Stängt ämne
Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 41

Ämne: VÄGRA ANALSEX !

Junior medlem
    Reg.datum
    Nov 2010

Standard Sv: VÄGRA ANALSEX !

Citat Ursprungligen postat av Olivia Visa inlägg
    Alla tjejer! Vägra analsex. Det är äckligt, ohälsosamt och kan skada din anal.

Den kille som inte kan njuta av sex i din slida ber du dra åt helvete.

De där med analsex kommer ifrån porrfilmer där producenterna tror att killar vill se detta.

Min kille har inte minsta lust att lukta på min skit. Han njuter obeskrivligt i min slida.
    Vad kul för din kille att han njuter till 100% i din slida,tråkigt bara att låta sig hunsas av dig hela tiden,som du skriver till ERG att du får en känsla av att han slår tjejer,,får jag en känsla av att du njuter av att hunsa din kille,,även relationer som du haft innan.....bara en känsla

Sex-guru
    Reg.datum
    Apr 2010

Min läkare rekomenderade mig att jag skulle göra ringmuskelträningar regelbundet för att undvika hemoroider och liknande problem. bästa träningen enligt läkaren var att föra upp ett lämpligt förermål med glidmedel på som är något grövre än ett finger. Sedan skulle jag lära mig att slappna av i ringmuskeln när den är utvidgad. Föremålet han visade var något mindre än en penis men i tråkig vit plast. Så för hälsans skull kan rätt utförd analsex vara nyttig. Själv tycker jag det är skönt med ett eller ett par fingrar som leker i anus och masserar prostatan mm. Rädslan för bajs är överdriven förutom att man ska ta hålen o rätt ordning på tjejer då underlivet inte gillar anusbakterierna.

Avregistrerad
    Reg.datum
    Sep 2010

Citat Ursprungligen postat av jontan Visa inlägg
    Vad kul för din kille att han njuter till 100% i din slida,tråkigt bara att låta sig hunsas av dig hela tiden,som du skriver till ERG att du får en känsla av att han slår tjejer,,får jag en känsla av att du njuter av att hunsa din kille,,även relationer som du haft innan.....bara en känsla
    Denna tråd är inte så mycket att svara på, då det är vårt schizofrena hustroll som skriver, mest bara för att provocera. TS använder även nicken Sissi/Jenny/Elin/herr Bosse och ibland bara som en "vanlig" gäst.

Gäst
    Gäst

Olivia, du har helt rätt i att det här jävla rövknullandet e en grej som kommer från porrfilm. Unga killar får en skev bild av sexualitet när dom ser skiten. Är det så att många kvinnor/tjejer ställer upp på att få den i "brunan" utan å vilja det, så blir man ju rätt trött!
    /H

Sex-guru ERGs avatar
    Reg.datum
    May 2009

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Olivia, du har helt rätt i att det här jävla rövknullandet e en grej som kommer från porrfilm. Unga killar får en skev bild av sexualitet när dom ser skiten. Är det så att många kvinnor/tjejer ställer upp på att få den i "brunan" utan å vilja det, så blir man ju rätt trött!
    /H
    Källor?

Gäst
    Gäst

Jag är en tjej som älskar bli knullad i analet och man har väll förfan tvättat sig...
    inte skulle väll en kille gilla att ha skit på kuken?

Sex-guru ERGs avatar
    Reg.datum
    May 2009

inte skulle väll en kille gilla att ha skit på kuken?
    Jodå... nitlotter gör att vinstlotterna blir särskilt åtråvärda

Väl utförd sodomi är överlägset fittsex därför att det är intimare, intensivare, och mer spännande. Det är inte vanligt att killar gillar skit på kuken sådär direkt, men att sådant förekommer och att risken finns bidrar till analsexets överlägsenhet.

Flitig medlem
    Reg.datum
    Nov 2010

/H
    Nja, att det kommer från porrfilm stämmer ju inte riktigt men det har spridits till ett bredare folklager via porrfilm. Även bibeln nämner analsex vad jag vet.

Unga killar som får en ordentligt sexualundervisning blir inte nämnvärt påverkade av porrfilmer men det finns individer som blir "porr-skadade".

Med bättre kunskap om sex och att skapa film så blir inte porrfilmer värre än någon annan typ av film.
    När man vet varför ställningar utförs på vissa sätt endast för att ge kameran bättre vinklar så kan man förstå att porrfilm inte handlar om att förmedla njutning utan att förmedla sex. Porrfilm är en krydda, som kanel på gröten men man ska fan inte äta ren kanel för det är riktigt jävla äckligt.

Sen kan man tycka att Rocco Siffredis filmer är rent kvinnoförtryckande skit och killar med dålig sexualkunskap kommer i vissa fall att tro att den manlige tuffe killen gör allt rätt. Drar i håret, slår, spottar, trycker in den i röven utan uppvärmning m.m.
    Fast det är samma killar som försöker härma actionhjältar och tror att en 3-4 sparkar i ansiktet på en liggande person inte är så farligt.

Junior medlem
    Reg.datum
    Nov 2010

/H
    Vissa killar får skev bild av sex, därför är det viktigt att ge rätt utbildning på sex.
    Att bara trycka in den är inte rätt.
    Gör man det på rätt sätt så kan det vara riktigt behagligt, både för tjejer och killar.

Gäst
    Gäst

Smile Sv: VÄGRA ANALSEX !

jag är en tjej på 38 och gillade inte heller analsex,till för ca 12 år sen,första gångerna stoppade jag ett finger under samlag där bak och fick såna otroligt starka orgasmer,
    och jag har många vänninor som sagt att de inte gillar det,men efter lite girltalk så brukar det krypa fram att det inte är så tokigt,och de som inte gillar det har varit dem som ej testat ens,visst självklart finns de människor som ej gillar det men jag är inte en av dem,
    var bara försiktiga och använd mycket glidmedel,
    Sussi

Stängt ämne
  1. Relaterade länkar

Nyfiken på en Buttplug?

Information om glidmedel.

Fakta om mannens penis.

Liknande ämnen

1. Analsex
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2017-08-29, 19:25