Stängt ämne
Sidan 1 av 5 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 41

Ämne: VÄGRA ANALSEX !

Banned
    Reg.datum
    Sep 2010

Standard VÄGRA ANALSEX !

Alla tjejer! Vägra analsex. Det är äckligt, ohälsosamt och kan skada din anal.

Den kille som inte kan njuta av sex i din slida ber du dra åt helvete.

De där med analsex kommer ifrån porrfilmer där producenterna tror att killar vill se detta.

Min kille har inte minsta lust att lukta på min skit. Han njuter obeskrivligt i min slida.

Sex-guru ERGs avatar
    Reg.datum
    May 2009

Standard Sv: VÄGRA ANALSEX !

Citat Ursprungligen postat av Olivia Visa inlägg

De där med analsex kommer ifrån porrfilmer där producenterna tror att killar vill se detta.

Min kille har inte minsta lust att lukta på min skit. Han njuter obeskrivligt i min slida.
    Vidrig fascistpropaganda.

Det finns inga vetenskapliga belägg för något av dina påståenden. Undersökningar visar tvärtom att homosexuella män som regelbundet blir knullade i arslet har bättre rövhälsa än män som inte blir påsatta. Det kan antas bero bl.a. på att muskler som används flitigt är i bättre skick än muskler som används mindre flitigt, och det finns ingen anledning att tro att det skulle förhålla sig annorlunda med kvinnor.

Du är en trångsynt lögnare och verkar dessutom vara riktigt tråkig i sängen.

Junior medlem
    Reg.datum
    Jun 2010

Olivia

Det är som om du skulle säga till alla tjejer att vägra suga kuk...det är äckligt, ohälsosamt, och kan skada dina tänder och svalj......

Eller uppmana ALLA KILLAR att inte slicka fitta, du kan få kramp i tungan....

Du måste förstå att alla har sina saker dom tycker om....som jag skrev i mitt förra inlägg, det finns dom kvinnor som tycker om det, och dom som inte tycker om det.

Man får respektera dom som inte gillar det, MEN även dom som gillar det !

Jag älskar att slicka en go våt fitta med min tunga virvlande runt klitoris, sammtidigt som jag smeker hennes bröst......jag älskar att gnida min ådriga kuk mot hennes mus och höra henne flämta av lust.....Och låta kuken glida långt in i henne ända ner till roten..

Jag kan mycket väl njuta av en slida....men även av hela kroppen av en kvinna. därav hennes fina röv inräknad med !

Att knulla en kvinna bakifrån, ( INTE bara i analen om du tror det ) är något jag älskar, ....dvs alla har något dom går igång på, eller fantiserar om....det är bara mänskligt....låt andra få ha det, samma som jag respekterar att du INTE gillar det......

Ps: är inte sur över ditt svar i mitt inlägg utan bara lite irriterad att du uppmanar ALLA kvinnor att VÄGRA, kanske även om dom som gillar det vill det.

Alla har sina synpunkter på sex och det är därför det är trevligt att ett sådan här fritt forum finns.
    Senast redigerat av hardone den 2010-09-24 klockan 12:21.
    Kille 36, Som älskar sex

Junior medlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    I en skog om helger, på folkhögskola om veckorna.

Jag måste också säga vad jag tycker! Analsex är skönt både för mej och killen och det är inte alls ohälsosamt. Vi andänder kondom. Vissa gillar det bara inte och andra gör det. Jag tycker att alla som hållit på med sex ett bra tag åtminstone ska prova på det, fast man ska börja med nåt litet, som ett finger. Och sen levla upp till något tjockare, som ett ljus. Och sist men inte minst, killens snopp
    MER ANALSEX ÅT FOLKET!

Junior medlem
    Reg.datum
    Jun 2010

Tack Lilla Björn
    Kille 36, Som älskar sex

Avregistrerad
    Reg.datum
    Sep 2010

Varför vägra analsex?? De som inte gillar det kan ju låta bli, men tjejer (bland annat jag) som gillar det kan väl få ha våra analsex ifred.

Banned
    Reg.datum
    Sep 2010

Citat Ursprungligen postat av ERG Visa inlägg
    Vidrig fascistpropaganda.

Det finns inga vetenskapliga belägg för något av dina påståenden. Undersökningar visar tvärtom att homosexuella män som regelbundet blir knullade i arslet har bättre rövhälsa än män som inte blir påsatta. Det kan antas bero bl.a. på att muskler som används flitigt är i bättre skick än muskler som används mindre flitigt, och det finns ingen anledning att tro att det skulle förhålla sig annorlunda med kvinnor.

Du är en trångsynt lögnare och verkar dessutom vara riktigt tråkig i sängen.

"Fascistpropaganda, trångsynt, lögnare, tråkig i sängen"
    Nu är "ERG" sitens polis igång.

Kan du ange dina källor för de vetenskapliga belägg som du hänvisar till?

Jag får en otrevlig känsla att du är en sådan som slår din flickvän (om du har någon). Det finns ju tyvärr många sådana män och du har en del egenskaper som lutar åt det hållet. Att använda allt krut direkt, tillrättavisa och inte bry dig vad andra tycker osv.

Jag har många väninnor och alla avskyr analsex.

