+ Svara på ämne
Sidan 15 av 15 FörstaFörsta ... 5131415
Resultat 141 till 142 av 142

Ämne: Bada med kläderna på

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Bada med kläderna på

Citat Ursprungligen postat av Thomas Visa inlägg
    Jag bor i Trollhättan och har flera bra badställen häromkring och vet bra ställen runt Göteborg. Hör av er alla ni som skulle gilla att bada så kanske vi kan få till ett badtillfälle.
    Trollhättan känns lite långt bort och som jag skrev ovan tror jag inte att jag vill bada offentligt med kläder på. Och faktiskt, om jag skulle göra det vill jag nog att det ska vara tjejer med. Gillar tjejer i våta kläder men att se killar lämnar mig kall. Men som jag skrev tidigare, jag delar gärna med mig av det jag gör själv.

Jobbar hemma idag så jag la lite tid på en lång dusch på morgonen. Köpte ett riktigt billigt regnställ på Intersport igår, dom reade ut enkla Mckinley ställ. Ska bara ha det nu på våren när jag paddlar kajak, det droppar kallt vatten från paddeln, så det behövs inget märkvärdigt. Min gamla regnjacka jag haft för paddlig är så sliten att allt rinner rakt in. Kunde inte låta bli att testa det nya regnstället i morgon duschen. Drog först på mig mina träningsbyxor i nylon och frugans gamla och tunna dunjacka som hon förpassat till arbetskläder för trädgården. Sedan på med det nya regnstället och in i duschen. Var i duschen i minst 20 minuter och kunde bara konstatera att jag fortfarande var helt torr! Dunjackan och träningsbyxorna visade inte en våt fläck, det var inget dåligt regnställ för 200 kr! Gjort av härligt glansigt och hal polyester i 2 lager. Ska testas i badkaret också!

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Bada med kläderna på

Jag gillar också att bada och duscha med kläderna på. Härligt och lite förbjudet att bara kliva in i duschen eller badet med kläderna på. Är man och gillar också att se tjejer i blöta kläder. Kan rekommendera umd.net för er som vill komma i kontakt med likasinnade.

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Tjejer: Hur känns det att bada med flytväst?
    Av Anders i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2017-07-13, 15:45
  2. Bada med kläderna på
    Av belinda i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2013-06-08, 10:43
  3. Hon fick se mig i duschen med kläderna på
    Av badare i forum Små roliga historier
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-12-19, 17:10
  4. Wetlook / Bada med kläderna på