+ Svara på ämne
Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 31

Ämne: Fråga till tjejer

missan
    Gäst

Standard onani

jag onanerar varje dag, det bästa med att vara tjej är ju att man kan få många orgasmer på raken, kan inte få orgasm med min kille så jag onanerar flitigt själv, underbart.

Junior medlem
    Reg.datum
    Dec 2005

Standard Re: onani

Citat Ursprungligen postat av missan
    jag onanerar varje dag, det bästa med att vara tjej är ju att man kan få många orgasmer på raken, kan inte få orgasm med min kille så jag onanerar flitigt själv, underbart.
    Hehe... eller hur. :twisted:

Gäst

Standard

Jag kan aldrig sluta när jag väl börjat...... härom kvällen, när min maken var bortrest, kom jag kanske ett 20-tal gånger.... Jag kan onanera varje dag, ibland 2-3 tillfällen per dag (med multipla orgasmer vid varje tillfälle). Men sen kommer en period då det dröjer veckor mellan tillfällena.

Jag kan få multipla orgasmer vid flera tillfällen på en dag, för att sen ha sex med maken på kvällen. Men så kommer jag i princip aldrig när vi har samlag, heller....

(Onanderade nyss, när jag läste era inlägg.... ops: )

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Fråga till tjejer

Flera gånger per dag asso..
    som någon annan skrivit i den här tråden, tjejer är lika kåta som killar!
    Dom tjejer som säger att dom aldrig brukar leka med sig själva har ju verkligen gått miste om nått..!

Glori days
    Gäst

Män och kvinnor har olika sexualitet. Att män runkar oftare kanske beror på att de måste "tömma sig".
    Kvinnor har inte ett sådan naturligt behov.
    För min egen del så ser jag att jag onanerar mer när jag har tråkigt. När jag har fullt upp att göra blir det mer sällan och om jag mår dåligt så är inte onani eller sex det jag främst tänker på.
    Ibland kan det bli flera ggr om dagen, ibland mer ser, allt beror på lusten.

Gäst
    Gäst

Min förra tjej onanerade kanske en gång i veckan, men ville ha sex varje dag. Själv onanerade jag varje dag men ville ha sex en gång i veckan.

Jag tror att killar onanerar oftare därför att det går snabbt och enkelt. Det behöver inte ta mer än en minut. Dessutom så behöver man inte alls vara sugen på sex för att runka till utlösning.

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Oregistrerade Visa inlägg
    Min förra tjej onanerade kanske en gång i veckan, men ville ha sex varje dag. Själv onanerade jag varje dag men ville ha sex en gång i veckan.

Jag tror att killar onanerar oftare därför att det går snabbt och enkelt. Det behöver inte ta mer än en minut. Dessutom så behöver man inte alls vara sugen på sex för att runka till utlösning.
    Jag kan komma på mindre än en minut om jag onanerar och jag måste inte heller vara speciellt sugen men min pojkvän skulle aldrig kunna komma så fort. Så det har inget med kille eller tjej att göra, mer med individen.

Gäst
    Gäst

Jag kan komma på mindre än en minut om jag onanerar och jag måste inte heller vara speciellt sugen men min pojkvän skulle aldrig kunna komma så fort. Så det har inget med kille eller tjej att göra, mer med individen.
    Klart det finns undantag. Men överlag så har killar betydligt lättare för att komma än tjejer. Det finns tusentals studier som bevisar det. Ur ett biologiskt perspektiv så är det viktigt att mannen snabbt. Mannen måste få orgasm (utlösning) för att det ska bli barn, men det måste inte kvinnan.

Helt grön
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard Sv: Klart vi gör!

Citat Ursprungligen postat av Mirra Mi @--->- Visa inlägg
    Klart att tjejer onanerar! Tjejer är väl lika kåta som killar! Det finns ju en hel industri med sexleksaker för bara tjejer. Det här forumet drivs ju av ett företag som säljer sexleksaker för kvinnor Själv onanerar jag för det mesta i duschen så det brukar bli en gång om dagen unjefär. Sedan kanske man vill ha det lite extra mysigt med sig själv en kväll och då kan det bli två gånger. Men jag har nog ganska stor sexdrift :P Vet faktiskt inte hur ofta andra tjejer brukar gör det, så jag kan ju egentligen bara prata för mig själv.
    Hejsan det är faktiskt fel Killar har en mycket starkare sexual drift än va tjejer har.
    Det är även detta som gör att killar oftast är mycket mer på en va tjejer är dom vill mycket mer än va tjejer vill.

Helt grön
    Reg.datum
    Aug 2008

Klart det finns undantag. Men överlag så har killar betydligt lättare för att komma än tjejer. Det finns tusentals studier som bevisar det. Ur ett biologiskt perspektiv så är det viktigt att mannen snabbt. Mannen måste få orgasm (utlösning) för att det ska bli barn, men det måste inte kvinnan.
    Det är helt riktigt som du säger Kvinnan behöver inte komma englit ( Livets gång ) utan det viktigaste är att mannen kommer, killar har även en mycket starkare orgsm än va dom flesta tjejer har som gör att när vi väl kommer är det meningen att man ska ha svårt för att kunna sluta, men ja vet att det även finns tjejer som har det så här.

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Tips om hur du hittar rätt sexleksak.

Liknande ämnen

1. Fråga till tjejer
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2015-11-08, 01:10
  2. Fråga till alla tjejer här.
    Av Bender92 i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-04-05, 11:49