Naturen har utrustat människan med ett antal signalsysytem. Är du hungrig så ät. Är du törstig så drick. Allt som gör ont är just signalen som säger "sluta med det där". Att få en penis i slidan är skönt just för att naturen gett oss dessa signaler för att vi skall fortplanta oss.
    Skit luktar illa just för att vi skall hålla den ifrån oss. Det gör ont att föra in föremål i ögon, öron och anal bara för att det är olämpligt för kroppens välbefinnande.

Coola ner dig ERG

Senior medlem
    Reg.datum
    Sep 2010

Jag är överens med Olivia

Förbjud alla bögar, farao de kan ju få det skönt då de inte åtrår någon fitta oavsett hur vacker den än kan vara

Många hårda ord, men jag förstår hur du känner Olivia, du är förstås äcklad av det hela.
    Men det är inte alla andra i världen så att förmana och skrika låter nästan lite skarpt på ett sådant här forum där det ofta diskuteras skitsaker *S*

Sex-guru ERGs avatar
    Reg.datum
    May 2009

"Fascistpropaganda, trångsynt, lögnare, tråkig i sängen"
    Nu är "ERG" sitens polis igång.

Kan du ange dina källor för de vetenskapliga belägg som du hänvisar till?

Jag får en otrevlig känsla att du är en sådan som slår din flickvän (om du har någon). Det finns ju tyvärr många sådana män och du har en del egenskaper som lutar åt det hållet. Att använda allt krut direkt, tillrättavisa och inte bry dig vad andra tycker osv.

Jag har många väninnor och alla avskyr analsex.

Naturen har utrustat människan med ett antal signalsysytem. Är du hungrig så ät. Är du törstig så drick. Allt som gör ont är just signalen som säger "sluta med det där". Att få en penis i slidan är skönt just för att naturen gett oss dessa signaler för att vi skall fortplanta oss.
    Skit luktar illa just för att vi skall hålla den ifrån oss. Det gör ont att föra in föremål i ögon, öron och anal bara för att det är olämpligt för kroppens välbefinnande.

Coola ner dig ERG
    Jaja, ursäkta då. Jag är bara så förbannat trött på alla nazister, religiösa, sexualfientliga feminister, jantelagsonanister, och vanliga förståndshandikappade idioter som försöker tvinga på alla andra sina idéer genom att hitta på trams och sedan presentera det som fakta för att skrämma in folk i ledet.

Det är liksom det jag menar med fascistpropaganda... Du uppmanar tjejer att vägra analsex, och du påstår att det är både äckligt och farligt. Det är inte farligare än vad sex i allmänhet är, och huruvida det är äckligt är en smaksak. Sen kommer du dragandes med någon skitteori helt utan stöd om att analsex kommer från porren.

Och din kille vill inte lukta på din skit?! Det är ju också ett jävla argument. Om vi ska hålla på och koppla på det viset så kan vi utifrån att han "njuter obeskrivligt i min slida" räkna ut att han åtminstone inte har något emot fisklukt.

Jag har företrädelsevis hämtat min information från Tristan Taorminos föreläsningar.
    Hon pratar om att muskler mår bra av att användas, så även ringmuskler. Och mottagande av analpenetration lär folk känna sin egen kropps signaler, och gör det lättare att kontrollera musklerna. Vilket i sin tur ska minska risken för fissurer genom osunt krystande och sådant. Dessutom ökar chanserna att hitta polyper och sådant tidigt när någon regelbundet rotar en i arslet.
    Men visst kan du få onlinekällor om du vill läsa lite. Kolla t.ex. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9068471 eller http://sexuality.org/morin98.html

Om analsex utförs rätt så gör det inte ont, och det är då heller inte farligt alls. Förutsatt att ingen inblandad bär HIV eller nåt

Du får gärna utveckla dina teorier om naturliga signaler och fortplantning lite... Varför njuter många män av att bli avsugna? Varför tycker många kvinnor om smisk? Hur kommer det sig att kvinnor ofta tycker om penis i fittan även efter klimakteriet?

Junior medlem
    Reg.datum
    Apr 2010

Men Oliva försöker du jäklas med oss eller :P.

Folk kan väl gilla olika? Min tjej som aldrig kollat på porr innan älskar när jag stoppar mitt finger i hennes rumpa, vi testade senare analsex.

Hon är ren, inget skit som du påstår, det luktar inte äckligt, det kanske bara är du?

Kondom hade vi så vi inte ska orsaka sjukdomar eller urinvägsinfektioner, vi hade glidmedel och jag jobbade varsamt och väldigt aktsam så jag inte skadar min tjejs rumpa som jag bryr mig mkt om.

Att ha sex i min tjejs fitta är skitbra, hon känner inte alls att den inte räcker till, det räcker för mig också, men varför inte upptäcka annat om möjligheten finns? Det är roligt om man gör det på rätt sätt, hon tycker om det.

Behåll dina åsikter för dig själv, säg inte åt andra kvinnor vad dom ska göra. Du kanske är van vid att andra säger åt vad du ska göra!

LÅT FOLK GÖRA SOM DOM VILL SÅLÄNGE DET INTE SKADAR NÅGON! =)=)=)

Stängt ämne
  1. Relaterade länkar

Nyfiken på en Buttplug?

Information om glidmedel.

Beställ kondomer diskret och anonymt via e-butik.

Fakta om mannens penis.

Liknande ämnen

1. Analsex
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2017-08-29, 19:25
  2. Analsex
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2017-01-29, 01:52
  3. Analsex
    Av eserea i forum Kontakt