+ Svara på ämne
Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 48

Ämne: FRÅGA TILL ALLA TJEJER

Flitig medlem
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard Sv: FRÅGA TILL ALLA TJEJER

Citat Ursprungligen postat av Milla Visa inlägg
    Vad kul för dig att du gillar det jag har också provat analsex på grund av killens tjat men det var inget för mig för jag tyckte det gjorde så jävla ont och för övrigt så är ju liksom analen till för att bajsa med
    skulle aldrig gått med på det pga tjat.. men då den killen bara pilla lite försiktigt utan krav så tänkte ja att.. va fan ja testar och så uppmuntrade jag honom till mer..
    jo visst är analen till för att bajsa med.. men munnen är till för att äta med inte suga kuk
    det går för fort fram ifall det gör ont.. hoppas du får bättre erfarenheter av det i framtiden... ifall du skulle testa igen!

Admin Site Admin Millas avatar
    Reg.datum
    Oct 2008

Citat Ursprungligen postat av tjej88 Visa inlägg
    skulle aldrig gått med på det pga tjat.. men då den killen bara pilla lite försiktigt utan krav så tänkte ja att.. va fan ja testar och så uppmuntrade jag honom till mer..
    jo visst är analen till för att bajsa med.. men munnen är till för att äta med inte suga kuk
    det går för fort fram ifall det gör ont.. hoppas du får bättre erfarenheter av det i framtiden... ifall du skulle testa igen!
    Jag orkade inte höra han tjat dag efter dag om att han vill prova analsex så jag lät han sätta på mig där bak till sist för att få slut på tjatet.
    Det tog slut en stund efter det men nu har jag en ny kille som inte tjatar om analsex.
    Ja det har du ju rätt i att man ska äta med munnen men det är ju trevligt att suga kuk för jag bli sten kåt när jag suger kuk.
    Jag nöjer mig med ett kunll i muffen i framtiden också

Junior medlem
    Reg.datum
    Nov 2008

Analsex är något jag gör för killens skull. Jag kan tänka mig att göra det ibland eftersom han tycker det är så hett (vilket de flesta av mina pojkvänner tyckt), men helst skulle jag inte ha det. Det är inget som tänder mig eller som jag tycker är skönt. Tvärtom tycker jag att det i de flesta fall gör ont och är obehagligt. Särskilt om killen inte har vett att fatta att i början ska det gå HYSTERISKT sakta, man kan inte bara börja jucka i full fart (suck.)

Alltså. Det är bara för hans skull.
    Jag skulle inte ha analsex med något one night stand, never ever, utan det är en "uppoffring" jag kan tänka mig i ett förhållande där jag sedan kan få någonting tillbaka för grejen sen, tex oralsex.
    Men jag skulle aldrig göra det med vem som helst och inte om jag inte får något tillbaka för det!

Gäst
    Gäst

Jag skulle gissa på att ungefär 95 % av alla killar och ungefär 5 % av alla tjejer gillar analsex. Eftersom det är så få tjejer och så många killar som tänder på det, så är det ganska uppenbart att det kan bli problem i sexlivet och därmed förhållandet.

Jag har två kompisar (killar) som stadgat sig efter att ha träffat tjejer som gillar analsex. Båda två har haft många förhållanden bakom sig med frustrerade sexliv. Det här är nära kompisar till mig, så jag har fått alla detaljer berättade för mig från alla deras tidigare förhållanden. Risken för att ett förhållande ska gå åt skogen är ganska stor om man aldrig får leva ut sina sexuella fantasier. Analsex är en STOR sak för många killar.

Själv så skulle jag bli överlycklig om jag träffade en tjej som faktiskt gillar att ta den i prutten. Det har jag dock aldrig gjort. Även om jag själv tänder på analsex så vill jag inte ha det varje dag. Men det är underbart om man får ha det någon gång ibland.

Hade jag varit tjej så hade jag tränat på att försöka lära mig att gilla analsex. Eftersom det finns så många killar som tänder på det så ökar det chanserna avsevärt om man vill ha ett långvarigt och fungerande sexliv.

Finns det någon motsvarighet som alla tjejer tänder på tro? I så fall ska jag lära mig att gilla det om jag inte redan gör det

Flitig medlem
    Reg.datum
    Oct 2008

Citat Ursprungligen postat av Oregistrerade Visa inlägg
    Jag skulle gissa på att ungefär 95 % av alla killar och ungefär 5 % av alla tjejer gillar analsex. Eftersom det är så få tjejer och så många killar som tänder på det, så är det ganska uppenbart att det kan bli problem i sexlivet och därmed förhållandet.

Jag har två kompisar (killar) som stadgat sig efter att ha träffat tjejer som gillar analsex. Båda två har haft många förhållanden bakom sig med frustrerade sexliv. Det här är nära kompisar till mig, så jag har fått alla detaljer berättade för mig från alla deras tidigare förhållanden. Risken för att ett förhållande ska gå åt skogen är ganska stor om man aldrig får leva ut sina sexuella fantasier. Analsex är en STOR sak för många killar.

Själv så skulle jag bli överlycklig om jag träffade en tjej som faktiskt gillar att ta den i prutten. Det har jag dock aldrig gjort. Även om jag själv tänder på analsex så vill jag inte ha det varje dag. Men det är underbart om man får ha det någon gång ibland.

