+ Svara på ämne
Sidan 14 av 15 FörstaFörsta ... 412131415 SistaSista
Resultat 131 till 140 av 141

Ämne: Bada med kläderna på

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Bada med kläderna på

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Jag är en 50-årig man som duschat och badat med kläder sedan tonåren. Älskar det och för mig är det upphetsande, även att se kvinnor göra detsamma. Föredrar tunna kläder som slickar sig runt kroppen och allt syns.
    Vi verkar vara i samma åldersklass och jag har också hållit på sedan tonåren. Sitter nu i en tunn, svart dunjacka och ett par träningsbyxor av vit nylon med mesch foder, dom blir genomskinliga när dom blir våta. Dunjackan blir ännu blankare när den blir våt och den släpper igenom vattnet så lagom långsamt. Ska gå och ta en dusch nu!

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av wetfinn Visa inlägg
    Jag badade idag med regnställ i plast och gummistövlar, undertill hade jag ullunderkläder och träningsoverall. Havsvattnet var ca 14 grader, kändes härligt när vattnet som kommit in i kläderna stannade kvar och värmdes upp, funkar ungefär som en våtdräkt. Genom att ha flytväst kunde jag ligga och njuta av känslan att vara helt våt och med vattenfyllda gummistövlar. Härligt är bara förnamnet...
    Varför är det så svårt att låta bli? Det tar ju timmar att få dunjackan torr igen! Men i går eftermiddag kunde jag inte låta bli. På med frugans knälånga, tjocka dunjacka och nylonbyxor. Först en kortare dusch, redan då stog byxorna rakt ut , och sedan på rygg i badkaret. Jackan släppte in vattnet riktigt sakta och jag flöt länge på luften i jackan. Otroligt skönt att leka med duschen mot dom utspända byxorna samtidigt som jag svävade på vattnet i jackan. Luften i jackan gick ut mer och mer så ja sjönk långsamt ner i vattnet. När jag klev upp vägde jackan många kilo och satt som klistrad på kroppen. Såg verkligen wet ut, den är riktigt blank når den är torr, men nu sken den.

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Jul 2016

Citat Ursprungligen postat av Thomas Visa inlägg
    Är ju nästan läge att ordna ett poolparty där på Arlanda hotel.
    Bra idé! Ordna en konferens, precis som de säger, tema ”mina bästa badkläder”. Ta med flera olika typer; jeans, skjorta, kostym, regnställ, sportkläder, vad du vill! Och sen testar vi och utvärderar! 😍😉🤣💦

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Jul 2016

Citat Ursprungligen postat av belinda Visa inlägg
    Hejsan
    Är en gift 40-årig tjej med båda fötterna på jorden. Bra jobb och ser bra ut.
    Har en stor hemlis för alla mina vänner och även min man. Bäst så.
    Jag älskar nämligen att glida ner i mitt badkar full påklädd. Gör detta när
    tillfälle ges och jag njuter otroligt av det. Vet inte varför och går inte
    förklara den underbara känslan när jag ligger där i vattnet....
    Så nu undrar jag om det finns fler tjejer som njuter av detta precis som jag.
    För jag kan väl inte vara ensam om detta..eller?
    våt kram
    Har du hittat någon att bada med än? 😅💦😍

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Jul 2016

Jag är en tjej på 33 och jag älskar också att bara hoppa i med klädena på...känner mig så busig och blir helt kåt av det. Och jag vet att en del killar gillar det också...
    Jo, du har rätt... jag är en sån kille som älskar tjejer i blöta kläder! 😍💦😅

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Jul 2016

Tänder oerhört på detta med blöta kläder, och stövlar. Jag och frugan knullar ofta i badkaret fullt påklädda. Hon brukar ha på sig kort kjol, svarta stay-ups, knähöga stövlar och en topp som blir genomskinlig när den blir blöt. Ibland lite mer "udda" klädsel som en svart lackregnkappa stay-ups och röda gummistövlar. Oerhört upphetsande när hon lyfter benen rakt upp ur vattnet och det rinner vatten ur stövlarna! Vi har genom åren köpt många par stövlar bara som badstövlar.
    Funderar ofta hur man kan gå igång på sådant här men har inget bra svar.
    - Du lycklige man! 😇😅💦

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Martinex Visa inlägg
    Bra idé! Ordna en konferens, precis som de säger, tema ”mina bästa badkläder”. Ta med flera olika typer; jeans, skjorta, kostym, regnställ, sportkläder, vad du vill! Och sen testar vi och utvärderar! 😍😉🤣💦
    Skulle vara riktigt häftigt, undrar hur många som skulle komma? När man surfar på nätet finnes det ju en hel del wetlook, så nog finns det folk som gillar våta lekar med kläderna på.

Jag skulle ha med dunjackor, termobyxor och regnställ av nylon. Riktigt härliga att duscha och bada i! Älskar när det tar tid för vattnet att leta sig in och jag blir våt långsamt. Måste bara finnas torktumlare!

Ledig idag och kunde inte låta bli att duscha i frugans tunna dunkappa. Yttertyget av svart nylon, dunfyllning och foder av grå nylon. Underbar känsla att stå under duschen och höra vattnet smattra mot luvan och se det strömma nerför jackan. Den stod emot vattnet riktigt bra och jag var torr på kroppen när det roliga var över. Men det blir några timmar i torktumlaren för jackan. Skulle gärna hoppa i en pool med den på!

Junior medlem
    Reg.datum
    May 2017

Red face Sv: Bada med kläderna på

Nu närmar sig våren igen och det skulle vara så kul om vi kunde komma ihop några stycken för gemensamt klädbad.
    Utbyta tankar och ideer och planera framtiden!

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Thomas Visa inlägg
    Nu närmar sig våren igen och det skulle vara så kul om vi kunde komma ihop några stycken för gemensamt klädbad.
    Utbyta tankar och ideer och planera framtiden!
    Det var jag som skrev ovan dig, om dunjackor mm. Efter några eftertankar känns det lite för privat för mig, skulle ha svårt att bada i stort gäng med kläder på. Tror inte jag tänder på att bada med andra killar och se deras upphetsning, är lite för hetero för det. Skulle nog tända på ett gäng tjejer i poolen med regnställ och dunjackor på men fortfarande är jag nog för blyg för att bada mer offentligt med kläder på (har inga problem att bada ”vanligt” bland folk).

Men att byta erfarenheter och idéer här på forumet är ju en bra början.

Junior medlem
    Reg.datum
    May 2017

Jag bor i Trollhättan och har flera bra badställen häromkring och vet bra ställen runt Göteborg. Hör av er alla ni som skulle gilla att bada så kanske vi kan få till ett badtillfälle.

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Tjejer: Hur känns det att bada med flytväst?
    Av Anders i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2017-07-13, 15:45
  2. Bada med kläderna på
    Av belinda i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2013-06-08, 10:43
  3. Hon fick se mig i duschen med kläderna på
    Av badare i forum Små roliga historier
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-12-19, 17:10
  4. Wetlook / Bada med kläderna på