+ Svara på ämne
Sidan 2 av 15 FörstaFörsta 123412 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 142

Ämne: Bada med kläderna på

Gäst
    Gäst

Smile Sv: Bada med kläderna på

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Jag är en tjej på 33 och jag älskar också att bara hoppa i med klädena på...känner mig så busig och blir helt kåt av det. Och jag vet att en del killar gillar det också...
    var bor du jag tycker det är läcket med blöta vita kläder på kvinnor

Helt grön
    Reg.datum
    Jul 2011

Standard Sv: Bada med kläderna på

Jag trodde jag hade hört talas om de allra flesta fetischer men denna har jag aldrig hört talas om. Det konstiga är att när jag suttit o tänkt på det en stund så blir jag fan lite småkåt hahaha. Kanske får smyga in med kläderna på när jag ska duscha ikväll

Gäst
    Gäst

Hej jag är en 32 årig kille som älskar att bada med kläder helst tajta jeans t-tröja eller tajts. skulle vara kul att få en bad kompis. jag bor i stockholms trakten

Lookhear
    Gäst

Jag är en tjej på 33 och jag älskar också att bara hoppa i med klädena på...känner mig så busig och blir helt kåt av det. Och jag vet att en del killar gillar det också...
    Det kan du lita på. Har älskat att göra det sen jag var liten. Men ibland känns det som jag måste smyga lite med det. Önskar att fler kunde se mer naturligt på det här och att jag fick ett förhållande med en kvinna som tycker om det.

Gäst
    Gäst

Oj, vilken spännande tråd! Vi verkar vara några stycken som gillar det här i alla fall. Finns det någon som på allvar vill träffas och bada? Skriv till mig på [Adress borttagen av mod] så kan vi komma fram till något.

Jag badar lika gärna i jeans och hood som i träningsoverall. Efter att jag köpte mig en jaccuzzi här för inte så länge sen kryper jag ofta ner på kvällarna i vattnet och bubblar med alla kläderna på mig. Jätteskönt!
    Senast redigerat av ERG den 2011-07-26 klockan 18:48. Anledning: Inte OK med öppna kontaktuppgifter. Använd PM i stället.

Helt grön
    Reg.datum
    Jul 2011

Ok, min e-postadress blev bortmoddad. Skicka ett pm istället.

Gäst
    Gäst

Härligt...Jag är en kille på 50+ som också gillar att bada med kläderna på. Nu när jag blivit singel och bor ensam ute på landet kan jag göra det varje dag om jag vill.
    Om det är kallt och regnar spelar ingen roll för kläderna värmer kroppen i vattnet också.

Gäst
    Gäst

Thumbs up Sv: Bada med kläderna på

Citat Ursprungligen postat av belinda Visa inlägg
    Hejsan
    Är en gift 40-årig tjej med båda fötterna på jorden. Bra jobb och ser bra ut.
    Har en stor hemlis för alla mina vänner och även min man. Bäst så.
    Jag älskar nämligen att glida ner i mitt badkar full påklädd. Gör detta när
    tillfälle ges och jag njuter otroligt av det. Vet inte varför och går inte
    förklara den underbara känslan när jag ligger där i vattnet....
    Så nu undrar jag om det finns fler tjejer som njuter av detta precis som jag.
    För jag kan väl inte vara ensam om detta..eller?

våt kram
    hejsan!

min fru brukar vara klädd i fin kläder och bada med dom när vi har mysigt. kan vara allt från finbyxor och linne till fin klänning och allt till det. vad brukar du ha på dig när du badar med kläderna på.

mange

Gäst
    Gäst

Hej jag är en 32 årig kille som älskar att bada med kläder helst tajta jeans t-tröja eller tajts. skulle vara kul att få en bad kompis. jag bor i stockholms trakten
    Jag är en kille på 40+ , som också älskar att bada med kläderna på. Helt underbart att hoppa i med jeans och tröja, eller träningsoverall. Skulle också tycka att det skulle vara roligt att få en bad kompis. Alltid roligare om man är flera. Bor själv i Dalarna.

Junior medlem
    Reg.datum
    Feb 2011

Ser man på, en tråd man inte sett på ett tag men ser att det varit aktivitet här senast för cirka 1,5 vecka sen.

http://kladsim.webb.se

Jag har en hemsida om klädbad, även ett forum som är nästan stendött.

Men ni får gärna hänga på och diskutera era blöta intressen,
    jag flyttar kanske snart, kanske redan om 2 veckor, då blir man med badkar,
    ska nämligen få chans att hyra ett hus eventuellt, saknas bara att man skaffar pool....

PM mig om ni vill komma i kontakt med mig, tillsammans kan vi utveckla min hemsida.

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Tjejer: Hur känns det att bada med flytväst?
    Av Anders i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2017-07-13, 15:45
  2. Bada med kläderna på
    Av belinda i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2013-06-08, 10:43
  3. Hon fick se mig i duschen med kläderna på
    Av badare i forum Små roliga historier
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-12-19, 17:10
  4. Wetlook / Bada med kläderna på