+ Svara på ämne
Sidan 5 av 15 FörstaFörsta ... 34567 ... SistaSista
Resultat 41 till 50 av 144

Ämne: Bada med kläderna på

Oregistrerade
    Gäst

Standard Sv: Bada med kläderna på

Citat Ursprungligen postat av Oregistrerade Visa inlägg
    Intressant tråd. Trodde jag var ensam om denna fantastiska fetish. Jag badar alltid i skinnbyxor och Polotröja. Frugan vet om min fetish så där har jag tur.
    Är en 36- årig kille som också brukar bada i skinnbrallor och polotröja eller hood. Skinnjackan är alltid på också. Kul att det finns fler som jag.

Oregistrerade
    Gäst

Thumbs up Sv: Bada med kläderna på

Citat Ursprungligen postat av belinda Visa inlägg
    Hejsan
    Är en gift 40-årig tjej med båda fötterna på jorden. Bra jobb och ser bra ut.
    Har en stor hemlis för alla mina vänner och även min man. Bäst så.
    Jag älskar nämligen att glida ner i mitt badkar full påklädd. Gör detta när
    tillfälle ges och jag njuter otroligt av det. Vet inte varför och går inte
    förklara den underbara känslan när jag ligger där i vattnet....
    Så nu undrar jag om det finns fler tjejer som njuter av detta precis som jag.
    För jag kan väl inte vara ensam om detta..eller?

våt kram
    hejsan!

gillar attdu tycker det är skönt. ja o min fru brukar också göra det men hin vill att ja är naken o hon fullt fint påklädd. vad brukar du ha för fina kläder på dig då. hon har alltfrån topp o kjol till fin fest klänning.

en som gillar se en tjej duscha/bada med kläder på

Oregistrerade
    Gäst

Hej...kul att det är fler som gillar klädbad. Jag är en kille i Göteborg som älskar att bada med kläderna på och framför allt se kvinnor bada med kläderna... Har fått äran att få duscha fullt påklädd med fullt påklädda sexiga kvinnor, perfekt som förspel... busigt, sexigt, porrigt och kinky.

Oregistrerade
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av qwerty10 Visa inlägg
    Hej är kille som älskar klädbad. älskar att bada med tajta jeans. har några tjej jeans som jag badar med. tajts är skönt det med. sexit med tjejer i blöta skinny jeans. nån i Stockholm som vill bada med kläder.
    Hej!
    jag älskar att bara och duscha fullt påklädd gärna med flera lager, superskön känsla

Helt grön
    Reg.datum
    Feb 2011

Citat Ursprungligen postat av Oregistrerade Visa inlägg
    hejsan!

gillar attdu tycker det är skönt. ja o min fru brukar också göra det men hin vill att ja är naken o hon fullt fint påklädd. vad brukar du ha för fina kläder på dig då. hon har alltfrån topp o kjol till fin fest klänning.

en som gillar se en tjej duscha/bada med kläder på
    hejsan
    mysigt det låter du och din fru har det. När jag badar med kläderna på blir det helt oplanerat. Kan vara typ kontorsklädd med
    pennkjol, blus, jacka och skor. Även tighta jeans med allt till....har även hänt med festklänning på...

kram

Helt grön
    Reg.datum
    Jul 2013

Hej på er, sexigen här, f.d. badare - fick problem med inloggningen så
    det blev nytt anvnamn, jag står som ägare för kladsim.se en sida som
    just nu genomgår en förändring dock i långsam takt.

Jag är en kille på 30 år som gärna går min egen väg, så varför inte behålla
    kläderna på då man hoppar i badet eller går i duschen? Är vad jag gillar att
    göra dock saknar jag badkar....flyttar snart igen.

Jag ser det så här att då vi är barn, då lär vi oss att alltid ha badkläder vid bad
    i pool och på strand, men varför inte prova nått nytt, testa kliva i badet med kläderna på?

Hade man haft bättre föräldrar hade man fått tillåtelse till detta redan i tidig ålder,
    men nu är man vuxen och kan göra vad man vill av detta.

Ser gärna att det blir lite mer aktivitet i tråden.

Oregistrerade
    Gäst

Kul att det finns flera som gillar att bada med kläder älskar den härliga känslan av våta kläder mot kroppen. . Finns inget sexigare en än tjej i blöta jeans

Oregistrerade
    Gäst

Red face Sv: Bada med kläderna på

Jag tycker det här med blöta kläder är jätte upphetsande och gör det relativt regelbundet med att gå in i duschen fullt påklädd. Är en kille på 26 år med bra jobb, singel sen ett tag tillbaka och undrar hur fan man ska sälja in den här fetischen till framtida kontakter? Jag vill inte bära in det här som en hemlighet i ett nästa förhållande utan vill att det ska va öppet och förhoppningsvis ömsesidigt då det för mig är en viktig grej för njutning. Jag tycker det är oerhört sexigt att se andra personer i blöta kläder och själv ha det också naturligtvis.

Ha det bäst!!

Oregistrerade
    Gäst

hej är en 42 åring som gilla att blöta ner mej i olika slags kläder
    men oftast i jeans och tjock tröja känns så skönt när vattnet bara strömmar över kroppen
    saknar dock någon att göra det med skulle ju helst vara en tjej som man kan krama
    blöta hälsningar jj

Oregistrerade
    Gäst

Hittade tråden o ville bara kasta ut en fråga om det finns en tjej (är själv 40+) som skulle uppskatta en kille som vet att "hon" finns därute ... som kanske letat efter en kille som uppskattar hennes "hemlighet" att kana ned i badet/ in i duschen med skinny jeansen o en snygg topp ... mejla mig på [e-post borttagen av moderator] ... så kan vi väl mejlas ?.... jag vet att du finns därute ... o tror inte du blir besviken på mig ...
    Senast redigerat av Milla den 2015-11-18 klockan 19:46. Anledning: Det är inte tillåtet med öppna kontaktuppgifter i trådarna

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Tjejer: Hur känns det att bada med flytväst?
    Av Anders i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2017-07-13, 15:45
  2. Bada med kläderna på
    Av belinda i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2013-06-08, 10:43
  3. Hon fick se mig i duschen med kläderna på
    Av badare i forum Små roliga historier
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-12-19, 17:10
  4. Wetlook / Bada med kläderna på