+ Svara på ämne
Sidan 11 av 13 FörstaFörsta ... 910111213 SistaSista
Resultat 101 till 110 av 126

Ämne: Bada med kläderna på

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Bada med kläderna på

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Hen!! 29 årig kille här
    Älskar att bada eller ta en dusch med de kläderna jag har på just då, söker en likasinnad kille som vill vara med. Jag finns söder om Sthlm mot Hagsätra
    Hej jag är en man på 38. År. Gillar också klädbad. Bor i nacka

Junior medlem
    Reg.datum
    Jul 2016

Citat Ursprungligen postat av belinda Visa inlägg
    Hejsan
    Är en gift 40-årig tjej med båda fötterna på jorden. Bra jobb och ser bra ut.
    Har en stor hemlis för alla mina vänner och även min man. Bäst så.
    Jag älskar nämligen att glida ner i mitt badkar full påklädd. Gör detta när
    tillfälle ges och jag njuter otroligt av det. Vet inte varför och går inte
    förklara den underbara känslan när jag ligger där i vattnet....
    Så nu undrar jag om det finns fler tjejer som njuter av detta precis som jag.
    För jag kan väl inte vara ensam om detta..eller?

våt kram
    Verkar oskyldigt men vari ligger njutningen? Själva handlingen eller vad?
    En torr kram!

Gäst
    Gäst

Jag är en tjej på 33 och jag älskar också att bara hoppa i med klädena på...känner mig så busig och blir helt kåt av det. Och jag vet att en del killar gillar det också...
    jag älskar det

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av belinda Visa inlägg
    Hejsan
    Är en gift 40-årig tjej med båda fötterna på jorden. Bra jobb och ser bra ut.
    Har en stor hemlis för alla mina vänner och även min man. Bäst så.
    Jag älskar nämligen att glida ner i mitt badkar full påklädd. Gör detta när
    tillfälle ges och jag njuter otroligt av det. Vet inte varför och går inte
    förklara den underbara känslan när jag ligger där i vattnet....
    Så nu undrar jag om det finns fler tjejer som njuter av detta precis som jag.
    För jag kan väl inte vara ensam om detta..eller?

våt kram
    hej det bästa ju bada med kläderna på,,,

Gäst
    Gäst

Duschade med fruns dunkappa och regnbyxor ikväll, måste passa på när jag är ensam hemma. Fantastiskt att stå under duschen och höra vattnet smattra på huvan och att långsamt bli våt. Dunkappans nylontyg håller mot vattnet en bra stund innan det tränger igenom.

Helt grön
    Reg.datum
    Dec 2016

Cool Sv: Bada med kläderna på

Hej!

Kul att hitta ett forum för likasinnade! Är en lite över 40-årig kille från sydvästra Finland som helst badar påklädd. Mina favoritbadkläder är jeans och hoodie, helst Converse på fötterna. På sista tiden har jag badat en del med trendiga gummistövlar, Nokian Hai heter de, de känns jättesköna både i vattnet och vattenfyllda på land. Ibland badar jag i träningsoverall, minst en gång om sommaren också med regnställ, stövlar och allt. På vintern är det kul att ta på full vinterklädsel och ta ett dopp i isvaken som badarna har öppen här nära. Ibland när det är varmt och jag har tid så håller jag mig våt hela dagen, tar det första doppet på morgonen och besöker stranden några gånger under dagen, kanske stannar där en tid och badar. Känslan att gå hela dagen i våta kläder är bara såå skön. Bra motion är det ju också, brukar simma 300-600m nästan varje dag på sommaren.

Lika som i Sverige så är det inte så många som badar offentligt påklädd, det skulle vara kul att ha sällskap nån gång. Iofs är det inte så värst dyrt att göra en dagstur till stockholmstrakten, eller vice versa. Tidigare rörde jag mig mycket i Sverige, men visste inte att det finns flera badhus där det går att bada påklädd på allmän tid, här tror jag inte det finns ett enda. Skulle vara härligt att ett par gånger under vintern kunna bada, nu blir det ju bara dusch, men det är inte riktigt samma sak. Under en dagstur skulle man förstås hinna till Nyköping - undrar om de fortfarande är öppna till klädbad på Hjortensbergsbadet och utan desto vidare restriktioner för klädsel? På webbsidan står det inget, så jag tolkar det som Medley skulle vara positivt. Tivolibadet i Kristianstad tillåter ju konstmaterial, så t.ex. träningsoverall borde vara grönt ljus för. Ett ställe lovade mig att jag kan få bada i mina favoritkläder och med maskintvättade skor t.o.m. men det är snart 4 år sedan, måste kolla på nytt om man råkar komma ditåt. Träningsoverall är ju ok, men det slår inte känslan av våta t-shirt, jeans, sockor, hoodie och skor.

