+ Svara på ämne
Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 48

Ämne: FRÅGA TILL ALLA TJEJER

Gäst
    Gäst

Standard Sv: FRÅGA TILL ALLA TJEJER

Citat Ursprungligen postat av Oregistrerade Visa inlägg
    Tråkigt är dock att alla mina väninnor är så emot analsex att man inte ens kan prata med dom om det. Dom har tom tryckt upp t-shirts där det står "Våga säga nej till analt", men ingen av dom har ens provat.
    Det är märkligt hur människor alltid blandar ihop sex och politik. Ännu märkligare är det att folk fokuserar så mycket på analsex. Be dina kompisar att byta slogan till "Våga säga nej till allt sådant som du inte gillar - oavsett om det rör sexuella aktiviteter eller någonting annat".

Sen handlar allting här i livet om ett givande och ett tagande. Vill min partner prova bondage så gör vi det eftersom jag vill göra honom glad. Han gör mycket (även inom sex) som gör mig glad. Sen är det upp till var och en vart man sätter gränsen. Jag skulle självklart inte ställa upp på sådant som jag absolut inte vill. Jag har analsex med min kille mest för att han tänder på det. Jag tycker att vaginalt är mycket skönare. Som tack så slickar han mig till helt underbara orgasmer efteråt

Gäst
    Gäst

Analsex är riktigt jävla skönt.

Gäst
    Gäst

Cool Sv: FRÅGA TILL ALLA TJEJER

Ojoj... Jag e en tjej på snart 29 i höst... Oh ja fullkomligt älskar anal-sex! Men då e de dock viktigt att de utförs rätt =) Analen e ett känsligt område o måste behandlas därefter... Men gud så skönt... Så ni som inte prövat *oljor, glidmedel *Töj ut ringmuskeln försiktigt me fingrar först *Slappna av o njut *antingen så gillar ni de eller inte //H

Gäst
    Gäst

Jag tycker analsex är bland det värsta man kan uppleva som tjej!!!

Gäst
    Gäst

Jag var helt enkelt analsex, innan jag prövade. Brukar försöka ha inställningen att man inte kan veta vad man tycker innan man prövat. Min inställning förändrades gradvis och jag tänkte att det inte kunde skada att pröva, tyckte jag inte om det skulle jag inte göra om det. Och jag tyckte det var riktigt skönt, och att ryktena om att det skulle göra så ont helt överdrivna. Fast något jag faktiskt är helt likgiltig är "pillande" med fingrar runt analen, visst det är inte obehagligt direkt, men det känns inte heller på något vis. //S

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Oregistrerade Visa inlägg
    Jag var helt enkelt analsex
    Jag menade: Jag var helt emot analsex

Gäst
    Gäst

Jag var helt emot det förr. Tänkte aldrig prova och det gjorde jag klart för min kille redan i början av förhållandet. Men mycket snart slank den in där och jag kan säga att det var inte helt fel ändå. Bara det är riktigt vått, men saliv, glidmedel lr nåt annat... då är det grymt skönt kan jag lova! Men det gäller att börbereda sig, slappna av och ta det lugnt i början.

Admin Site Admin Millas avatar
    Reg.datum
    Oct 2008

Jag tycker inte om analsex för det gör ont.

Flitig medlem
    Reg.datum
    Oct 2008

va själv emot det från början men efter att en kille började pilla lite där märkte jag hur mkt ja faktiskt tänder på det.. så nu har jag ofta analsex och älskar det!! invigde min nuvarande pojkvän som aldrig testat tidigare och även han är helt fast.. det blir så otroligt mkt mer känsla i rumpan än i fittan.. och jag får enorma orgasmer bara jag för in något där

Admin Site Admin Millas avatar
    Reg.datum
    Oct 2008

Citat Ursprungligen postat av tjej88 Visa inlägg
    va själv emot det från början men efter att en kille började pilla lite där märkte jag hur mkt ja faktiskt tänder på det.. så nu har jag ofta analsex och älskar det!! invigde min nuvarande pojkvän som aldrig testat tidigare och även han är helt fast.. det blir så otroligt mkt mer känsla i rumpan än i fittan.. och jag får enorma orgasmer bara jag för in något där
    Vad kul för dig att du gillar det jag har också provat analsex på grund av killens tjat men det var inget för mig för jag tyckte det gjorde så jävla ont och för övrigt så är ju liksom analen till för att bajsa med

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Nyfiken på en Buttplug?

Information om glidmedel.

Liknande ämnen

1. Fråga till alla tjejer här.
    Av Bender92 i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-04-05, 12:49
  2. Fråga till tjejer
    Av Ewert i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 6