Hade jag varit tjej så hade jag tränat på att försöka lära mig att gilla analsex. Eftersom det finns så många killar som tänder på det så ökar det chanserna avsevärt om man vill ha ett långvarigt och fungerande sexliv.

Finns det någon motsvarighet som alla tjejer tänder på tro? I så fall ska jag lära mig att gilla det om jag inte redan gör det
    måste va fler tjejer... tänker bara på mej och mina vänner.. där gillar flera st att få den i rumpan ibl.. ena till och med tjata till sig det av en kille tror bara inte tjejer är så öppna om att berätta att dom gillar det alt inte vågar testa.. myten om "blöja hela livet" sitter kvar.. själv kan ja knappt tänka mej sex utan att iallafall få ett finger eller två i rumpan.. vill inte ha kuk där varje gång.. men ofta. vet att innan ja stadgade mej så blev killarna man ragga på chockad och ordentligt tänd av att jag faktiskt gillade analsex..
    *känner mej som ett kap*

anders
    Gäst

Eftersom jag själv är en av de där 95 procenten av killarna som går igång på asex så måste jag hålla med Oregisterad i det han skriver. Även om det förmodligen inte är en särskilt populär åsikt bland många tjejer.

ixi du verkar vara en riktig trooper
    tjej88 du verkar vara rena drömmen

Reg.datum
    Oct 2008

Citat Ursprungligen postat av anders Visa inlägg
    Eftersom jag själv är en av de där 95 procenten av killarna som går igång på asex så måste jag hålla med Oregisterad i det han skriver. Även om det förmodligen inte är en särskilt populär åsikt bland många tjejer.

ixi du verkar vara en riktig trooper
    tjej88 du verkar vara rena drömmen
    Och jag tillhör dom 95 % av tjejerna som inte gillar anlsex.
    Killar kan ni förklara för mig varför det är så skönt att ta en tjej i prutten och har ni provat att få en kuk i baken själva.

Flitig medlem
    Reg.datum
    Oct 2008

hehe härligt att höra

idag diskuterade jag och killen just detta.. och enl honom så är just känslan inte så stor skillnad mot fitta.. men just tanken på det förbjudna.. det är tändande.. så ifall analsex utförs på rätt sätt så är det nog tjejen som får ut mest av det.. och ifall det på något sätt gör ont så utförs det på fel sätt.. för rumpor är lika på alla människor.. där finns ingen skillnad att någon skulle vara trängre än ngn annan.. min kille har över medel storlek och då han töjer och får en i stämning så är det bara skönt att få den i rumpan.. men förstår att många tjejer blir avskräckta när killar utan att tänka efter dunkar in den så det gör j*vligt ont att dom inte vågar testa igen.. så tänk er för killar.. man får en väldigt anti partner ifall man gör så.. ta er tid ist. töjj långsamt. (vågar ni inte med fingrarna så finns det andra "verktyg").. träng in långsamt, mer än en gång.. tills rumpan vant sig sen kan ni sakta börja öka takten.. av egen erfarenhet vet jag att man kan ha ordentlig hårdsex i rumpan bara starten blivit bra. så ta det lugnt i början så blir det en trevligare upplevelse för båda parter.. och ni får förhoppningsvis knulla rumpa fler ggr

Flitig medlem
    Reg.datum
    Oct 2008

Citat Ursprungligen postat av Milla Visa inlägg
    Och jag tillhör dom 95 % av tjejerna som inte gillar anlsex.
    Killar kan ni förklara för mig varför det är så skönt att ta en tjej i prutten och har ni provat att få en kuk i baken själva.
    Det är ju svårt att svara på varför man tänder på någonting. Varför är vissa homosexuella, varför tänder vissa på fötter, varför vill vissa få smisk?

Jag tror att analsex är en ganska vanlig sexfantasi hos killar. Får man aldrig leva ut sin fantasi så kan det bli till ett problem i sexlivet. Att analsex har blivit en så stor grej tror jag beror på att det är en sexfantasi som de flesta killar är ganska svältfödda på. Som kille så tar jag väldigt stor hänsyn till vad tjejen gillar i sängen. Min fantasi tar däremot ingen som helst hänsyn till vad som är skönt för tjejen. Min fantasi lever sitt eget liv.

Skulle jag ha en tjej vars främst sexfantasi var att stoppa in en dildo i baken på en kille så skulle hon förmodligen få göra det. Därefter så skulle hon dock få sköta disken och städningen i minst ett halvår. Jag skulle inte sälja min rumpa billigt

Reg.datum
    Oct 2008

Skulle jag ha en tjej vars främst sexfantasi var att stoppa in en dildo i baken på en kille så skulle hon förmodligen få göra det. Därefter så skulle hon dock få sköta disken och städningen i minst ett halvår. Jag skulle inte sälja min rumpa billigt [/QUOTE]

Så det tycker du då kan vi ju vända på det hela om du tar en tjej i baken så kan ju du diska och städa ett halv år för det är många tjer som går med på analsex mot sin vilja presics som jag gjorde en gång för att få tyst på killens tjat.

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Nyfiken på en Buttplug?

Köp en realistisk dildo. Här hittar du sexleksaker för alla smaker.

Liknande ämnen

1. Fråga till alla tjejer här.
    Av Bender92 i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-04-05, 12:49
  2. Fråga till tjejer
    Av Ewert i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2013-06-06, 12:22
  3. Svar: 53
    Senaste inlägg: 2011-07-12, 22:50
  4. Fråga till tjejer