitt ex gillade att bli fingrad i rumpan, men vågade inte testa penetrering med penis o leksaker av rädslan att det skulle göra ont. Mig fingrade hon i rumpan ett par gånger också men hon hade lite för långa naglar det blev inte alltid så bra, dock blev det aldrig några rivningar som tur var!
    Min nuvarande flickvän var lite mer nyfiken på att blie tagen i baken dock, och hon njuter verkligen när jag kombinerar djup penetrering med att fingra hennes klitoris. Vissa gånger har vi nöjt oss med att smeka lite vid ingången, och även det är ganska populärt. Hon har haft "gayfördomar" mot att göra saker i min rumpa men det har släppt lite med tiden, för inte alls längre sen testade vi en dildo i min bakdel faktiskt, och även om denna dildon var lite för kort så var det väldigt skönt tycker jag!
    I början av förhållandet körde vi med väldigt mycket glidmedel, nu för tiden kör vi bara glidmedel när det känns som att det inte funkar utan, och vanligtvis är vårat glidmedel olivolja, eftersom det visat sig vara mest effektivt. Finns inte olivolja till hands så duger glidmedlet klick väldigt bra också

Senior medlem
    Reg.datum
    Jan 2009

Många killar säger sig gilla/föredra analsex men får nada. Dels pga. ovilliga flickvänner men också pga. att de inte tar sig tid tror jag, med förberedelser. Man vill ju inte pressa kvinnan men att många killar inte verkar förstå vikten av förberedelse får väl ses som en stor del av förklaringen. Många tror nog att det är som på film, dom kvinnor som råkat ut får sådana killar i baken vill nog aldrig mer pröva.

Jag är lyckligt lottad, min flickvän vill ofta ha analsex, sex överhuvudtaget och ibland titta på porrfilm och under tiden värmer vi upp henne och så vill hon ha den analt, ofta är det hon som tar initiatviet till det och inte mig emot. Händer nog en eller ett par ggr i veckan i bästa fall att det blir analt, enstaka gånger kan det bli mer. Ibland kommer hon uppkrypande efter en lång dusch och vill ha den analt, då har hon förberett sig själv med grundlig rengöring en plugg och glid, då behövs inte mycket för att jag ska tjuta av glädje, så fort hon fått mig hård är det bara att gida in. Ibland finns även inslag av lack och läder med lite smisk och höga klackar. Min kvinna är underbar.

Känner mig lyckligt lottad.

Gäst
    Gäst

jag är kvinna och älskar analsex, det är otroligt upphetsande och skönt. Jag och min sambo har det lite då och då...

Helt grön
    Reg.datum
    Feb 2009

Min fru brukar be om att jag ska köra in den där bak. Ibland gillar jag det ibland inte... men jg gör det alltid för hennes skull... Hon är så jäkla skööön.
    Jag har testat en butplugg på mig själv och samtidigt som hon rider mig ger mig riktigt sköna orgasmer.

Helt grön
    Reg.datum
    Mar 2009

Exclamation Sv: Analsex, gillar kvinnorna detta

Jo, analsex...
    Jag och min fru har ett härligt sexliv efter snart 25 år. Men, vi har bara nosat på det här med analsex. Hon äskar att bli fingerpullad där bak och även en analplugg av latex ger henne härliga orgasmer tillsammans med klitorisstimmulans.

Men det är enbart när hon är riktigt, och nu menar jag riktigt- kåt som hon verkligen trivs med att få kuken i stjärthålet. Då har vi också gjort allt med smörjning, enormt försiktigt inträngande- och hela tiden hållit hennes upphetsning uppe på max.

Jag upplever det hela som mycket upphetsande, samtidigt som hon också njuter bara jag fortsätter med stimulans av klitoris.

Det är naturligtvis viktigt med riktig smörjning och upphetsning före. Själva inträngandet måste ske i intervaller där man hela tiden har ögonkontakt. När hennes (eller hans) ringmuskel drar ihop sig i "försvar", måste man tima detta tills avslappningen kommer och man försiktigt tränger in; några millimeter varje gång. När man är förbi den "kritiska" zonen och muskeln börjat slappna av kan man försiktigt börja stöta.

Kom bara ihåg att avbryta snabbt om partnern ser ut att ha obehag och inte njuta.

Gäst
    Gäst

Hejsan!

Jag och min flickvän kör analsex vad tredje eller vad fjärde dag. Det är nog inte att det är skönare utan att tanken på att det är mer förbjudet. "Att ta sin tjej i röven" är mer porr. Flickvännen säger att det är också mer tanken att bli tagen, mer porrigt. Men många flickor kan tycka det är dunderskönt, men det är möe bättre om man lär känna varandra och att man kan prata om det i sängen. Så att blir rätt stämning och att det inte blir obehagligt för någon part. Mvh R

Senior medlem
    Reg.datum
    Jan 2009

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Hejsan!

Jag och min flickvän kör analsex vad tredje eller vad fjärde dag. Det är nog inte att det är skönare utan att tanken på att det är mer förbjudet. "Att ta sin tjej i röven" är mer porr. Flickvännen säger att det är också mer tanken att bli tagen, mer porrigt. Men många flickor kan tycka det är dunderskönt, men det är möe bättre om man lär känna varandra och att man kan prata om det i sängen. Så att blir rätt stämning och att det inte blir obehagligt för någon part. Mvh R
    FAN SÅ RÄTT!

Tänk om alla visste eller tänkte såhär, speciellt det svärtade, det skulle finnas så mycket mera förståelse i sovrummen bortikring, under alla former av njutning och sex..
    Senast redigerat av Tjuken den 2009-08-09 klockan 13:56.

Gäst
    Gäst

Analsex gör skitont punkt

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Nyfiken på en Buttplug?

Information om glidmedel.

Köp en realistisk dildo. Här hittar du sexleksaker för alla smaker.

Fakta om mannens penis.

Liknande ämnen

1. Svar: 82
    Senaste inlägg: 2018-10-01, 10:53
  2. Är detta otrohet?
    Av cornelialucie i forum Otrohet
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2014-04-08, 20:40
  3. En fråga till kvinnorna..
    Av Msuus08 i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-07-03, 00:20