+ Svara på ämne
Sidan 13 av 13 FörstaFörsta ... 3111213
Resultat 121 till 127 av 127

Ämne: Udda platser som ni onanerat på

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Udda platser som ni onanerat på

Har runkat i bastun o i duschen på gymmet, ute i en park inför kompisar, på toaletten på en pub vid pissoaren o jo andra såg o nä jag va inte helt nykter bara jävligt kåt Minns inte alla jävla ställen jag sprutat på. Blir ofta kåt när jag tränar så kuken blir ofta halvhård redan innan duschen o bastun o eftersom jag kör med tajta träningskläder så blir ju inte kuken mindre direkt när jag ser bulan i spegeln. Sen dags för duschen o en lång o noggrann tvätt av kuken o sen en het bastu utan handduk Här behövs ingen alkohol för o komma igång! Kanske för att det är naturligt o vara naken här? Kanske inte att ha ståkuk men ändå...

Helt grön Matilda_Js avatar
    Reg.datum
    Aug 2016

Har runkat på tåg ett antal gånger, på toaletten. Det är en alldeles extra känsla att onanera på offentliga platser!

Admin Site Admin Millas avatar
    Reg.datum
    Oct 2008

Citat Ursprungligen postat av Matilda_J Visa inlägg
    Har runkat på tåg ett antal gånger, på toaletten. Det är en alldeles extra känsla att onanera på offentliga platser!
    Hur gör en tjej när hon runkar?

Gäst
    Gäst

Jag har gnidigt ollonet i en kvinnas pumps eller vad de heter sko med hög klack. De hon inte vet mår hon inte dåligt av.

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Jun 2017

Lightbulb Sv: Udda platser som ni onanerat på

Har aldrig runkat i public men vill testa några exempel?

Har haft en ide i mitt huvud ett bra tag, fan vad kul det vore att åka runt med bilen och runka samtidigt när man ser något nice.

Funderar även på att bli busted av mamma med flit när man runkar, är det nice?, har någon gjort det?, gillade hon det?. Hon har typ kommit på mig en gång fast du såg hon inte kuken. Vill höra vad ni tycker!

Gäst
    Gäst

En kompis runkade av mig på bussen mitt i stan vi satt längst bak o jag var så kåt så kuken spände ut shortsen. Han greppade kuken utanpå shortsen så jag drog ner dom o släppte ut den o sen runkade han mig tills jag sprutade över sätet framför
    Senast redigerat av Milla den 2018-04-06 klockan 17:29. Anledning: Spam

Gäst
    Gäst

Var och besökte frugans kusin i helgen. Kusinen är rätt sexig för sina 50 år med fina former och fortfarande en skaplig hylla. Är nog lite tänd på henne men inget har hänt och tänker inte försöka. Dom har gästrum och gästtoalett i källarplanet och när jag gick ner till muggen passerade jag deras tvättstuga, som man går igenom. Där finns också klädhängare som är rätt fyllda. En av hennes läckert glansiga och softa dunjackor hängde där och jag kunde inte låta bli att låna den en stund. Inne på toaletten lät jag kuken glida mot det mjuka och hala nylontyget och när jag tänkte på att hennes tuttar brukar gunga där innanför, gick det rätt fort. Sedan noggrann rengöring av jackans foder och ut på hängaren igen. Ganska nervös för att någon skulle komma.

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Tips på bra platser?
    Av Gäst i forum Otrohet
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2017-01-07, 03:05
  2. Udda platser som ni har haft sex på
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 57
    Senaste inlägg: 2016-06-19, 20:52
  3. någon som set sina syskon onanerat
    Av david i forum Onani