+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Analsex

Gäst
    Gäst

Standard Analsex

Min tjej kommer nästan direkt om hon får ett finger i analen och kom måste ju då tycka det är skönt. Varför vill hon då inte ha kulen där? Hur får man henne till det? Hon gillar analsex på film och blir sjöblöt av det. Snälla hjälp mej få njuta av analsex och att hon gör det med!

Flitig medlem
    Reg.datum
    Nov 2009

Standard Sv: Analsex

En kuk är ganska mycket större än ett finger, och då gör det ont att trycka in saker där bak som är för stora. Man kan rent av bli skadad om man gör det om man är för trång.

Det är inte säkert att hon heller kan ta kuk i tvåan, bara lyssna på henne, när man gör det man måste vara väldigt försiktig.
    Om ni vill så kan ni prova er fram med mindre dildos, sedan uppgradera till storlek större, men det hela kan ta tid.

Eler låt henne njuta så som hon gör, du behöver ju inte föra in kuken där bara för att du vill det. Det finns andra sätt att få tillfredställelse, ta henne i fittan, smek, slicka henne, eller kanske runka medans du fingrar henne där bak.

Hur som helst, när ni har analsex, oavsett typ, så var alltid försiktig och lyssna på henne.

gäst
    Gäst

Post Sv: Analsex

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Min tjej kommer nästan direkt om hon får ett finger i analen och kom måste ju då tycka det är skönt. Varför vill hon då inte ha kulen där? Hur får man henne till det? Hon gillar analsex på film och blir sjöblöt av det. Snälla hjälp mej få njuta av analsex och att hon gör det med!
    håller med Axel.
    Men glöm ej MASSA glidmedel om ni nu ska försöka i analen.
    hon verkar ju faktiskt tänd på det, så jag tror att ni garanterat kan prova. Men förklara för henne hur försiktig du kommer vara och att du avbryter så fort hon säger ifrån mm. va lyhörd och visa att du lyssnar på henne.
    och tro mig.. Det går, bara man har massa glid, och att man kommer in förbi den "svidande" delen. Bara man kommer förbi den, och helt i henne, så blir det sjukt skönt igen för tjejen.
    Du måste jucka "kort" men bestämt tills den glider in av sig själv. INTE pressa in den!!!

lycka till !!
    /tjejen

Senior medlem
    Reg.datum
    Mar 2010

Börja pulla henne med fingrarna och sedan massa glid, resten har ovanstående talare berättat. Jag fick min tjej till att ha analsex med mig för att jag sa att jag inte vill dö nyfiken och hon gick så småningom med på det, Hur skönt som helst ! Trångt å skönt ! (Y)

Gäst
    Gäst

Talking Sv: Analsex

Citat Ursprungligen postat av Sucken Visa inlägg
    Börja pulla henne med fingrarna och sedan massa glid, resten har ovanstående talare berättat. Jag fick min tjej till att ha analsex med mig för att jag sa att jag inte vill dö nyfiken och hon gick så småningom med på det, Hur skönt som helst ! Trångt å skönt ! (Y)
    inte dö nyfiken!? hahah ja den va faktiskt bra.
    Ja, och det e skönt för tjejen också faktiskt. Tjejer kan ju få orgasm via analen. en helt annan än den "vanliga" ;-)

/tjejen

Senior medlem
    Reg.datum
    Mar 2010

Thumbs up Sv: Analsex

inte dö nyfiken!? hahah ja den va faktiskt bra.
    Ja, och det e skönt för tjejen också faktiskt. Tjejer kan ju få orgasm via analen. en helt annan än den "vanliga" ;-)

/tjejen
    Funkade för mig ;D

Gäst
    Gäst

Tack för svaren. Igår fich hon en otroligt kraftig orgasm ca 20 sekunder efter att jag fått in pekfingret till första knogen Snart är det dags på riktigt!

Helt grön
    Reg.datum
    Apr 2010

Jag undrar om man kan ha anal sex om man är oskuld. Är oskuld men vill vänta med sig till det känns rätt vilket är himla jobbigt för ibland orkar man det bara inte och då undrar jag om man kan ha anal sex utan att mödomshinnan spricker för den sitter väl i framhålet

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Melinda_69 Visa inlägg
    Jag undrar om man kan ha anal sex om man är oskuld. Är oskuld men vill vänta med sig till det känns rätt vilket är himla jobbigt för ibland orkar man det bara inte och då undrar jag om man kan ha anal sex utan att mödomshinnan spricker för den sitter väl i framhålet
    hahaha. det va det löjligaste jag hört. Mödomshinna eller inte. inte ens säkert du har nån kvar ju. kan ju spricka vid ridning, onani mm.
    analsex e lika mycket sex som annat, så även om du har oralt, analt eller vaginalt så har du förlorat oskulden gumman

vill du knulla så knulla. och det bästa då är väl att göra det vaginalt i början och njuta av mjukt skönt sex istället för lätt smärt blandad njutning som analsex innebär.
    Men du gör ju som sagt hur du själv vill men blanda inte in nått om oskuld. sex e sex!!!

Gäst
    Gäst

hahaha. det va det löjligaste jag hört. Mödomshinna eller inte. inte ens säkert du har nån kvar ju. kan ju spricka vid ridning, onani mm.
    analsex e lika mycket sex som annat, så även om du har oralt, analt eller vaginalt så har du förlorat oskulden gumman

vill du knulla så knulla. och det bästa då är väl att göra det vaginalt i början och njuta av mjukt skönt sex istället för lätt smärt blandad njutning som analsex innebär.
    Men du gör ju som sagt hur du själv vill men blanda inte in nått om oskuld. sex e sex!!!
    Det där är väl kanske en sanning enligt svensk kultur. Men världen är faktiskt större än Sverige . I många länder med annan kultur är här så anser man att oskuld är den som har mödomshinnan kvar. Även i dessa kulturer så brukar analsex vara förbjudet för en oskuld. Men det är ett sätt att fuska om det är viktigt med röda lakan på bröllopsnatten. Ett enklare sätt vore däremot att ha sex och att sedan sticka sig i fingret med en liten nål på bröllopsnatten så får man den eftertraktade röda fläcken

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Nyfiken på en Buttplug?

Information om glidmedel.

Köp en realistisk dildo. Här hittar du sexleksaker för alla smaker.

Liknande ämnen

1. Analsex
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2017-08-29, 19:25
  2. Analsex
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2017-01-29, 01:52
  3. Analsex
    Av eserea i forum Kontakt
    Svar: 0