+ Svara på ämne
Sidan 1 av 15 12311 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 142

Ämne: Bada med kläderna på

Helt grön
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard Bada med kläderna på

Hejsan
    Är en gift 40-årig tjej med båda fötterna på jorden. Bra jobb och ser bra ut.
    Har en stor hemlis för alla mina vänner och även min man. Bäst så.
    Jag älskar nämligen att glida ner i mitt badkar full påklädd. Gör detta när
    tillfälle ges och jag njuter otroligt av det. Vet inte varför och går inte
    förklara den underbara känslan när jag ligger där i vattnet....
    Så nu undrar jag om det finns fler tjejer som njuter av detta precis som jag.
    För jag kan väl inte vara ensam om detta..eller?

våt kram

Junior medlem
    Reg.datum
    Feb 2011

Standard Sv: Bada med kläderna på

Bada med kläderna på är ju skoj, jag är en kille på 26 som alltid gillat detta.
    I tonåren vart det som mest med klädbad för mig, hemma i duschen, stranden eller badhuset, och vi hade ju egen pool på skolan så i högstadiet vart det mycket klädbad för mig.

Vi är inte många i Sverige som gillar detta tyvärr men några finns det.

Du kanske vill hjälpa mig att utveckla en sida i ämnet?
    Det är bilder jag främst skulle behöva!

Gäst
    Gäst

Jag är en kille på 31 år.Att bada med kläder är väldigt upphetsande..gärna mycket kläder..som jeans, kalsonger, strumpor, tröja, skjorta. Finns ont om forum där man kan diskutera klädbad. Hoppas det finns flera som oss.

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Mar 2011

Det låter som en rolig grej som du borde kunna göra något kul av. Som grabb kan jag säga att jag kan tycka det är läckert med tjejer i blöta kläder precis när de kommer upp ur vattnet innan vattnet hunnit rinna av ordentligt.

(Ibland ser man invandrartjejer som badar med kläderna på för att inte synas så mycket. Men jag tänker att de kanske drar fler nyfikna blickar till sig till sig på det viset.)

Gäst
    Gäst

Jag är en tjej på 33 och jag älskar också att bara hoppa i med klädena på...känner mig så busig och blir helt kåt av det. Och jag vet att en del killar gillar det också...

Admin Site Admin Gustavs avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Att döma av svaren så verkar det här vara en vanlig fetisch. Jag delar den inte själv, men å andra sidan verkar den inte helt ologisk. Ska man analysera det ur ett psykologiskt perspektiv så har det nog att göra med att man som liten fick lära sig att man skulle ta av sig kläderna innan man hoppade i vattnet. Med det som utgångspunkt så gör man ju någonting "förbjudet" då man badar med kläderna på och sådant brukar många gå igång på. Jag gissar att det inte alls ger er samma kick att bada med badkläder på?

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    May 2011

Exclamation Sv: Bada med kläderna på

Inte hört talas om klädsim?
    inget onaturligt bada med kläderna på ju.

Gäst
    Gäst

Question Sv: Bada med kläderna på

Tänder oerhört på detta med blöta kläder, och stövlar. Jag och frugan knullar ofta i badkaret fullt påklädda. Hon brukar ha på sig kort kjol, svarta stay-ups, knähöga stövlar och en topp som blir genomskinlig när den blir blöt. Ibland lite mer "udda" klädsel som en svart lackregnkappa stay-ups och röda gummistövlar. Oerhört upphetsande när hon lyfter benen rakt upp ur vattnet och det rinner vatten ur stövlarna! Vi har genom åren köpt många par stövlar bara som badstövlar.
    Funderar ofta hur man kan gå igång på sådant här men har inget bra svar.

Junior medlem
    Reg.datum
    Feb 2011

Om ni gillar att bada med kläderna på ska ni flytta till Nyköping.

Hjortensbadet där verkar vara fint,
    sen är dom helt neutral till vad man väljer att använda för badkläder också.
    Så jag flyttar snart dit......Har inget liv här ändå.

Gäst
    Gäst

hm.....har badat med kläder då och då sen tonåren - jätteskönt! Tyvärr gillar min fru inte det så det har blivit ett "smygande" nöje. Önskar att jag gjort det mer när jag var ung - nu 60 bast - vad gör man då? Nattklädbad i nästan totalt mörker - låter inte kul. Får nog nöja mig med att småplaska vid strandkanten - ganska skönt det med.....kanske. Lyd ett gott råd alla ni som gillar klädbad - gör det medan ni är unga och "oförståndiga".

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Tjejer: Hur känns det att bada med flytväst?
    Av Anders i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2017-07-13, 15:45
  2. Bada med kläderna på
    Av belinda i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2013-06-08, 10:43
  3. Hon fick se mig i duschen med kläderna på
    Av badare i forum Små roliga historier
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-12-19, 17:10
  4. Wetlook / Bada med kläderna på