+ Svara på ämne
Sidan 4 av 5 FörstaFörsta ... 2345 SistaSista
Resultat 31 till 40 av 48

Ämne: FRÅGA TILL ALLA TJEJER

Flitig medlem
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard Sv: FRÅGA TILL ALLA TJEJER

Citat Ursprungligen postat av Milla Visa inlägg

Så det tycker du då kan vi ju vända på det hela om du tar en tjej i baken så kan ju du diska och städa ett halv år för det är många tjer som går med på analsex mot sin vilja presics som jag gjorde en gång för att få tyst på killens tjat.
    Ja, självklart kan man vända på det. Det är nog vanligare att killar vill stoppa in saker i rumpan på sina flickvänner, än att tjejer vill stoppa in saker i rumpan på sina pojkvänner. Alla förhållanden går ut på givande och tagande. Skulle man bara tänka på vad man själv vill så skulle det bli pankaka av alltihop ganska fort.

För att återgå till din ursprungliga fråga om varför killar tänder på analsex, så tror jag att svaret är ganska enkelt trots allt. Killars sexualdrift är fixerad vid penetrering. Hade tjejer haft en större navel eller större öron så hade vi säkert velat stoppa in snoppen där också. Det hela låter naturligtvis ganska dumt. Men med tanke på hur många killar som tänder på oralsex och analsex, så är det ett ganska normalt beteende. Tittar vi på gammal konst från alla världens kulturer så är det ett ständigt återkommande tema. Fenomenet är alltså ingenting nytt. Självklart så behöver man inte gilla varken vaginalsex, oralsex, eller analsex bara därför att det är en naturlig del i mannens könsdrift. Vad som irriterar mig är att många tjejer verkar tycka att killar gör fel i att tända på analsex. En bra kompromiss skulle väl vara att tjejer accepterar att de flesta killar tänder på analsex, och att killar accepterar att de flesta tjejer inte gör det. Det är ingenting fel på en kille som vill stoppa in snoppen i rumpan på en tjej. Och det är ingenting fel på en tjej som inte vill ha en snopp i rumpan. Samtidigt så måste man nog acceptera att detta oundvikligen leder till att den ena parten tvingas leva med ett sexliv som inte är helt perfekt ur dennes perspektiv. Trots killars tjat så vågar jag gissa på att det nästan alltid är killarna som drar det kortare strået här. Gillar inte tjejen analsex så blir det helt enkelt inget analsex.

Gäst
    Gäst

Question Sv: FRÅGA TILL ALLA TJEJER

Jag är en tjej som ibland skulle vilja ha analsex... problemet är att min kille inte vill..!! Vi har prövat en gång men han gillade det inte... vad skall man göra då??
    Jag brukar onanera med en dildo som jag har o det e super skönt o mina orgasmer kommer alltid lättare då jag har nåt hårt i baken.... :P Har nämnt detta för min pojkvän men han verkar äcklad av allt sånt... Det känns inte alls kul.....

Admin Site Admin Millas avatar
    Reg.datum
    Oct 2008

Citat Ursprungligen postat av Draken Visa inlägg
    Ja, självklart kan man vända på det. Det är nog vanligare att killar vill stoppa in saker i rumpan på sina flickvänner, än att tjejer vill stoppa in saker i rumpan på sina pojkvänner. Alla förhållanden går ut på givande och tagande. Skulle man bara tänka på vad man själv vill så skulle det bli pankaka av alltihop ganska fort.

För att återgå till din ursprungliga fråga om varför killar tänder på analsex, så tror jag att svaret är ganska enkelt trots allt. Killars sexualdrift är fixerad vid penetrering. Hade tjejer haft en större navel eller större öron så hade vi säkert velat stoppa in snoppen där också. Det hela låter naturligtvis ganska dumt. Men med tanke på hur många killar som tänder på oralsex och analsex, så är det ett ganska normalt beteende. Tittar vi på gammal konst från alla världens kulturer så är det ett ständigt återkommande tema. Fenomenet är alltså ingenting nytt. Självklart så behöver man inte gilla varken vaginalsex, oralsex, eller analsex bara därför att det är en naturlig del i mannens könsdrift. Vad som irriterar mig är att många tjejer verkar tycka att killar gör fel i att tända på analsex. En bra kompromiss skulle väl vara att tjejer accepterar att de flesta killar tänder på analsex, och att killar accepterar att de flesta tjejer inte gör det. Det är ingenting fel på en kille som vill stoppa in snoppen i rumpan på en tjej. Och det är ingenting fel på en tjej som inte vill ha en snopp i rumpan. Samtidigt så måste man nog acceptera att detta oundvikligen leder till att den ena parten tvingas leva med ett sexliv som inte är helt perfekt ur dennes perspektiv. Trots killars tjat så vågar jag gissa på att det nästan alltid är killarna som drar det kortare strået här. Gillar inte tjejen analsex så blir det helt enkelt inget analsex.
    Jag har ju en liten annan uppfatnig när det gäller A6 för jag tror ju att det har mycket med porrfimer att göra för där är det ju bra stoppa in kuken i baken och pummpa på utav fan så många utav killarna verkar tro att det är helt naturligt att alla tjejer ska ha kuken i baken.
    Jag tror tyvärr att du har fel när det gäller att många tjejer säger nej till anlsex för många tjejer gör det mot sin vilja bara för att killen vill knulla där.
    Milla

