+ Svara på ämne
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: onani och kiss

Junior medlem
    Reg.datum
    May 2011

Wink onani och kiss

någon mer än jag som brukar kissa samtidigt som jag onanerar är helt underbart käna det varma kisset stänka över mig och mina händer och sen slicka av figrarna från kiss smakar salt och ite beskt men jätte gott

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    May 2011

Standard Sv: onani och kiss

Tyvärr är man kille så det går inte men njut på är ju bara härligt ju.

Gäst
    Gäst

I duschen har det hänt att jag smeker mig mellan benen samtidigt som jag låter kisset rinna ut, finns inget härligare sen låta allt gå ut i en stor orgasm

Gäst
    Gäst

Wetsex är underbart! När jag blev ihop med min kvinna vågade jag inte tala om mina snuskiga fantasier och drömmar för henne. Trodde hon skulle lämna mig om hon visste vad jag ville göra med henne. Efter ett år började vi tröttna på det vanliga sexet,och nu talade jag om att jag ville kissa på henne och att hon gjorde samma med mig. Dröm om min förvåning när hon sa att det ville hon prova på. Nu har vi nästan alltid sex i badrummet där det är lätt att städa efteråt. Hon sitter över mitt ansikte och kissar genom trosorna så att det rinner i mitt ansikte. Det är så skönt! Jag sprutar min sperma över henne innan jag kissar bort det. Min kvinna säger nu att hon inte kan njuta lika mycket av sex om jag inte sprutar och kissar på henne. Varför är det sånt hemlighetsmakeri om det här? Är det någon annan som gillar det här? Vore roligt att höra vad andra tycker.

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Ny typ av onani
    Av Gäst i forum Onani
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2013-05-31, 19:16
  2. Onani
    Av Gäst i forum Onani
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-07-30, 22:38
  3. Mental spärr pga kiss
    Av Gäst i forum Orgasm