+ Svara på ämne
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: trekant med extra-kille

Helt grön
    Reg.datum
    Jan 2014

Standard trekant med extra-kille

Hej,

Jag och frugan har varit tillsammans i 9 år, och har ett riktigt bra sexliv.

Vi var i Prag under november månad (2013) och på hotellet vi bodde på fannst det möjlighet till bastu och kallbad så vi besökte det.. och på samma ställe var det en svart amerikansk man som hade riktig stor kuk ca 24-26 cm. Så jag säger till frugan på svenska kolla hans kuk, och jag märkte hur hon tittade på den, och det kändes som att hon gillade det...

Senare den kvällen när vi hade sex frågade jag henne om hon hade kunna tänka sig känna på den, hon svarar ja för att bara se hur det känns...

Dagen efter när vi hade varit ute och tagit lite öl, bestämde vi för att fortsätta på hotellbaren, och där satt den här mannen vid baren, så vi började diskutera om allt möjligt, och fortsatte dricka. Efter en stund säger jag att vi la märke till ditt verktyg i bastun idag den var inte liten, och frugan blev nyfiken på att känna på den för att se hur det känns... Han svarar att han märkte det och att hon fick känna på den om hon ville men inte här... så vi går upp till hans rum och han drar ner byxorna och frugan tar på den känner på den, jag ser hur hon gillar det och jag blev otroligt kåt av det, så jag ber henne att smaka på den och hon börjar suga av honom... att se frugan göra det gjorde mig riktigt. vi tog av oss och frugan fortsatte suga av honom medan jag slickade henne, för att sedan knulla frugan.. eftersom ingen av oss hade kondom fick frugan bara ge honom avsugning men när han kom i hennes mun gick det för mig... Jag har nog aldrig varit sååå kåt innan...

Väl hemma har vi redan börjat söka efter kontakt med något par eller trevlig kille via BC.

Är det fler som tänder på att se frun suga kuk och knulla med någon annan?
    är det vanligt?

Glömde säga att vi är 27 respektive 30, mannen från USA var 54 år, och min fru sa här omdagen när vi kollade efter par på bc att hon tände på att han var mycket äldre...

Junior medlem
    Reg.datum
    Apr 2011

Standard Sv: trekant med extra-kille

Först en pekpinne, om hon suger eller knullar gör väl sak samma vad gäller sjukdomar.

Sen till själva frågan, Ja vi är många som blir kåta av att se/ fantisera om frun och extra kukar.

Det bör vara relativt lätt att hitta extrakillar som vill knulla din fru.
    Vi är på K6 och får massor med erbjudanden från killar av alla dess slag.

Glöm inte att prata igenom innan vad som känns ok och vad som inte är ok långt innan ni träffar nästa kille.

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Beställ kondomer diskret och anonymt via e-butik.

Har storleken betydelse på mannens penis?

Liknande ämnen

1. Gangbang med extra tjej men vill inte.
    Av Gäst vill inte i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2014-05-22, 21:29
  2. Någon med det lilla extra i Sthlm!
    Av sexxagon i forum Kontakt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-01-13, 22:54
  3. Trekant med extra kille
    Av lovemore i forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-10-23, 22:45
  4. Jag vill prova trekant men inte min kille