Flitig medlem
    Reg.datum
    Oct 2008

Citat Ursprungligen postat av Milla Visa inlägg
    Jag har ju en liten annan uppfatnig när det gäller A6 för jag tror ju att det har mycket med porrfimer att göra för där är det ju bra stoppa in kuken i baken och pummpa på utav fan så många utav killarna verkar tro att det är helt naturligt att alla tjejer ska ha kuken i baken.
    Jag tror tyvärr att du har fel när det gäller att många tjejer säger nej till anlsex för många tjejer gör det mot sin vilja bara för att killen vill knulla där.
    Milla

Både historiker och ekonomer avfärdar den förklaringen. Själv så är jag utbildad ekonom med en magisterexamen i bagaget. Det första vi fick lära oss inom marknadsföring är att det är stört omöjligt att förändra konsumentbeteenden. Du kan inte överleva som företag om du säljer en produkt som inte är efterfrågad. Du har som företag en mycket liten möjlighet att påverka konsumenten. Därför är du tvungen att ge marknaden vad den vill ha. Det är förklaringen till varför alla porrfilmer innehåller analsex - marknaden efterfrågar det.

Ur ett historiskt perspektiv så är analsex inte någonting nytt. Många gamla arkeologiska fynd innehåller avbildningar av människor som har analsex. Däremot så har det varit olika vanligt i olika epoker. Under den tiden som den kristna kyrkan har haft kontroll över samhället så har analsex varit relativt ovanligt. Mycket pga förbudet mot sodomi (sex mellan två män) som finns i bibeln. Att ha sex bakifrån (vaginalt) ansågs dock lika illa som analsex. Kyrkan hade inte en negativ syn på sex – men normen var att det skulle ske vaginalt i missionärer och mellan gifta par (i syfte att avla barn).

Här finns det lite kortfattad info om analsex ur ett historiskt perspektiv: http://www.analsexguiden.se/historiskt.html

Admin Site Admin Millas avatar
    Reg.datum
    Oct 2008

Citat Ursprungligen postat av Draken Visa inlägg
    Både historiker och ekonomer avfärdar den förklaringen. Själv så är jag utbildad ekonom med en magisterexamen i bagaget. Det första vi fick lära oss inom marknadsföring är att det är stört omöjligt att förändra konsumentbeteenden. Du kan inte överleva som företag om du säljer en produkt som inte är efterfrågad. Du har som företag en mycket liten möjlighet att påverka konsumenten. Därför är du tvungen att ge marknaden vad den vill ha. Det är förklaringen till varför alla porrfilmer innehåller analsex - marknaden efterfrågar det.

Ur ett historiskt perspektiv så är analsex inte någonting nytt. Många gamla arkeologiska fynd innehåller avbildningar av människor som har analsex. Däremot så har det varit olika vanligt i olika epoker. Under den tiden som den kristna kyrkan har haft kontroll över samhället så har analsex varit relativt ovanligt. Mycket pga förbudet mot sodomi (sex mellan två män) som finns i bibeln. Att ha sex bakifrån (vaginalt) ansågs dock lika illa som analsex. Kyrkan hade inte en negativ syn på sex – men normen var att det skulle ske vaginalt i missionärer och mellan gifta par (i syfte att avla barn).

Här finns det lite kortfattad info om analsex ur ett historiskt perspektiv: http://www.analsexguiden.se/historiskt.html
    Det är säkert inget nytt med A6 men det är ju långt i från alla kvinnor tänder på det för det gör ont att få in en kuk där och desutom är ju analen utformad att få ut rest proukter ur kroppen men den är inte till att få in saker där det är därför det gör ont att få in en kuk eller dildo där om man inte är van.
    Jag skriver inte mer i den här tråden nu för jag är inte rätt person att skiva här.
    Var och en får ju ha vilken sex dom vill så lycka till er.

