+ Svara på ämne
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 27 av 27

Ämne: Sex med andra män, älskad av min man.

Junior medlem
    Reg.datum
    Feb 2012

Thumbs up Sv: Sex med andra män, älskad av min man.

Själv tänder jag ENORMT på att träffa en gift kvinna.
    Det är en speciell KICK som är svår att få annars!

Det finns i mina ögon inget illa eller nedvärderande i detta då MASSOR av MÄN! som tänder extra på att deras partner träffar andra män sexuellt!
    Så länge det sker öppet och med mannens kännedom!

Denna tråd borde inte ens ligga under "otrohet" då kvinnorna både tillåts och uppmundras att ha KKs. och då har det INGENTING med otrohet att göra!

Personligen anser jag att ALLA kvinnor skall ha en fast stadig & trygg man, och minst en (men helst 2) KKs.

Min nästa flickvän skall helst ha en KK redan när vi träffas, som hon ska fortsätta träffa medan vi dejtar. Och blir vi ett par, då får hon välja om hon skall ha en, två eller tre KKs samtidigt under vårt förhållande..
    (Det är lättare att hitta en som kan träffa henne/oss precis när vi vill om hon har fler att fråga! )

och JA! finns det någon gift eller sambokvinna i stockholm (gärna norra) som lockas av tanken att träffa en MAN som tänder EXTRA på att hon är gift/sambo så kolla in min profil och skicka ett meddelande så ser vi om vi blir nyfikna på att ses!

Din man får gärna vara införstådd, även om det inte är ett krav!?

/Kåt_Sugen_och_Nyfiken

Gäst
    Gäst

Smile Sv: Sex med andra män, älskad av min man.

Tack för din berättelse! Låter skönt och härligt! Och så ska kvinnor ha... lite vid sidan om, speciellt om de lever med en man som jag kanske, som är lite "snällare" och inte heller så väl utrustad (tvärtom om sanningen ska fram). Båda får ut mycket av om hon har andra när det passar henne, i alla fall om mannen kan släppa svartsjukan och om han käner sig älskad. Har levt så med min särbo flera år och stortrivs med att hon har lite äventyr.
    Rigel1960

Junior medlem
    Reg.datum
    Apr 2013

Standard Sv: Sex med andra män, älskad av min man.

Jag tycker det är så skönt när kvinnan har en KK!

Gäst
    Gäst

Angry Sv: Sex med andra män, älskad av min man.

Usch!! Varför är ni tvungna att skrika hora o slampa åt denna kvinna när hon berättar öppet om ett frivilligt samförstånd hon och hennes man har! Skäms på er era förbannade slut-shame-nissar. Om ni läste inlägget så borde ni förstått att båda gör någonting de vill. Er argumentation är av samma typ som dem som fördömer homosexualitet och människor som har sex med andra av samma kön, ENDAST på grundval av att de självs är rädda för det eller inte gillar det. Det är inte ni som är knullade - ni behöver inte bry er!! Men det kanske är det som är felet, ni behöver ett bra skjut och lyckas inte få till det antagligen.

Anna

Helt grön
    Reg.datum
    Nov 2016

Ja varför vara så nedsättande om en kvinna som verkligen funnit det rätta sättet att leva för både henne och hennes man.
    Sjölv önskar jag så att min man kunde accepterat ett sådant liv. Jag har aldrig blivit tillfredsställd av min make sexuellt och i perioder inte kunnat hålla mig utan hängett och hänger mig åt ganska vild sex vid sidan av. Jag är alltså otrogen pga att min man inte kan ge mig det jag behöver och som får mig att må så bra.
    Det är ju faktiskt på många sätt i förlängningen så positivt för min make också....
    Han får en nöjd glad och älskvärd kvinna vid sin sida.

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Fattar inte hur din man kan stå utt med ditt ditt slamperi

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Du är en hora en riktig billig sådan säljer utt din mans tillit och respekt för dig till någon annan som du är otrogen med.
    Det är inte otrohet om hennes make till låter det. Otrohet är = svek. Hon sviker inte honom. Tycker själv inte om otrohet men att tvinga på andra sina åsikter i former som du genom att kalla henne billig hora säger mer om dig själv du trångsynta och dåliga människa FY FAN FÖR DIG!!!

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Quinna044 Visa inlägg
    Ja varför vara så nedsättande om en kvinna som verkligen funnit det rätta sättet att leva för både henne och hennes man.
    Sjölv önskar jag så att min man kunde accepterat ett sådant liv. Jag har aldrig blivit tillfredsställd av min make sexuellt och i perioder inte kunnat hålla mig utan hängett och hänger mig åt ganska vild sex vid sidan av. Jag är alltså otrogen pga att min man inte kan ge mig det jag behöver och som får mig att må så bra.
    Det är ju faktiskt på många sätt i förlängningen så positivt för min make också....
    Han får en nöjd glad och älskvärd kvinna vid sin sida.
    Du skulle tänka dig för, när han kommer på dig är det roliga slut och han kommer att vara förkrossad... Vad gör du om han tar sitt liv pga dit lilla roliga? Förmodligen ingen reaktion du kommer att råka ut för men det är oerhört smärtsamt att bli sviken så som du tydligen gör. DU tror kanske det är positivt men förmodligen är det även destruktivt och om du verkligen älskade honom skulle du inte göra så mot honom. Kan förstå att du lurar dig själv det är lätt hänt men rekommenderar starkt att du avslutar detta helt och istället lägger din energi i förhållandet och det som inte är så bra

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. min fru med andra män
    Av Gäst i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2018-05-10, 11:13
  2. Nyfiken på andra killar
    Av Hanna31 i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2017-09-10, 17:38
  3. Se sin fru med andra
    Av paret i forum Sexuella fantasier & fetisher