+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Rövsex är äckligt

Gäst
    Gäst

Standard Rövsex är äckligt

Röv eller analsex är äckligt och jag har aldrig träffat någon kvinna som vill ha det. Tyvärr är det nog så att kvinnor ger efter för kåta män som vill sticka in kuken överallt.

Det är även direkt ohälsosamt åtminstone för kvinnan som får analöppningen uttänjd och i värsta fall otät efter analsex.

Mitt tips till kvinnor är att be killen dra om han kräver analsex. Det finns normala män som gärna håller på i din slida och är mer än nöjda med det.

Admin Site Admin Gustavs avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard Sv: Rövsex är äckligt

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Det är även direkt ohälsosamt åtminstone för kvinnan som får analöppningen uttänjd och i värsta fall otät efter analsex.
    Den åsikten delar du dock inte med dagens läkarexpertis. Analöppningen håller tätt med hjälp av ringmuskeln. En muskel kan INTE bli uttänjd genom att slappna av.

Åsikter får man naturligtvis ha. Men de bör inte vara baserade på lögner och okunskap. Att säga att analöppningen blir uttänjd av analsex är som att säga att man får håriga händer av att onanera. Det är helt enkelt en lögn.

Det enda riktiga argumentet som finns emot analsex är att man inte tänder på det och inte gillar det. Det är ett argument lika gott som något annat, men blanda inte in felaktig fakta i dina personliga preferenser.

Senior medlem
    Reg.datum
    Jun 2009

Jag tycker analsex är skönt! Det är jag som ber om att få det av min kille, det är jag som har tagit initiativet till det den allra första gången! Sedan har ju han också kommit att gilla det . Som Gustav säger, åsikter kan man ha. Men du kan aldrig be någon annan ha samma åsikter, vilket det låter som i ditt uttalande. Bara för att du aldrig har träffat en kvinna som gillar analsex är det ju inte detsamma som om de inte finns. Jag har aldrig träffat en indian, men visst finns det väl indianer?

Gäst
    Gäst

Håller med de e äckligt ,gör ont och luktar skit, SYND ATT DE E SÅ HIMLA"INNE" PÅ ALLA PORRFILMER MED ANALSEX vad ska de yngre tro att de e de som gäller när man har sex stackare.

Admin Site Admin Gustavs avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Håller med de e äckligt ,gör ont och luktar skit, SYND ATT DE E SÅ HIMLA"INNE" PÅ ALLA PORRFILMER MED ANALSEX vad ska de yngre tro att de e de som gäller när man har sex stackare.

Analsex är "inne" på porrfilm därför att det är vad konsumenten vill ha och betalar för. På den fria marknaden så är det alltid konsumentens efterfrågan som styr utbudet. Analsex är vanligt i porrfilm därför att det är en av de absolut vanligaste saxfantasierna hos män.

Det är alltså inte porrproducenterna som tvingar på samhället porrfilm med analsex. Utan det är samhället som tvingar porrproducenterna att göra porrfilm med analsex i. Fick porrindustrin själva välja vad deras porrfilmer skulle innehålla för att vara kommersiellt gångbara, så tror jag inte att analsex skulle vara ett vanligt inslag. Det kräver nämligen förberedelser och fler omtagningar, vilket i sin tur ger fler arbetstimmar och således högre produktionskostnader. Porrproducenterna har all anledning att svära högt över sådana saker som ansiktssprut, analsex, gruppsex och allt annat kinky som mainstream-publiken kräver att få se.

Man kan tycka vad man vill om den saken, men egentligen så är det bara att gilla läget. Vill man inte ha analsex så går det bra att låta bli.

Junior medlem
    Reg.datum
    Jul 2010

Det är lite kontroversiellt det där med analsex.Har a-sex med min tjej ibland.hon tänder på det.Har tjejen tvättat sej före är det ingen risk med skit.och tvål och vatten använder man givetvis efteråt.Tror nog många som har det kommer över den rädslan med det

Helge
    Gäst

Absolut inget att rekommendera .
    Om mannen går från röven till slidan så får kvinnan ofelbart underlivsbesvär,

Mannen löper stor risk att få inflammationer.

Kvinnan kan få slapp ringmuskel och svårt att hålla tätt sedan.

Låt bli dessa dumheter. Det är porrindustrin som fått för sig att vi män gillar analsex och stora bröst. Det är inte alls på det viset.

Vi har ju fått det underbaraste saker att ha sex med. Nämligen slidan och penisen.