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Jan 2016

Hej wetfinn!
    Roligt att du har hittat hit och berättar om dina klädbad.
    Själv älskar jag att bada med kläderna på. Under sommaren blir det regelbundna klädbad. Min favoritklädsel är mjukisbyxor, t-shirt och en hoodie och träningsskor. Ibland blir det ett par jeans istället. Blåa eller svarta. Jag brukar också simma ganska mycket i kläderna. En jättebra träning. (och rolig). Tyvär så är jag också alltid ensam när jag badar med kläderna på. Skulle vara så roligt med en klädbadarkompis.
    Nu på vinterhalvåret så duschar jag eller badar badkar med kläderna på. Det är inte alls samma känsla som att hoppa i sjön.
    Jag har dock lyckats att få duscha med kläderna på med några andra killar, som jag sökte på Bodycontact.
    Det var en underbar känsla att få "blöta" ner sig tillsammans med en annan kille.
    För mig började klädbadandet redan i tidiga ton-åren, då jag såg några killar som hoppade i sjön med jeans och tröja på sig.
    Detta tyckte jag såg så härligt ut. Hur kläderna blänkte så härligt i solskenet.
    Jag provade själv i smyg, och redan från första gången fick jag en sådan härlig känsla i hela kroppen.
    Jag fortsatte att ofta bada med kläderna på. I dag badar jag regelbundet med kläderna på.
    Skulle vara så roligt om man någon gång kunde samlas några stycken, och klädbada tillsammans. Själv bor jag i Dalarna.

Gäst
    Gäst

Hej på er, alla klädbadare! Skrev tidigare om att jag busade med att duscha i dunjacka och regnbyxor. Har testat många olika klädkombinationer, jeans, t - shirt, träningskläder, mm. Är det ingen mer som testat dunjackor, täckjackor eller regnställ? Tycker det är superskönt med lite tjockare nylonjackor, dun- och täckjackor, när det tar ett tag innan vattnet tränger in och man blir långsamt våt. Dom är häftiga att hoppa i sjön med också, man flyter en bra stund tack vare all luft som finns i dom. Älskar att duscha i våra gamla regnställ också, dom släpper in vattnet lagom långsamt.

Junior medlem
    Reg.datum
    Dec 2015

Tänder oerhört på detta med blöta kläder, och stövlar. Jag och frugan knullar ofta i badkaret fullt påklädda. Hon brukar ha på sig kort kjol, svarta stay-ups, knähöga stövlar och en topp som blir genomskinlig när den blir blöt. Ibland lite mer "udda" klädsel som en svart lackregnkappa stay-ups och röda gummistövlar. Oerhört upphetsande när hon lyfter benen rakt upp ur vattnet och det rinner vatten ur stövlarna! Vi har genom åren köpt många par stövlar bara som badstövlar.
    Funderar ofta hur man kan gå igång på sådant här men har inget bra svar.
    Gillar våta kläder har just nu en mycket blöt Blöja på mig

Junior medlem
    Reg.datum
    Feb 2016

Hej på er, alla klädbadare! Skrev tidigare om att jag busade med att duscha i dunjacka och regnbyxor. Har testat många olika klädkombinationer, jeans, t - shirt, träningskläder, mm. Är det ingen mer som testat dunjackor, täckjackor eller regnställ? Tycker det är superskönt med lite tjockare nylonjackor, dun- och täckjackor, när det tar ett tag innan vattnet tränger in och man blir långsamt våt. Dom är häftiga att hoppa i sjön med också, man flyter en bra stund tack vare all luft som finns i dom. Älskar att duscha i våra gamla regnställ också, dom släpper in vattnet lagom långsamt.
    Jag har aldrig provat med dunjacka (äger ingen), men regnställ har jag testat och det var inte så dumt

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Tjejer: Hur känns det att bada med flytväst?
    Av Anders i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2017-07-13, 15:45
  2. Hon fick se mig i duschen med kläderna på
    Av badare i forum Små roliga historier
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-12-19, 17:10
  3. Wetlook / Bada med kläderna på
    Av badare i forum Kontakt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-12-18, 11:16

Behörigheter för att posta