+ Svara på ämne
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 27 av 27

Ämne: udda fetisch! Regnkläder

bamse
    Gäst

Standard Sv: udda fetisch! Regnkläder

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Min karl älskar regnkläder!! Ibland stämmer vi träff på en parkeringsplats, då väntar jag där iklädd endast mina svarta knähöga Hunterstövlar och en en regnkappa i svart lack. Sen går vi tillsammans in i skogen och har en riktigt het stund tillsammans...Underbart!!!
    vill du ha en till kille i regnkappa i skogen då o du ta av mig den o kåta upp mej jag bor norrköping

Oregistrerade
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Min karl älskar regnkläder!! Ibland stämmer vi träff på en parkeringsplats, då väntar jag där iklädd endast mina svarta knähöga Hunterstövlar och en en regnkappa i svart lack. Sen går vi tillsammans in i skogen och har en riktigt het stund tillsammans...Underbart!!!
    skulle vilja se dej i regnkappa helt öppen på dej ja har en orange regnrock på mej i Norrköping nu

bamse
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av kalle1975 Visa inlägg
    Har en udda fetisch, blir så otroligt upphetsad när min tjej har regnkläder och gummistövlar på sig. Är man helt ensam här i världen om denna fetisch?
    jag janne i Norrköping gillar o gå ut i regnkläder o naken under ja har en orange regnkappa o en svart lackregnkappa på mej i bland o iblan onanerar jag i dom

Oregistrerade
    Gäst

Min man tycker jag är sexig när jag har kjol och polotopp med utan armar och hög polokrage . Har flera toppar utan armar på. Ska vara svart eller vit tycker han. Tar på mig de då och då. Han tänder lite på de.

