+ Svara på ämne
Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 31

Ämne: Fråga till tjejer

Hybridvisning

Junior medlem
    Reg.datum
    Aug 2005

Standard Fråga till tjejer

Hur ofta brukar ni onanera? Som kille runkar man ju minst en gång om dagen, men hur är det egentligen med er tjejer? Jag har tjejkompisar som påstår att de aldrig onanerar.

Mirra Mi @--->-
    Gäst

Standard Klart vi gör!

Klart att tjejer onanerar! Tjejer är väl lika kåta som killar! Det finns ju en hel industri med sexleksaker för bara tjejer. Det här forumet drivs ju av ett företag som säljer sexleksaker för kvinnor Själv onanerar jag för det mesta i duschen så det brukar bli en gång om dagen unjefär. Sedan kanske man vill ha det lite extra mysigt med sig själv en kväll och då kan det bli två gånger. Men jag har nog ganska stor sexdrift :P Vet faktiskt inte hur ofta andra tjejer brukar gör det, så jag kan ju egentligen bara prata för mig själv.

Helt grön
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard Sv: Klart vi gör!

Citat Ursprungligen postat av Mirra Mi @--->- Visa inlägg
    Klart att tjejer onanerar! Tjejer är väl lika kåta som killar! Det finns ju en hel industri med sexleksaker för bara tjejer. Det här forumet drivs ju av ett företag som säljer sexleksaker för kvinnor Själv onanerar jag för det mesta i duschen så det brukar bli en gång om dagen unjefär. Sedan kanske man vill ha det lite extra mysigt med sig själv en kväll och då kan det bli två gånger. Men jag har nog ganska stor sexdrift :P Vet faktiskt inte hur ofta andra tjejer brukar gör det, så jag kan ju egentligen bara prata för mig själv.
    Hejsan det är faktiskt fel Killar har en mycket starkare sexual drift än va tjejer har.
    Det är även detta som gör att killar oftast är mycket mer på en va tjejer är dom vill mycket mer än va tjejer vill.

Gäst

Standard

onani är nog precis som sex - hur ofta det sker och med vilken kvalitet beror alldeles på person och sinnesstämning... tror jag! :roll: för min egen del kan jag bara meddela att jag är "periodare" - ibland vill jag onanera ofta och då blir det ett par gånger per dag (sen brukar ett onanitillfälle ofta innebära 4-8 orgasmer... svårt att ge sig när man väl börjat liksom!) och ibland har jag ingen lust på flera veckor... är jag i ett förhållande och har sex ofta onanerar jag nog mindre...

Junior medlem
    Reg.datum
    Aug 2005

Standard

Oj vilken lyx att kunna gör det 4-8 gånger på raken! Som kille går det ju ganska fort att få det avklarat första gången, men sedan orkar man ju inte igen på ett tag...

Linda
    Gäst

Standard

det verkar vara VÄLDIGT olika hur ofta tjejer onanerar om man ser till tjejkompisar man har och har haft. själv onanerar jag vanligen en gång om dagen, ibland mer. men jag vet också tjejer som aldrig onanerar, utan som bara testat en gång och det gav inte dem nått så de vill inte göra om det.. sen finns det ju tjejer som är någonstans där emellan också..

Gäst

Standard

Citat Ursprungligen postat av Anonymous
    onani är nog precis som sex - hur ofta det sker och med vilken kvalitet beror alldeles på person och sinnesstämning... tror jag! :roll: för min egen del kan jag bara meddela att jag är "periodare" - ibland vill jag onanera ofta och då blir det ett par gånger per dag (sen brukar ett onanitillfälle ofta innebära 4-8 orgasmer... svårt att ge sig när man väl börjat liksom!) och ibland har jag ingen lust på flera veckor... är jag i ett förhållande och har sex ofta onanerar jag nog mindre...
    Känner igen mig här. men när ja är i ett förhållande kan jag även onanera med dildo själv när han inte är hemma och sne inte var asugen på vanligt sex på ett tag. men nu har vi börjat inkludera min leksak i sängen o dte e jävligt nice. :twisted:

Gäst

Standard

Kul att ha en flickvänn som inte vill ha sex för att hon har knullat med sin dildo hela dagen... inte. Vad skulle du själv tycka om din kille runkade hela dagen så att han inte hade lust med dig?

---<-@
    Gäst

Standard

Citat Ursprungligen postat av Anonymous
    Kul att ha en flickvänn som inte vill ha sex för att hon har knullat med sin dildo hela dagen... inte. Vad skulle du själv tycka om din kille runkade hela dagen så att han inte hade lust med dig?
    Det är väl inte riktigt samma sak. Om man sitter och onanerar framför porr så tittar man ju på andra nakna människor och blir tänd på dom. Men oavsett vilket så är det ju inte tänkt att onani ska gå ut över ens gemensamma sexliv. Då är nog inte allting bra i förhållandet.

Gäst
    Gäst

Thumbs down Sv: Fråga till tjejer

Citat Ursprungligen postat av ---<-@ Visa inlägg
    Det är väl inte riktigt samma sak. Om man sitter och onanerar framför porr så tittar man ju på andra nakna människor och blir tänd på dom. Men oavsett vilket så är det ju inte tänkt att onani ska gå ut över ens gemensamma sexliv. Då är nog inte allting bra i förhållandet.
    Det är ju visst samma sak i så fall.. Dåligt att generalsera att alla killar sitter och runkar till porr, och även det om att killar gör det för att "tömma sig". Själv så gör jag det för at jag tycker det är jävligtskönt, ochjag sitter faan inte framför dator, jag ligger i sängen och försöker få pangorgasmer. JAG KÖR PÅ KÄNSLA!

annarsrätt med att det inte ska skada sexlivet

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Tips om hur du hittar rätt sexleksak.

Köp en realistisk dildo. Här hittar du sexleksaker för alla smaker.

Liknande ämnen

1. Fråga till tjejer
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2015-11-08, 01:10
  2. Fråga till alla tjejer här.
    Av Bender92 i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-04-05, 11:49
  3. Fråga till tjejer
    Av Ewert i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 6