+ Svara på ämne
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Få utlösning

orolig gäst
    Gäst

Standard Få utlösning

hej alla, jag är 15 år gammal och har haft sex för första gången för någon vecka sen. Dagen innan samlaget så hade vi snackat om att vi skulle göra det, jag var väldigt nervös eftersom jag var oskuld. Sexet måste jag säga, var ganska oerotiskt. Under tiden hon red mig så var jag inte riktigt fokuserad, jag tänkte mest på att bli av med oskulden. Efter ca 20-25 minuter (?) så frågade hon om jag kommer snart, jag sa ja men jag kom aldrig, vad kan det bero på? Är det för att jag var nervös och hade tankarna någon annanstans?
    Nu är jag bara orolig att det kommer hända igen, för jag har just träffat en annan tjej och hoppas att det blir bättre eftersom första gången var verkligen inte lyckad.

mvh Calle.

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Få utlösning

Citat Ursprungligen postat av orolig gäst Visa inlägg
    hej alla, jag är 15 år gammal och har haft sex för första gången för någon vecka sen. Dagen innan samlaget så hade vi snackat om att vi skulle göra det, jag var väldigt nervös eftersom jag var oskuld. Sexet måste jag säga, var ganska oerotiskt. Under tiden hon red mig så var jag inte riktigt fokuserad, jag tänkte mest på att bli av med oskulden. Efter ca 20-25 minuter (?) så frågade hon om jag kommer snart, jag sa ja men jag kom aldrig, vad kan det bero på? Är det för att jag var nervös och hade tankarna någon annanstans?
    Nu är jag bara orolig att det kommer hända igen, för jag har just träffat en annan tjej och hoppas att det blir bättre eftersom första gången var verkligen inte lyckad.

mvh Calle.
    Att komma är inget man gör på beställning, helst ska man vara fokuserad och inne i själva sexet. Att tänka på annat gör att kroppen knappt tar emot singnaler från orgasmnerverna och då kan du hålla på i timmar. Fokusera på känslan så ska de gå bra.

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Slicka fitta efter utlösning
    Av Man i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2019-03-27, 22:20
  2. Utlösning i sömnen
    Av M35 i forum Orgasm
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2018-08-25, 14:54
  3. snabb utlösning vid sexuella upplevelser
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet