+ Svara på ämne
Sidan 13 av 13 FörstaFörsta ... 3111213
Resultat 121 till 126 av 126

Ämne: Bada med kläderna på

Helt grön
    Reg.datum
    Dec 2016

Smile Sv: Bada med kläderna på

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Regnställ är faktiskt riktigt bra eftersom det tar en ganska bra stund innan dom blir genomvåta. Känslan av en lite hårdare duschstråle mot det relativt tunna nylontyget, speciellt på vissa känsliga ställen, är riktigt härlig.
    Kan också lova att det är skönt att duscha i en lite tunnare dunjacka ( dom tunna är inte svåra att få torra igen), har helst en riktigt blank jacka med luva på. Att höra hur det smattrar mot luvan och jackan medan den långsamt släpper in vatten är super. En riktigt blank och impregnerad dunjacka av nylon håller emot en bra stund innan vattnet tränge in.
    Tror det är dags att dra på en jacka o gå till duschen.......
    Jag badade idag med regnställ i plast och gummistövlar, undertill hade jag ullunderkläder och träningsoverall. Havsvattnet var ca 14 grader, kändes härligt när vattnet som kommit in i kläderna stannade kvar och värmdes upp, funkar ungefär som en våtdräkt. Genom att ha flytväst kunde jag ligga och njuta av känslan att vara helt våt och med vattenfyllda gummistövlar. Härligt är bara förnamnet...

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Jan 2016

Standard Sv: Bada med kläderna på

Citat Ursprungligen postat av Thomas Visa inlägg
    Verkar som vi är några stycken här som gillar att bada med kläderna på. Hur får vi till en träff?
    Hej Thomas!
    Det är tyvärr det som är det svåra att få till någon träff. Vi bor långt ifrån varandra.
    Själv älskar jag att bada med kläderna på.
    Mina favoritbadkläder är jeans eller mjukisbyxor, t-shirt och hoodie.
    Tog årets första utomhusbad för ca. 2 veckor sedan.
    Är alltid lika skönt varje år när man hoppar i sjön första gången med kläderna på.
    Skulle vara så roligt att få klädbada tillsammans med någon.
    Själv bor jag i Dalarna.

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    May 2017

Citat Ursprungligen postat av klädbadar´n Visa inlägg
    Hej Thomas!
    Det är tyvärr det som är det svåra att få till någon träff. Vi bor långt ifrån varandra.
    Själv älskar jag att bada med kläderna på.
    Mina favoritbadkläder är jeans eller mjukisbyxor, t-shirt och hoodie.
    Tog årets första utomhusbad för ca. 2 veckor sedan.
    Är alltid lika skönt varje år när man hoppar i sjön första gången med kläderna på.
    Skulle vara så roligt att få klädbada tillsammans med någon.
    Själv bor jag i Dalarna.
    Jag skulle verkligen gilla att få klädbada ihop med någon eller några!

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Thomas Visa inlägg
    Verkar som vi är några stycken här som gillar att bada med kläderna på. Hur får vi till en träff?
    Jag har tidigare skrivit en del om blöta lekar i dunjacka och regnställ som du kommenterat. Ja, det verkar vara en del som gillar detta men är utspridda över landet men vi kan ju alltid berätta om våra hyss för att ge inspiration. Jag kan börja med vad jag hittade på idag.
    Jag stack ut med båten i eftermiddags och ankrade upp i lä av en liten holme. Strålande sol och varmt men få båtar ute och dom höll sig till farleden. Kunde inte hålla mig utan tog fram dunjackan och regn byxorna som ligger i båten för dåliga dagar. En tjock Peak Frost jacka och riktigt täta nylonbyxor med tejpade sömmar. Drog åt en liten packrem runt varje vrist och en runt midjan för att det inte skulle forsa in vatten. Sedan gled jag i på rygg från badstegen. Kändes som jag svävade på rygg när jag flöt iväg. Det blev lite svalt om nederdelen, regnbyxorna är ju bara ett par lager nylon, men dunjackan höll svalkan borta ett bra tag. Vatten sipprade in så sakterliga med eftersom det inte var någon genomströmning blev det riktigt skönt. Bara flyta runt på rygg med huvudet som hölls uppe av luvan som inte släppte in vatten i första taget. Det tog en lång stund innan byxor och jacka var genomdränkta och trots att jackan måste varit genomsur flöt jag riktigt bra. Så att man sjunker direkt när man hamnar i sjön med dunjacka på verkar inte stämma.
    Fin eftermiddag men torktumlaren har fått gå länge...

Gäst
    Gäst

Jag är en 50-årig man som duschat och badat med kläder sedan tonåren. Älskar det och för mig är det upphetsande, även att se kvinnor göra detsamma. Föredrar tunna kläder som slickar sig runt kroppen och allt syns.

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    May 2017

Är det ingen som vill träffas och bada ihop?

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Tjejer: Hur känns det att bada med flytväst?
    Av Anders i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2017-07-13, 15:45
  2. Hon fick se mig i duschen med kläderna på
    Av badare i forum Små roliga historier
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-12-19, 17:10
  3. Wetlook / Bada med kläderna på
    Av badare i forum Kontakt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-12-18, 11:16

Behörigheter för att posta