Tjej 75

Gäst
    Gäst

Kanske inte så udda i alla fall. Blir störtkåt då frun har sitt regnställ av blank nylon på sig när vi är ute på promenad i taskigt väder. Ofta har hon bara ett tunt sportlinne under, så jag kan gå o titta när hennes bröst gungar under nylonjackan. Verkar som vårtorna hårdnar nästan genast när brösten rör sig mot jackan , jag har något annat som hårdnar i mina regnbyxor. Om vi ska ut i skogen där det inte är så mycket folk skippar jag ofta kalsongerna. Känslan att gå naken i mina regnställsbyxor i dubbel nylon är fantastisk när jag kan kolla in henne samtidigt. Hon har mjuka sköna bröst som gungar lätt eftersom hon aldrig använder bh. Ofta åker handen ner i byxfickan till kuken som är helt omsluten av nylontyget. Går vi på en smal stig i skogen kan jag njuta av hennes gungande rumpa i regnbyxorna. Då masserar jag kuken ganska ogenerat. Om hon stannar upp brukar jag gå in i henne så att jag kan kramas lite. Att då krama och klämma på brösten får mig att explodera. När jag kan massera brösten genom hennes blanka nylonregnjacka och vårtorna står så att nylontyget buktar ut går det ofta för mig. Tur att jag har regnbyxor då. Hon känner min lilla böjelse men jag har inte tagit det längre än så. Drömmen är att få med henne i duschen när vi båda har våra regnställ på oss. Dom är av blank nylon med foder av nylon och hyfsat vattentäta, har provat mitt i duschen många gånger. Ibland har jag både hennes och mitt på mig och då kan jag duscha länge utan att bli våt. Har dock inte vågat be henne att komma med i duschen. Ska jag våga det? Finns det någon tjej som blir kåt av regnställ av nylon och skulle vilja duscha och knulla med killen om också har regnställ på? Många verkar gilla galon kläder men jag föredrar tunnare av nylon. Man känner kroppen bra genom dom samtidigt som dom är lite hala och mjuka. En gång ute i skogen när vi satt oss ner började jag låtsas brottas på mossan. Känslan när vi riktigt gled runt på varandra, regnställen hade rätt låg friktion mot varandra var obeskrivlig. Eftersom det var brottning var det mesta tillåtet och jag kan lova att det blev många bröstgrepp. När jag till slut vann kampen och hamnat överst var jag så kåt att jag började jucka. Min kuk i nylonbyxorna som stod som ett litet tält mot hennes fitta i likadana nylonbyxorna. Jag riktigt gled fram och tillbaka över henne medan hennes bröst skvalpade under regnjackan. Det gick på nolltid för oss båda. Tyvärr enda gången och har inte vågat fråga igen. Det närmaste jag kommit är när hon red mig i sommarstuga i en paus i trädgårdsröjningen. Då hade hon ett sånt där tunt, rött, nylon regnställ med revärer som var poppis på 80talet. Det var häftigt att leka med hennes gungande bröst när hon red hårt med bara byxorna nere. Gillade det gamla regnstället mycket även om det inte höll speciellt tätt, men det var så tunt att det knappt kändes var bara som en hal hinna. Blev jätte besviken när hon tog med det i högen som åkte på brasan vid våröjningen. Visst var det gammalt och lite sprucket i grenen så jag hade svårt att protestera. På den tiden hade jag inte visat min förtjusning för regnkläder och vågade inte berätta att jag sprättat några trådar i byxgrenen. Bara för att hon inte skulle behöva dra ner byxorna nästa gång hon red mig. Så det var med sorg jag stod bredvid när hon lade det i elden med dom andra gamla arbetskläderna och skräpet. Vet inte om hon gjorde det för att hon märkt att jag blev kåt när hon hade det på sig, hon gillade inget sånt på den tiden, lite mer tolerant nu. Minns att hon lade jackan utstuderat noga, undrar om det var för att retas , på rishögen så att den inte tog eld genast och sen la hon byxorna också på samma sätt. Jackan och byxorna började krympa ihop av värmen och krullade i hop sig på samma sätt som när man slängt en plastpåse i öppna spisen. Sen började nylonet smälta och sjönk ner mot elden och sen gick det fort. Jag som blivi kåt av att bara se det regnstället på henne var rätt besviken även om jag fått stånd en sista gång när jag såg det röra sig och krympa i hettan och smälta ned till en smet. Det var lite spännande att se hur det vände och vred sig i värmen men helst skulle jag velat ha det kvar. Tänk om hon ridit mig med hela regnstället på med bara ett hål i skrevet för kuken och jag hade haft mitt liknade nylonställ på mig. Då hade jag haft mina tunna nylonbyxorna på så att min kuk varit helt nylonklädd i hennes fitta och jag hade lekt med hennes skumpande bröst i nylonjackan. Men så blev det inte men det har blivit många regnställ av nylon och jag har sett till att dom inte hamnat i brasan. Har några gömda vid det här laget men förmår mig inte att göra mig av med dem. Hoppas hon inte letar för mycket i garaget bara.

Gäst
    Gäst

Hej jag har galonklädes och segelstövel fetisch och en tjej ska ha en sådär vuxenbarn galon regnkläder med fothella och hängslen på byxorna jackan ska vara halvlång och sen seglarstövlar modell tretorn ving eller nokia hai.jag tycker om en gul jacka och klarblå galonbyxor med matchande gula tretorn ving eller nokia hai eller mittemot med klarblå stövlar gula byxor blå jacka. Röda seglarstövlar mörkblå byxor röd jacka. Låt fantasin flöda bäst så åtminstone är det en fröjd att se det min lille vän reser sig när jag ser sån kombinationer

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    May 2011

Denna höst har varit regnig och bra, nyinköpta regnkläderna har använts flitigt

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. fis-fetisch
    Av mattefartsniffer i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2016-01-11, 15:18
  2. Kinky o udda sex
    Av nfk6 i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2015-11-16, 19:16
  3. Udda attraherar.
    Av Nanoki-san i forum Sexuella fantasier & fetisher