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Nov 2008

Måste svara fast än att inlägget är gjort för tre år sedan.
    Jag,man ,är inte speciellt intreserad av analsex.Men det är tydligen min fru.
    Däremot så gillar jag att dyka ner mellan hennes ben och njuta av kvinnans härlighet. Då vid dessa tillfällen har hon till min förvåning efterfrågat stimulering av hennes rektal.Eftersom jag är en lydig man så har jag fortsatt kärleksakten med hodet i fittan och ett finger i kanelröret och ett långt in i slidan.Hugalien silka orgasmer hon fått.Men när vi provat analsex fullt ut, så tycker jag inte att det är lika skönt som vaginalsex.Tycker att slidan är mycket varmare samt att ändtarmen är helt slät och därmed saknar de goda "räfflorna".
    Slidan är go och mjuk...!

Gäst
    Gäst

Cool Sv: FRÅGA TILL ALLA TJEJER

ååhhhh jag älskar det när min kille har ett finger där och en i min fitta gud vilken njutning .... tack för tipset

Gäst
    Gäst

asså jag tycker det är ömsesidigt. vi tjejer måste göra mkt mer än ni killar.

jag menar. varför är killen så på om analt på tjejen när han själv vägrar genomgå samma behandling? tjejer är inga djur, och ibland verkar killar tro att vi går med med allt och gör allt ni vill. men glöm.. tjejer, vill ni inte SÄG nej och skit i om han blir sur eller inte.
    det är du som ska njuta också. inte han.

jag har själv provat på analt. det var helt ok. men man måste ta det långsamt...

Junior medlem
    Reg.datum
    Mar 2009

Jag tycker det ska vara upp till var och en hur man vill ha det.
    Men jag hör till den lyckliga skaran som har en fru som älskar det.
    Bara ett tips till er som vill prova vare sig ni är killar eller tjejer. Använd glidmedel, annars så gör det bara ont. Med glidmedel så är det enklare.
    Skulle aldrig penetrera min fru i analen om jag inte har tillgång till glidmedel.
    Jag vill inte göra henne illa utan hon skall njuta.

Flitig medlem
    Reg.datum
    Oct 2008

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    asså jag tycker det är ömsesidigt. vi tjejer måste göra mkt mer än ni killar.

jag menar. varför är killen så på om analt på tjejen när han själv vägrar genomgå samma behandling? tjejer är inga djur, och ibland verkar killar tro att vi går med med allt och gör allt ni vill. men glöm.. tjejer, vill ni inte SÄG nej och skit i om han blir sur eller inte.
    det är du som ska njuta också. inte han.

jag har själv provat på analt. det var helt ok. men man måste ta det långsamt...
    Problemet som jag ser det är att tjejer sällan VILL göra något utöver det vanliga. Jag skulle gladligen ställa upp på alla perversa fantasier som min tjej har - om hon hade några dvs. Jag vet inte hur många flickvänner som jag har frågad vad de tänder på. Jag har sagt att oavsett vad det är så vill jag göra det med henne. Men nej. Jag har aldrig varit med om att någon tjej ställt några krav på mig sexuellt. Det känns rätt trist. Jag vet inte om det beror på att alla mina flickvänner varit extremt tråkiga sexuellt, eller bara blyga. Min senaste tjej ville ha smisk på stjärten. Jag smiskade henne gladligen lite då och då. Men det kändes ju verkligen inte lika uppoffrande som att ta någonting i rumpan.

Missuppfatta mig rätt nu. Jag vill inte ha någonting i rumpan. Jag skulle bara önska att det fanns någonting som tjejer ville göra som vi killar kunde ställa upp på. Man känner sig lätt som en mansgris när man ber om någonting sexuellt och inte får några motkrav. Jag har svårt att acceptera tanken på att det inte skulle finnas någonting som tjejer vill göra som killar upplever som mindre behagligt.

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Nyfiken på en Buttplug?

Information om glidmedel.

Köp en realistisk dildo. Här hittar du sexleksaker för alla smaker.

Liknande ämnen

1. Fråga till alla tjejer här.
    Av Bender92 i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-04-05, 12:49
  2. Fråga till tjejer
    Av Ewert i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2013-06-06, 12:22
  3. Svar: 53
    Senaste inlägg: 2011-07-12, 22:50
  4. Fråga till tjejer