Gäst
    Gäst

Ni som ogillar rövsex har jag ingenting emot, men ni som säger att folk som har rövsex är äckliga har ju så FEL, det är er det är synd om, att leva i en sådan mörk och låst box!

Låter på er som att vi våldtar kvinnorna till o ha analsex, och bara för att ni bara träffat kvinnor som inte vill ha analsex så betyder väl inte det att alla är såna?? Tjejer gillar analsex också, synd ni inte lärt er det.

Lär er utvidga era vyer istället för att klaga och predika hur ni lärt er att leva, det är ni som är ungdomen i era sinnen.

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
    Om mannen går från röven till slidan så får kvinnan ofelbart underlivsbesvär, (GÅ INTE IN DÄR EFTER DÅ)

Mannen löper stor risk att få inflammationer. (KONDOM)

Kvinnan kan få slapp ringmuskel och svårt att hålla tätt sedan. (FÖRSIKTIGHET SOM ATT STRETCHA BENET INFÖR FOTBOLLSMATCH)

Låt bli dessa dumheter. Det är porrindustrin som fått för sig att vi män gillar analsex och stora bröst. Det är inte alls på det viset.

Vi har ju fått det underbaraste saker att ha sex med. Nämligen slidan och penisen.
    Jag skiter i porrindustrin, jag gillar det jag gillar och det bestämmer inte porrindustrin om, jag gillar inte dom tjejerna där som är plasticlooking. Kom inte här o säg vad vi ska låta bli.

Nej jag har aldrig haft analsex, men jag säger inte åt folk att inte ha det. SUCK

Sex-guru ERGs avatar
    Reg.datum
    May 2009

Om mannen går från röven till slidan så får kvinnan ofelbart underlivsbesvär
    Det är ett argument mer mot fittsex än mot rövsex. Om det ens är ett argument.
    Mannen löper stor risk att få inflammationer.
    Det finns en teoretisk risk att män som stoppar kuken i rövhål får inflammationer, men sådant förekommer i praktiken inte.
    För det första så finns det mer bakterier i en munhåla än i ett arsle, och när drabbades du senast av en inflammation efter att ha blivit avsugen?
    För det andra så går det utmärkt att använda kondom vid rövknull.
    För det tredje så kan man skita i kondom om endast rädsla för inflammationsrisk förekommer. Jag har experimenterat hej vilt med mig själv här, och efter lite överslagsräkning kommer jag fram till att jag har haft ungefär 2000 oskyddade anala samlag med mig som penetratör. Utöver det så har jag slickat arsle vid ungefär 10000 tillfällen, helt utan skydd. Exakt 0 gånger har jag drabbats av någon sjukdom, inflammation, eller något som helst obehag.
    Varför? För att färsk skit helt enkelt inte är någon bakteriebomb. Det är därför anala fissurer i regel läker fint av sig själva om patienten får smärtstillanda salva, laxermedel, och tar varma arselbad inför toalettbesöken. Vi snackar alltså öppna blödande sår i direkt anslutning till passerande bajskorvar, och ändå kan dessa sår läka.

Kvinnan kan få slapp ringmuskel och svårt att hålla tätt sedan.
    Precis som Gustav säger så är det inte sant.
    Det finns inga vetenskapliga belägg för att det skulle förhålla sig så. Undersökningar (bland män) visar tvärtom att homosexuella män som regelbundet blir knullade i arslet har bättre rövhälsa än män som inte blir påsatta. Det kan antas bero bl.a. på att muskler som används flitigt är i bättre skick än muskler som används mindre flitigt.
    Visst kan kukar skada arslen, men då avlägsnar vi oss från analsex och närmar oss våldtäkt.
    Återigen har Gustav rätt. Du förstår inte hur kapitalism fungerar. Porrindustrin består inte av massa lallande idioter som chansar ihop filmer som folk inte vill ha. Stora tuttar och rövknull säljer för att "vi män" gillar sådant.

Fråga en bög om han håller med dig. Eller en brud med vestibulit. Eller vem fan som helst... Oddsen är att du kommer att komma fram till att folk tycker om olika grejer.

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Nyfiken på en Buttplug?

Beställ kondomer diskret och anonymt via e-butik.

Liknande ämnen

1. Tycker killar det är äckligt att pulla en tjej?
    Av hannna2 i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2012-08-06, 05:28
  2. Rövsex
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-05-29, 23:51

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer