+ Svara på ämne
Sidan 1 av 8 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 78

Ämne: Killar i bikini/ baddräkt

Gäst
    Gäst

Standard Killar i bikini/ baddräkt

Hej allihopa har nån kille provat att ha på sig en baddräkt eller bikini . Eller har nån tjej fått sin kille att ta på sig en badräkt eller bikini och kanske även provat bada eller sola i den i smyg . Jag är sugen att få min kille att prova bada i en trekants bikini ler skulle vara sexigt.

/// tjej i sexig bikini

" hihi vad är sexigast bikini / baddräkt

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Killar i bikini/ baddräkt

Ingen? Nån måste väll ha provat i smyg

Gäst
    Gäst

skulle aldrig falla mig in i att testa en bikini/baddräkt :P

Gäst
    Gäst

hehe oki men är det ingen annan kille/ tjej som har provat min kille hade bikini en snabbis vid badstranden igår hehe ( ingen där dock ) , han hade det under shortsen sen klev han ut en snabbis ur bilen och tog av sig jag tog lite snabbba kort med han som modell framför bilen i en rosa bikini ( bikini trosa och bikini bh på )

Helt grön
    Reg.datum
    Jul 2010

Smile Sv: Killar i bikini/ baddräkt

o ja jag provade en tjejkompis adidasbaddräkt i smyg för ett tag sedan o vart så förtjust så jag gick till inersport så nu har jag en likadan svart med vita ränder har den på innomhus vågar ej utomhus än men det kommer mvh kent

Gäst
    Gäst

jag är kille och har en bikini liggandes här, har bara provat bikinitrosorna en gång och det kändes riktigt spännande. efter ha läst den här tråden ska jag nog prova hela kitet bh'n också

Junior medlem
    Reg.datum
    Oct 2009

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Ingen? Nån måste väll ha provat i smyg
    Provade syrrans i Benidorm 93 var "hyfsat" vältränad en NEONgul på en brun kropp....
    Stor Succe på Badstranden såg ut som en grymbrottare på 82 kilo vltränad -

Nu skulle inte den sitta lika fint kan jag säga 17 år senare -

Gäst
    Gäst

Red face Sv: Killar i bikini/ baddräkt

Är väll inge fel och ha på sig baddräkt om man är kille. Har själv 3 st samt den senaste köpte jag på lidl i våras och den är den skönaste av dom alla.

Gäst
    Gäst

mmm va sexigt att det är fler som har bikini o baddräkt på sig, och är av det manliga könet,, känner ni er väldigt feminina då? min sambo blir så k*t av att jag säger att han är feminin när han har sin bikini på sig, vi var på semester nyss och han hade bikini trosorna på sig varje dag vi badade, vissa dagar utan att jag visste om det.. så han har blivit väldigt förtjust i det..

han poserade mer än gärna med hela bikinin ute i korridoren på hotellet vilket var extremt sexigt.. har otroligt sexiga kort på det..kanske lägger ut dessa här för att visa upp hans feminina sida..hihihi..

antar att han är och byter om just nu och med all säkerhet tar han på sig ett par trosor..ler

hur ofta brukar ni andra ha på er trosor/ bikini? någon kille som badat i enbart bikini, med båda delarna, ute i sommar bland andra människor? hur har dessa reagerat?

//Tjej med sexig bikini

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    mmm va sexigt att det är fler som har bikini o baddräkt på sig, och är av det manliga könet,, känner ni er väldigt feminina då? min sambo blir så k*t av att jag säger att han är feminin när han har sin bikini på sig, vi var på semester nyss och han hade bikini trosorna på sig varje dag vi badade, vissa dagar utan att jag visste om det.. så han har blivit väldigt förtjust i det..

han poserade mer än gärna med hela bikinin ute i korridoren på hotellet vilket var extremt sexigt.. har otroligt sexiga kort på det..kanske lägger ut dessa här för att visa upp hans feminina sida..hihihi..

antar att han är och byter om just nu och med all säkerhet tar han på sig ett par trosor..ler

hur ofta brukar ni andra ha på er trosor/ bikini? någon kille som badat i enbart bikini, med båda delarna, ute i sommar bland andra människor? hur har dessa reagerat?

//Tjej med sexig bikini
    Hihi fick just reda på att min sambo just berättat att jag hade bikini på mig på semestern shit va pinsamt även fast ni inte känner mig. Jag hade bikinin under shortsen. Hihi älskling du ska inte visa några kort på mig i bikini ler stort, vet att du går igång på att kunna visa alla här korten så jag blir riktigt förnedrad ler. Puss

Sambo till sexig tjej i bikini

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Köp sexiga trosor från e-butiken Amorlina.se.

Liknande ämnen

1. Funderar du på att köpa ny bikini
    Av Milla i forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2015-12-18, 04:16
  2. Killar 30-60
    Av Varmlandz i forum Kontakt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-08-05, 07:25
  3. Fy fan för killar!
    Av Leia i forum Ordet är fritt
    Svar: 9