+ Svara på ämne
Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Resultat 41 till 48 av 48

Ämne: FRÅGA TILL ALLA TJEJER

Sex-guru ERGs avatar
    Reg.datum
    May 2009

Standard Sv: FRÅGA TILL ALLA TJEJER

Citat Ursprungligen postat av Draken Visa inlägg
    Problemet som jag ser det är att tjejer sällan VILL göra något utöver det vanliga. Jag skulle gladligen ställa upp på alla perversa fantasier som min tjej har - om hon hade några dvs. Jag vet inte hur många flickvänner som jag har frågad vad de tänder på. Jag har sagt att oavsett vad det är så vill jag göra det med henne. Men nej. Jag har aldrig varit med om att någon tjej ställt några krav på mig sexuellt. Det känns rätt trist. Jag vet inte om det beror på att alla mina flickvänner varit extremt tråkiga sexuellt, eller bara blyga. Min senaste tjej ville ha smisk på stjärten. Jag smiskade henne gladligen lite då och då. Men det kändes ju verkligen inte lika uppoffrande som att ta någonting i rumpan.

Missuppfatta mig rätt nu. Jag vill inte ha någonting i rumpan. Jag skulle bara önska att det fanns någonting som tjejer ville göra som vi killar kunde ställa upp på. Man känner sig lätt som en mansgris när man ber om någonting sexuellt och inte får några motkrav. Jag har svårt att acceptera tanken på att det inte skulle finnas någonting som tjejer vill göra som killar upplever som mindre behagligt.
    Jag tror att tjejerna i fråga har haft svårt att köpa att du verkligen gladeligen skulle ställa upp på deras parafila idéer. Många människor säger sådant bara för att ställa in sig lite, men få menar allvar. Och jag inbillar mig att tjejer är extra jävliga på det viset, och sedan dömer de killar efter sig själva. Det är ju inte helt ovanligt att tjejer anstränger sig mer än killar för att imponera i början av bekantskapen, alltså vad gäller sex, underkläder, musfrisyrer, och annat sådant.

För mig som går igång på rätt mycket störd skit så är det viktigt att grundligt utreda var flickornas gränser går, och en del i den processen är att klargöra var mina gränser går. Jag gör alltså tidigt klart för flickorna att jag under inga omständigheter kommer att ställa upp på gruppsex, matsex, djursex, eller något alls som är obehagligt i närheten av mina ögon, testiklar, eller fötter. Sedan så kan jag ställa upp på saker som jag själv finner väldigt avtändande, men ändå acceptabelt. Hit hör främst hårdhänta manövrar där jag är den som får ont eller "blir utsatt", så som luggning, smisk, och pegging.

Innan jag började med att vara väldigt tydlig med sådant så körde tjejerna på det där vanliga tramset om att de inte vill vara med om några ovanligheter. Eller att de minsann är vilda och äventyrliga, och senare visar det sig att de med det menar att de går igång på att knulla i soffan...
    Sedan jag började att vara mer rak om sådant tidigt så möts jag av ungefär samma respons, men när det sedan framgår att jag verkligen menar allvar så börjar de komma med egna "mörka" förslag och idéer. Och ingen tjej som har fått lite tid på sig har varit utan obehagliga, eller åtminstone ovanliga idéer!
    Men ibland så undrar jag om det är så vidare smart av mig att öppna den dörren... Flickor är nog i allmänhet mer störda än vad pojkar är när det kommer till sexfantasier och sådant, och de upphör inte att överraska...

Gäst
    Gäst

Jag har alltid varit lite intresserad av att ha analsex, och har småprovat med exen, men det har aldrig blivit något riktigt av det. Sen träffade jag min nuvarande kille och han ville så gärna till en början, och jag ville också, and so we did. Ett par gånger och jag blir verkligen snuskigt jävla kåt av det, antingen om det är ett finger runt analen, eller om hela stocken är inne. Och orgasmerna som har blivit av en kombination av allting, har varit gudomliga. <3

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    May 2009

Jag älskar analsex, känns så dirty och naughty

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av tjej88 Visa inlägg
    skulle aldrig gått med på det pga tjat.. men då den killen bara pilla lite försiktigt utan krav så tänkte ja att.. va fan ja testar och så uppmuntrade jag honom till mer..
    jo visst är analen till för att bajsa med.. men munnen är till för att äta med inte suga kuk
    det går för fort fram ifall det gör ont.. hoppas du får bättre erfarenheter av det i framtiden... ifall du skulle testa igen!
    å fittan är till för att föda barn......ville bara fortsätta på er lilla ordvits... jag älskar a-sex...men det skall göras rätt....får som många ovan sagt enorma orgasmer av det. speciellt vid klitsmek eller dildo i fittan samtidigt....sköööönt

Gäst
    Gäst

Jag som tjej gillar analsex, men tycker inte att det är så lätt att ha. Det kräver att omständigheterna ska vara dom rätta. Man vill ju inte ha analsex om man inte just har bajsat t ex.

Det dröjde LÄNGE innan jag började uppskatta analsex. 95% av alla killar där ute är helt gröna på det. Jag har legat med säkert 10 one night stands som plötsligt dragit ur kuken ur fittan och börjat trycka på där bak. Man bara, vad håller du på med?? Tror du att det är nåt gapande hål som man kan stoppa in saker i på måfå? Har även provat att ha analsex seriöst med diverse killar, men det har aldrig varit speciellt skönt/gjort lite ont.

