+ Svara på ämne
Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 37

Ämne: Analsex, gillar kvinnorna detta

Borg
    Gäst

Standard Sv: Analsex, gillar kvinnorna detta

Men hur är det då med bajsfaktorn? Blir penisen helt insmord i avföring? Det skulle jag tycka var extremt avtändande, men kan man förhindra detta på något smidigt sätt?

Frågan är alltså: Hur skitigt är det egentligen?

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Borg Visa inlägg
    Men hur är det då med bajsfaktorn? Blir penisen helt insmord i avföring? Det skulle jag tycka var extremt avtändande, men kan man förhindra detta på något smidigt sätt?

Frågan är alltså: Hur skitigt är det egentligen?

Det kan komma bajs på snoppen vilket så klart är ganska äckligt. Bäst är det om tjejen varit på toaletten nyligen. Det går även att tvätta rent med ett finger när man duschar.

Jag har bara haft analsex ett tiotal gånger. En gång kom det bajs på snoppen.

Gäst
    Gäst

Har haft en del analsex med två tidigare flickvänner. Båda har gillat det skarpt och fått betydligt starkare orgasmer än vid vaginalt samlag. Är nu gift och har varit tillsammans med min fru i snart 10 år. För två veckor sedan vågade hon för första gången ta steget fullt ut. Vi har lekt lite med fingrar, liten mjuk dildo osv tidigare, men nu var hon redo att prova. Även hon gillade det, och igår kväll fick hon en ny listetta på sin orgamslista. Hon kom tre gånger i snabb följd! Nu kryddar vi med analsex någon eller några gånger per vecka. På fråganom varför hon inte velat prova tidigare blev svaret något kring vad fina flickor gör och inte gör...... Massa dubbelmoral och fördomar alltså.

Gällande bajs på snoppen så har jag varit med om detta vid ett tillfälle. Det var vid det enda tillfälle jag använt kondom vid analsex, så det kändes inte som hela världen. Kondom var för övrigt tydligen ingen höjdare då flickan ifråga upplevde att friktionen ökade markant efter ett tag vilket inte var så skönt. Kör alltid naturellt med mycket glidmedel!!
    /P

anna
    Gäst

Jag älskar analsex . Det känns så där underbart kinky och tillslut blir det så skönt att man vrider sig som en mask på kroken. Men jag vill inte ha analsex bara pang på. Jag måste förbereda mig så att jag vet att det inte kommer bajs. Annars kan jag inte slappna av och då känns det bara obekvämt och obehagligt.

Gäst
    Gäst

I början hatade jag analsex, tyckte det gjorde skitont (ursäkta den dåliga vitsen) jag provade igen och då var det varken skönt eller outhärdligt, lite obehagligt kanske, dessutom så tänker man som tjej jättemycket på att mannen faktiskt ÄR i ens rumpa, han har kanske BAJS på fingrarna/kuken, hjälp va pinsamt!! luktar det liksom? =P detta gör att man oftast spänner sig och det är då det gör väldigt ont.

Man måste först komma över bajsgrejen, sen lita på sin partner, att han inte kör på som nån ångvält, för det går INTE därbak. Sen heter det bästa glidmedel!!! fan vad skönt det blev när detta kom in i bilden. OCH klitorisstimulering samtidigt.. man kan som tjej komma efter bara en minut. Det går lättare av analsex /=. Nu har jag det ofta ! Liten varning dock för att när din partner väl fått smak på detta så vill han bara ha mer o mer ! och man kan knappt utföra ett samlag sen utan analt /= skittrist!

naughty
    Gäst

analsex är något av det skönaste som finns! blir så otroligt kåt av dettta. kör hårt!

Milla
    Gäst

Jag gillar inte analsex för jag tycker det gör ont som fan

Stefan
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Milla Visa inlägg
    Jag gillar inte analsex för jag tycker det gör ont som fan
    Jag förstår att det finns tjejer (och killar) som inte gillar analsex. Jag förstår argumenten om att det känns som att bajsa på sig eller att det är ohygieniskt. Däremot så förstår jag inte argumentet att det gör ont. Gör det ont så gör ni FEL!

Att det gör ont med analsex är ungefär som att säga att man inte gillar att dricka kaffe för det gör ont när man bränner tungan. Rätt utfört så är varken kaffedrickande eller analsex smärtsamt.

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Stefan Visa inlägg
    Jag förstår att det finns tjejer (och killar) som inte gillar analsex. Jag förstår argumenten om att det känns som att bajsa på sig eller att det är ohygieniskt. Däremot så förstår jag inte argumentet att det gör ont. Gör det ont så gör ni FEL!

Att det gör ont med analsex är ungefär som att säga att man inte gillar att dricka kaffe för det gör ont när man bränner tungan. Rätt utfört så är varken kaffedrickande eller analsex smärtsamt.
    Tycker du att det är narurligt att knulla en tej i röven så borde du prova på själv att få en kuk i tvåan så ska du få käna hur jävla ont det gör

Stefan
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Oregistrerade Visa inlägg
    Tycker du att det är narurligt att knulla en tej i röven så borde du prova på själv att få en kuk i tvåan så ska du få käna hur jävla ont det gör
    Jag har aldrig haft en kuk i stjärten eftersom jag är heterosexuell. Däremot så har jag haft analsex med min nuvarande flickvän och flera av mina ex. Ingen tyckte att det gjorde ont, men några tyckte att det var obehagligt och därför blev det inte fler gånger efter det. Att det gör ont är INTE ett argument för att inte ha analsex. Att det kan göra ont är bara ett argument för att använda mycket glidmedel, att ta det försiktigt och att slappna av.

Jag ska f*n köpa mig en buttplug bara för att testa. Både tjejer och killar har gjort en allt för stor sak av det här med analsex. Men det är klart att det går inte att uttala sig till 100 % om man aldrig har provat själv. Jag har dock MYCKET svårt att tro att min nuvarande och tidigare flickvänner skulle ljuga för mig.

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Nyfiken på en Buttplug?

Information om glidmedel.

Köp en realistisk dildo. Här hittar du sexleksaker för alla smaker.

Beställ kondomer diskret och anonymt via e-butik.

Liknande ämnen

1. Svar: 82
    Senaste inlägg: 2018-10-01, 10:53
  2. Är detta otrohet?
    Av cornelialucie i forum Otrohet
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2014-04-08, 20:40
  3. En fråga till kvinnorna..
    Av Msuus08 i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-07-03, 00:20
  4. Kan ge bort detta?