+ Svara på ämne
Sidan 4 av 13 FörstaFörsta ... 23456 ... SistaSista
Resultat 31 till 40 av 128

Ämne: Udda platser som ni onanerat på

Gäst
    Gäst

Wink Sv: Udda platser som ni onanerat på

i ett offentligt solarium - tjej..

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Udda platser som ni onanerat på

Jag har runkat på ett bibliotek flera ggr och lagt satsen i papperskorgen , var jäkligt närvös att någon skulle komma in dit och se mig. Har runkat på bussen i provhytter , nere på stranden, var ingen folk där då. I Tjejernas omklädnings rum på den folkhögskolan jag var på. Haft massprovning av string trosor medan jag runkat , när jag sommarjobbade på hemköp. Då jag är bisexuell så har jag blivit avrunkad av killar på en del öppna platser. Min nuvarande flickvän har runkat av mig på p-fickor och i bilen i ett parkeringshus.

läser gärna om fler tjejer

Junior medlem
    Reg.datum
    Oct 2009

Hos min frisör på toaletten.
    En gång kom hon på mig, så jag fick mig en avsugning.

Gäst
    Gäst

Oj, oj. Det är rätt många det!
    Ute i skogen rätt ofta på sommaren. Brukar klä av mig naken och runka. Spännande.
    På tåget mellan Stockholm och Norrköping, med okänd sovande tjej bredvid.
    Bastun på badet. (ensam dock, fast spännande att nån kunde komma in.)
    På utedass på ett bad, där man kunde titta ut genom en glugg och se vem som kom. Det kom en ung snygg tjej. Då låste jag upp och låssades glömt att låsa! (Skämmit efteråt, men jävligt upphetsande när det skedde!)
    När en tjejkompis tittade på när jag var sexton... Jag fick göra det fler gånger, men framförallt första gången var sjukt upphetsande!

Många andra kul gånger som jag minns och fortfarande blir kåt av att tänka på...

Senior medlem
    Reg.datum
    Feb 2009

Min senaste erfarenhet var från ett spa med gemensam ångbastu. Jag var ensam och satte igång. Just då jag sprutade satsen långt ut över golvet kom två tjejer in. Jag fick tvinga ner kuken och låta sista sprutet gå ner mellan mina ben. Det blev lite kladdigt och nervöst om jag hade sperma på benen då jag efteråt gick till duschen. Upphetsande ändå medan man satt kvar och lät kuken mjukna och tänka på om tjejerna visst vad man gjort där.

Anton
    Gäst

Talking Sv: Udda platser som ni onanerat på

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    i ett offentligt solarium - tjej..
    Har runkat framför min grannfru, medans hon visade mig sina bröst, riktigt upphetsande.
    Runkat på min balkong medans min granne solade i sina underkläder på gården nedanför (hon märkte nog att jag stod och runkade)
    Har runkat när en tjejkompis som i min soffa, hennes linne hade lagt sig konstigt så att man såg hennes stora bröst.

Har även runkat av på bussen 100 gånger, söt och sexig chaufför. Hon har säkert sett mig, torkar alltid av på gardinerna, haha!

Har även knyckt min flickväns lillasysters (18 år) smutsiga trosor ett antal X gånger och sprutat min sats i trosorna...underbart!

Gäst
    Gäst

jag brukar runka i bilen och fantisera om vad som kan hända om nån ser/stoppar mej.

blir mycket kåt av de.

Helt grön
    Reg.datum
    Jan 2010

Jag har runkat i datasalen i skolan några gånger, var väldigt nära på att bli på kommer en gång !

Junior medlem
    Reg.datum
    Jan 2010

haha jag har i mina tidiga dagar som tonåring suttit o onnat på en gunga x). de e rätt skumt..

Gäst
    Gäst

Jag är tjej. Brukar ofta onanera i bubbelpoolen på en offentlig badplats. Då särar jag bara på benen och låter bubblorna sköta resten. Efter bubbling fortsätter jag i bastun med vattenskyffeln.
    Ett tips till andra tjejer är att rida på en soffkant. Känns fabulöst, eller varför inte om du har ett munstycke med flera olika inställningar i duschen sätta igång det hårdaste och rid på strålen.
    Eftersom jag sjunger och spelar in skivor och så i studio har jag tillgång till den 24/7. Mot mickstativet är fantastiskt. Som andra har skrivit i provhyttar - ganska skönt det också. Brukar då ta med mig något hårt, typ en sko eller något som jag sedan ställer tillbaka....

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Köp sexiga underkläder från Amorlina.se. Stort sortiment och snabba leveranser.

Köp sexiga trosor från e-butiken Amorlina.se.

Liknande ämnen

1. Tips på bra platser?
    Av Gäst i forum Otrohet
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2017-01-07, 04:05
  2. Udda platser som ni har haft sex på
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 57
    Senaste inlägg: 2016-06-19, 21:52
  3. någon som set sina syskon onanerat
    Av david i forum Onani
    Svar: 6