+ Svara på ämne
Sidan 1 av 5 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 48

Ämne: FRÅGA TILL ALLA TJEJER

BUTTMAN
    Gäst

Standard FRÅGA TILL ALLA TJEJER

Vad tycker tjejer om analsex? Hur många här har egentligen provat och hur många tyckte om det? Jag gillar att titta på porr med analsex och har provat några gånger i verkligenheten och jag blev verkligen super tänd av det !! Då känns det så tråkigt när man alltid får höra att nästan inga tjejer tycker om det. Ändå så läser man ju att så många har provat. Provar bara tjejer för att vi killar tjatar eller finns det tjejer som gillar det ?? Skriv gärna och berätta vad ni tycker !

Gäst

Standard

Hehe. Tystnaden säger mer än alla ord Frågan borde inte vara vad tjejer tycker om analsex utan snarare varför alla killar är så fixerade vi analsex...

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Jag säger helt ärligt att jag gillar analsex. Upptäckte rätt så nyligen hur skönt det är. Förut fick nämligen min kille ens peta vid analen alls. Min kille snuddade dära ibland emellanåt vilket jag inte blev så glad över. Men så efter ett antal år när han höll på att pulla mig så kände jag att ngt saknades tog då hans "fria" hand o förde den mot analen. Villigt stoppade han in ett finger där medans andra handens fingrar befann sig i fittan.... MY GOD vilken härlig orgasm jag fick . När han sedan stoppade kuken där och jag samtidigt hade en dildo inkörd i fittan......går ej att beskriva hur SKÖÖÖNT det var Så ni tjejer som inte provat....just do it (om ni vill alltså)

Junior medlem
    Reg.datum
    Aug 2005

Standard

Jag tror det här med analsex har blivit på tok för uppförstorat. En feministisk debatt har fått det att låta som om alla kvinnor som tar den i rumpan blir förnedrade och utnyttjade av sina män. Åt det andra hållet så finns det massa små grabbar som försöker tjata till sig analsex av sina flickvänner som inte vill därför att de har sett det på porrfilm. Det bästa vore väl om alla kunde prova och bilda sig en egen uppfattning. Det lustiga är att alla har en åsikt om analex, även dom som aldrig har provat. Jag tycker att det är väldigt märkligt att de som aldrig har haft det kan uttala sig om andra ska ha det eller inte. Jag klagar alltså inte på buttmans inlägg här, utan mer på själva debatten kring analsex. Kanske blev lite offtopic...

Junior medlem
    Reg.datum
    Dec 2005

Standard

det finns säkert tjejer som gillar det.

jag skulle dock aldrig prova... mitt analhål är till för avföring och inte kuk.

hulda
    Gäst

Standard Svar om analsex

Det kan verkligen vara fantastiskt med analsex men det får aldrig hända för fort. Tjejen måste vara beredd och ordentligt upphetsad. Med beredd menar jag att närmandet måste få ta ett antal tillfällen så att förberedelsen blir på ett mentalt plan såväl som på ett fysiskt. Med ett sakta närmande så får tjejen tid att ta ställning, antingen bli mer nyfiken eller tacka nej.

Sara
    Gäst

Standard blurk

nej tack. men fritt fram för de som vill.

man ska dock aldrig säga aldrig. jag minns en tid då jag hatade att ta den i munnen - senaste gången jag gjorde det märkte jag att jag blivit så bra på det 8) att det var oerhört njutbart för mig också

Gäst

Standard

MIn förra flickvän tog upp det själv och ville prova... det blev inte den första och sissta gången kan jag säga... alltid på hennes initiativ... Hon tyckte det var super...

Gäst
    Gäst

Standard Sv: FRÅGA TILL ALLA TJEJER

Jag är en tjej som kan tända på analsex. Har provat med tidigare pojkvänner men då främst för att de velat prova, det var inte direkt skönt de få gångerna. Men med min nuvarande sambo kan det bli hur härligt som helst. Det började väl med att han pillat lite med fingrarna i området kring analen o tillsist stoppat in ett finger eller två, nu känns det nästan som att något saknas om han inte för det. Analsex kan både han och jag föreslå, när jag är riktigt upphetsad och med en del glidmedel så är det hur skönt som helst när han glider ut och in precis som vaginalt, att han och/eller jag samtidigt pillar i slidan o runt klitoris gör det hela ännu mer underbart!

Jag har länge fantiserat om att ha två kukar i mig, en vaginalt och en analt.. tanken gör mig hel tänd! Kanske kan föreslå att investera i en ny dildo för pojkvännen iaf. borde inte vara så farligt att blanda in en tredje part ställer jag mig avvaktande till, tror jag lämnar det åt fantasins värld!

Gäst
    Gäst

Standard Sv: FRÅGA TILL ALLA TJEJER

Innan var jag också helt emot det... tills jag provade. Det gav mig helt andra höjder av sexlivet.Älskar att ha en vibrerande dildo i fittan samtidigt som min kille tar mig där bak. Skulle gärna testa 2 killar eller varför inte 3... en i varje hål ;-)

Tråkigt är dock att alla mina väninnor är så emot analsex att man inte ens kan prata med dom om det. Dom har tom tryckt upp t-shirts där det står "Våga säga nej till analt", men ingen av dom har ens provat.

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Nyfiken på en Buttplug?

Information om glidmedel.

Köp en realistisk dildo. Här hittar du sexleksaker för alla smaker.

Liknande ämnen

1. Fråga till alla tjejer här.
    Av Bender92 i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-04-05, 12:49
  2. Fråga till tjejer
    Av Ewert i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2013-06-06, 12:22
  3. Svar: 53
    Senaste inlägg: 2011-07-12, 22:50
  4. Fråga till tjejer