Sen träffade jag min nuvarande kille som tycker att analsex är the shit. Man vill ju gärna vara öppensinnad. Så vi provade och jag gillade det för första gången i mitt liv.

Men nu har det blivit problem ändå. Han tycker verkligen att analsex är SÅ bra. Jag insåg inte i början vilken "grej" han hade för det. När vi har analsex får jag höra långt efter att det var HUR skönt som helst, så sexigt, så fantastiskt och "det måste vi göra om snart!". Det gör mig olustig. Fastän jag också gillar det så vill jag inte ha det. Jag får aldrig höra samma sak när vi har vanligt vaginalt sex, hur bra det än är.

Lite samma sak är det med avsugningar. Han gillar deepthroat och jag är rätt bra på det. Jag kan få ner honom (18cm) till roten. Han tycker det är toppen, och samma sak här: Jag får höra SÅ länge efteråt hur bra det var. Jag får aldrig höra samma sak om jag ger honom en vanlig avsugning.

Grejen är den att det är OMÖJLIGT att alltid ha så hardcore sex som han gillar. Efter en omgång deepthroat är jag hes och alldeles öm i halsen. Det gör t ex lite ont att svälja. Samma sak med analsex; Om vi har det flera gånger i en följd blir jag tillsist öm och det svider precis vid ringmuskeln och vi måste vänta innan vi kan ha det igen.

Ni ska inte tro att jag enbart går med på saker för honom. Jag gillar hårt sex, analsex, s/m, strypsex etc. Men eftersom han är mer hardcore än jag har det blivit en motreaktion. Istället för att tycka om analsex och njuta av det, kan jag bara tänka "vilken tur att vi har det nu, då håller han sig nöjd i en vecka". Sex är SÅ viktigt för honom, och sex VAR viktigt för mig. På sistone har jag haft ändtarmsbesvär (blod etc) och jag känner en stress över att det var så längesen vi hade analsex, och att vi omöjligt kan ha det för det gör så ont.

Han är världens snällaste och inser inte själv vilken situation jag befinner mig i. Jag har tagit upp det. Han säger att det inte kommer på tal med analsex förrän jag är 100% frisk. Jag fattar förstås att han inte kräver något av mig, men jag VILL ju fortfarande tillgodose hans behov även om jag inte MÅSTE.

Ni killar kanske borde tänka på att även om det är ni som gör det tillsynes fysiskt jobbiga, själva juckandet och sånt, kan det vara fan så mycket mer ansträngande att vara tjej. Jag skulle byta alla ändtarmsbesvär och halsproblem, allt kladd och svid mot lite temporär mjölksyra anytime.

*AIK*
    Gäst

Post Sv: FRÅGA TILL ALLA TJEJER

Oj, vilket inlägg!

Du verkar verkligen vara härlig och ambitiös tjej i sängen!, men att få besvär så som du har fått så har ni nog gått lite för långt. Man ska inte få negativa bi-effekter av sex, ni kanske inte borde köra så hårt och ofta. Om du och han nu gillar analsex så kan du ju fråga honom att kanske ta det lite mjukare, anväda fingrar eller dildo där bak istället, kanske lite oral.
    Om han vågar vill säga , för om han blir så helkåt på att köra hårt i din två borde han ju möjligtvis kunna anpassa sig inom det området.

Jag själv, som kille går också igång väldigt mycket på analsex, även om jag aldrig har provat det så fantiserar jag ofta om att ha det. Särskillt med en tjej som också går igång på det.

Och appropå det där fysiska så har du nog rätt, men jag kan säga att det absolut jobbigaste är inte mjölksyran. Utan det är nog för dem flesta att kunna 'hålla inne' samtidigt som man penetrerar hela tiden. Det kan vara en väldigt stor utmaning att just inte komma för tidigt.
    Men det kanske är samma för en del tjejer, vad vet jag.

Hoppas i alla fall ni ordnar det på någe sätt! för sånna besvär av sex ska man ju inte behöva ha!

Flitig medlem
    Reg.datum
    Oct 2008

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    å fittan är till för att föda barn......ville bara fortsätta på er lilla ordvits... jag älskar a-sex...men det skall göras rätt....får som många ovan sagt enorma orgasmer av det. speciellt vid klitsmek eller dildo i fittan samtidigt....sköööönt

hehe jo visst är den.. men det är inte många som lyckas med ljungfrufödsel.. måste in en kuk där för att det ska bli barn;D
    jo visst är analsex en underbar upplevelse när det görs rätt älskar oxå när man dubblas m hjälp av dildo samtidigt som man får kuk i rumpan och vibb på klittan.. uunderbart!!

Rymddjur
    Gäst

Jag skulle aldrig göra det på eget initiativ...men om en tjej skulle vilja så hade jag förmodligen testat det.
    Var har ni fått att 95% av alla killar gillar analsex?...eller är det bara en antagelse?

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Nyfiken på en Buttplug?

Köp en realistisk dildo. Här hittar du sexleksaker för alla smaker.

Köp sexiga underkläder från Amorlina.se. Stort sortiment och snabba leveranser.

Liknande ämnen

1. Fråga till alla tjejer här.
    Av Bender92 i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-04-05, 12:49
  2. Fråga till tjejer
    Av Ewert i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2013-06-06, 12:22
  3. Svar: 53
    Senaste inlägg: 2011-07-12, 22:50
  4. Fråga till tjejer