Omröstning: Hur stor ska den vara?

+ Svara på ämne
Sidan 11 av 11 FörstaFörsta ... 91011
Resultat 101 till 107 av 107

Ämne: Hur stor ska "ja ni vet vad" vara?

Sex-guru
    Reg.datum
    Mar 2014

Standard Sv: Hur stor ska "ja ni vet vad" vara?

Citat Ursprungligen postat av Purj0 Visa inlägg
    Nu har det kommit en statistik efter att ha frågat en massa heterosexuella kvinnor om storleken på kuken. Svaret som följe var denna:

En långvarig partner: Ca 16cm var att föredra.
    Ett engångsligg : Ca 16.25cm..

Tror fan att killar med mindre kuk blir rädda för att gå till sängs med kvinnor, då rädslan för att bli ratad är så väldigt stor.
    Är själv i den sitsen att inte våga ta steget i säng med en kvinna pga detta faktiskt.
    Hoppas verkligen den är väldigt missvisande.... För jag anser ju att hellre mindre och talangfull, än större och nonchalant - som de flesta är när de vet med sig att de är stora

Men ja, du har nog rätt där, Purj0, att det skrämmer de som har mindre kuk, de vågar inte riktigt lita till sin teknik. Synd..... Eftersom det oftast är dom som är bättre på att knulla - teknikmässigt
    Skriver sexnoveller för skojs skull http://www.sexiganoveller.se/forfattare/boobsgirl/

Junior medlem
    Reg.datum
    Sep 2011

Jag har nog en lite mindre kuk än snittet, men med åren har jag lärt mig en massa och blivit allt mer uthållig. När jag och kvinnan har ork, tid och lust kan vi hålla på och älska "hur länge som helst". Tar längre och längre tid efter varje sprut. Orkar vi och jag får upp den igen efter andra-tredje sprutet håller vi på tills vi inte orkar längre. Får då orgasmer utan att spruta och utan att krokna. Har gett tjejen träningsvärk några gånger. Skönt när hon bara ligger och skakar av sina orgasmvågor. Så nej, storleken är inte det viktigaste.
    ----

Mina vänner kan se mitt album

Oregistrerade
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av BoobsGirl Visa inlägg
    Hoppas verkligen den är väldigt missvisande.... För jag anser ju att hellre mindre och talangfull, än större och nonchalant - som de flesta är när de vet med sig att de är stora

Men ja, du har nog rätt där, Purj0, att det skrämmer de som har mindre kuk, de vågar inte riktigt lita till sin teknik. Synd..... Eftersom det oftast är dom som är bättre på att knulla - teknikmässigt
    Har talat med flera kvinnor i ämnet. Efter ett lång bra knull så har man inga hemligheter. "Pillowtalk".
    Hellre en liten eller normal som orkar mycket än en stor slak självgod sak, men en rejäl kuk som kan sin sak är inte fel.
    Kukar över 20 kan göra ont om det försöker trycka in hela. Träffade en gång en tjej från Gambia som sa att hon hade inga problem att ta även riktigt stora. Så vissa afrikanskor kan tydligen matcha stora negerkukar. Hon sa även att afrikanska killar har för det mesta rätt normala eller små kukar.
    En annan sak som jag har hört är att grova är sköna. Töjer ut skönt o penetrerar lättare G-punkten. Så typ normal plus och rejält grov är tydligen drömkuken.

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Mathilda Visa inlägg
    Eftersom vi har en omröstning har nere om tjejers tuttar så tycker jag vi kan ha en om killars snoppar också! Det gäller alltså den eviga frågan om storleken, hihi. Jag vet jag vad jag gillar, men hur är det med er andra tjejer?
    Jag förstår att kvinnor inte vill att den ska vara alltför lång så att det inte blir bottenstöt. Men jag undrar vad ni tänder på för penisstorlek, jag menar vad ni tänder på rent visuellt. Kvinnor kan ju säga att det är för mycket med 18 centimeter, för att den stöter i. Men 18 centimeterkan ju vara mer upphetsande att titta på? Vilken storlek föredrar ni visuellt? Hur upphetsande är det med erekta penisar? Jag tycker att det är så enormt upphetsande med kvinnors underliv.

Jag tror inte att man som man behöver oroa sig för storleken. Det viktiga för de flesta kvinnor är nog hur bra man är i sängen. G-punkten sitter ju på slidans framsida. Om man stöter emot slidans framsida så kan den vara kort och smal. Jag har läst att g-punkten ligger några centimeter upp på slidans främre vägg. Man kan ju också slicka och suga av kvinnan.

Gäst
    Gäst

Jag tror att idealet är 15-16 centimeter. Jag har själv mindre men jag är inte rädd för det. Det viktiga är att man kan stöta emot g-punkten några centimeter upp på slidans framsida, att man är bra på att slicka och suga. Det skulle vara intressant att läsa vad andra tjejer tycker är sexigast. Jag förstår att kvinnor inte vill att den ska ta emot livmodern. Men om vi bara ser det visuellt. Vilken penisstorlek är sexigast? Det kan förstås vara svårt att svara på, men ungefär vilken storlek skulle ni helst vilja titta på. Jag kommer inte att skicka några bilder till någon eller lägga ut någon bild här. om vi jämför t ex 10-13, 14-17 och 17 till 20 centimeter långa penisar. Villken skulle ni troligen bli mest upphetsad av?

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Jun 2015

Jag skäms inte direkt för min kuk även om den är liten. Ja mini-liten till och med. Tycker inte heller kvinnor ska skämmas för sina små pattar som kanske börjat hänga på äldre dar. Det är bara naturligt och vackert!

Gäst
    Gäst

Jag vill ha tjocka, d.v.s. rejäl omkrets, på kukarna.

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Information om hur du hittar g-punkten.

Fakta om mannens penis.

Liknande ämnen

1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2016-09-12, 14:19
  2. Hur grov ska "den" vara?
    Av Gäst Lisa i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 43
    Senaste inlägg: 2016-03-13, 15:52
  3. Incestplay, rollspel med familjeteman, vilka gillar ni? jag agerar "pappa" i mitt.
    Av Oregistrerade i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-11-12, 17:27
  4. "stor" där nere
    Av i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2015-03-30, 00:15
  5. Vill att min fru ska vara "slampig"
    Av N_Nyfiken i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-01-26, 08:23

Taggar för det här ämnet