Stängt ämne
Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 41

Ämne: VÄGRA ANALSEX !

Junior medlem
    Reg.datum
    Apr 2010

Standard Sv: VÄGRA ANALSEX !

Citat Ursprungligen postat av Olivia Visa inlägg

Kan du ange dina källor för de vetenskapliga belägg som du hänvisar till?

Jag får en otrevlig känsla att du är en sådan som slår din flickvän (om du har någon). Det finns ju tyvärr många sådana män och du har en del egenskaper som lutar åt det hållet. Att använda allt krut direkt, tillrättavisa och inte bry dig vad andra tycker osv.

Jag har många väninnor och alla avskyr analsex.
    Hehe oj, hade jag läst detta innan hade jag inte brytt mig om o svara alls. Visst ERG skriver mkt på detta forumet som "sitens polis", men att du anklagar honom för våld är ju bara helt korkat, det är ju intelligens på barnnivå. Och dina vänner säger nog att dom inte gillar analsex för att göra dig tillfredställd i de sociala samtalen mellan er.

Sluta skriva på detta inlägget det leder ingenvart =)

Avregistrerad
    Reg.datum
    Sep 2010

Det kanske bara tycker det är pinsamt att erkänna på grund av din attityd till analsex. Har de ens prövat det?

Junior medlem
    Reg.datum
    Jun 2010

Hej

Va skönt att det är fler som tycker som jag

Dom flesta här verkar ju ha en bra inställning till det, även dom som kanske inte gillar det men tycker som vi andra......att låta dom som tycker om det få tycka det !
    Kille 36, Som älskar sex

Banned
    Reg.datum
    Sep 2010

Citat Ursprungligen postat av Awk Visa inlägg
    Hehe oj, hade jag läst detta innan hade jag inte brytt mig om o svara alls. Visst ERG skriver mkt på detta forumet som "sitens polis", men att du anklagar honom för våld är ju bara helt korkat, det är ju intelligens på barnnivå. Och dina vänner säger nog att dom inte gillar analsex för att göra dig tillfredställd i de sociala samtalen mellan er.

Sluta skriva på detta inlägget det leder ingenvart =)
    Jag har inte anklagat någon. Bara sagt att jag får en känsla av.....................

Lär dig läsa!

Junior medlem
    Reg.datum
    Apr 2010

du har en del egenskaper som lutar åt det hållet
    Asså jovisst du säger ju inte det rakt ut men man får väl läsa mellan raderna att du har den känslan och att han har dom egenskaperna *hint* *hint* . Jag läser väl inte så dåligt.

Men jag skrev lite onödiga saker i mitt andra inlägg som jag tar tillbaka, lite för grovt för att vara mig. Men sakerna i mitt första inlägg tycker jag var från mitt ordentliga tycke. Blev bara så triggad av "våld" orden du skrev som jag tycker man borde inte nämna om någon man inte känner, så skrev mitt andra inlägg av ren frustration, man borde inte säga för mkt på forum precis som jag själv gjorde i mitt andra inlägg, så sorry för det =).

Banned
    Reg.datum
    Sep 2010

Citat Ursprungligen postat av Awk Visa inlägg
    Asså jovisst du säger ju inte det rakt ut men man får väl läsa mellan raderna att du har den känslan och att han har dom egenskaperna *hint* *hint* . Jag läser väl inte så dåligt.

Men jag skrev lite onödiga saker i mitt andra inlägg som jag tar tillbaka, lite för grovt för att vara mig. Men sakerna i mitt första inlägg tycker jag var från mitt ordentliga tycke. Blev bara så triggad av "våld" orden du skrev som jag tycker man borde inte nämna om någon man inte känner, så skrev mitt andra inlägg av ren frustration, man borde inte säga för mkt på forum precis som jag själv gjorde i mitt andra inlägg, så sorry för det =).
    Mycket bra egenskap att kunna backa.

(speciellt om tjejen är oskyddad Hi Hi Hi Hi)

Junior medlem
    Reg.datum
    Oct 2010

Något inskränkt inställning Olivia, du utgår ifrån att alla andra upplever saker på samma sätt som du.

Jag och min sambo har haft analsex i över 10 år, inga problem där inte kan jag tala om, och hon får sina kraftigaste orgasmer när vi kör analt med dildo/kuk i fittan samtidigt.

Sen nämner du att alla dina tjejpolare hatar analsex, kanske stämmer, kanske inte stämmer...Träffade en tjej en gång som älskade analsex och att titta på porr, men skulle aldrig erkänna det för sina tjejkompisar, för alla avskydde analsex och porrfilm, så det sa hon med att hon gjorde, rädd för att bli utfryst...

Kanske tom var så att alla gillade det, men ingen vågade säga det. Inte så troligt men ganska komisk tanke.

Junior medlem
    Reg.datum
    Nov 2010

Hmm har inte kvinnan/mannen rätt till sin egen sexualitet?

Det är väl upp till var och en om man vill ha analsex?
    Görs det på rätt sätt så är det inte skadligt för analen och sen detta med bajs/skit, det ordnar man innan man har analsex.

Man går på toa innan eller sköljer sig innan sexet.

Verkar som om du är väldigt ung eller har haft dåliga erfarenheter med killar och analsex.

Junior medlem
    Reg.datum
    Nov 2010

"Fascistpropaganda, trångsynt, lögnare, tråkig i sängen"
    Nu är "ERG" sitens polis igång.

Kan du ange dina källor för de vetenskapliga belägg som du hänvisar till?

Jag får en otrevlig känsla att du är en sådan som slår din flickvän (om du har någon). Det finns ju tyvärr många sådana män och du har en del egenskaper som lutar åt det hållet. Att använda allt krut direkt, tillrättavisa och inte bry dig vad andra tycker osv.

Naturen har utrustat människan med ett antal signalsysytem. Är du hungrig så ät. Är du törstig så drick. Allt som gör ont är just signalen som säger "sluta med det där". Att få en penis i slidan är skönt just för att naturen gett oss dessa signaler för att vi skall fortplanta oss.
    Skit luktar illa just för att vi skall hålla den ifrån oss. Det gör ont att föra in föremål i ögon, öron och anal bara för att det är olämpligt för kroppens välbefinnande.

Coola ner dig ERG
    Klart som fan det gör ont om man gör det på fel sätt.
    Alltså utan glidmedel, utan tålamod och med fel partner.

Admin Site Admin Millas avatar
    Reg.datum
    Oct 2008

Jag gillar inte analsex men jag håller inte på att härjar för det för det är ju upp till var och en vad dom har för sex hemma i sängen.

Stängt ämne
  1. Relaterade länkar

Nyfiken på en Buttplug?

Information om glidmedel.

Köp en realistisk dildo. Här hittar du sexleksaker för alla smaker.

Fakta om mannens penis.

Liknande ämnen

1. Analsex
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2017-08-29, 19:25
  2. Analsex
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2017-01-29, 01:52
  3. Analsex
    Av eserea i forum Kontakt