+ Svara på ämne
Sidan 1 av 12 12311 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 111

Ämne: Delar på min fru

Gäst
    Gäst

Standard Delar på min fru

Min fru och jag har varit tillsammans i sex år nu. Vi har ett mycket bra sexliv och älskar varandra. För ett tag sedan lärde hon känna en man, och vänskapen har blivit mycket stark. Den här mannen bor i en annan stad än oss. Förra veckan kom det fram att de förutom att vara vänner är enormt fysiskt attraherade av varandra. Samtidigt som jag blir orolig att den fysiska attraktionen ska leda över i något annat så blir jag också kåt av hela situationen. Igår reste min fru till honom, och jag kunde inte sova på hela natten utan blev tvungen att runka flera gånger och fantisera om hur hon red av honom osv. När vi pratade för en stund sedan i telefon antydde hon att de hade knullat med varandra, och att hon tänkte sova hos honom inatt också. Det är så dubbelt det här, för jag både störs av det som händer, samtidigt som jag blir upphetsad och på ett sätt vill att hon ska knulla honom. Jag längtar tills hon kommer hem, så jag kan få veta detaljer. Just nu svävar bilder i huvudet av henne naken på alla fyra i högklackat och han som trär en kondom på sin kuk. Och att han just nu (eftersom hon faktiskt är hos honom just nu) trycker kuken djupt i min frus plaskvåta längtande fitta! Shit, nu måste jag runka igen...

Flitig medlem
    Reg.datum
    Nov 2009

Post Sv: Delar på min fru

Det är tur det finns fantasier och kåthet som kan ertjätta ren svartsjuka.
    Du beskriver det riktigt hett och...faktiskt på ett ganska "upphettsande" sett, har själv aldrig fantiserat om detta, men nu börjar jag förstå poängen.

Det kanske är det just så att hon har skaffat en knullkompis på egen hand, vid sidan om erat förhållande

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Delar på min fru

Låter som du har en ganska slampig fru!

Gäst
    Gäst

Grejen är att hon inte har betett sig "slampigt" tidigare, det här är första gången. Hon är fortfarande kvar hos den där mannen, och när jag pratade med henne igår kväll så frågade jag rakt ut om de använt kondom, och hon svarade ja. Alltså knullar de med varandra. Jag vet inte riktigt varför jag skriver om det här, jag antar att det som händer får mig att bli kåt, och ännu mer kåt på min fru nu när jag vet att hon lättar på trosorna för en annan man. Någon annan som blir kåt av detta? Vad skulle ni vilja göra med min fru?

Flitig medlem
    Reg.datum
    Nov 2009

Post Sv: Delar på min fru

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Någon annan som blir kåt av detta? Vad skulle ni vilja göra med min fru?
    Vad jag skulle vilja göra med din fru?

Tycker att du och hon antingen borde hålla i varandra hårdare, ordentligt!
    Om ni tycker om varandra, ni ju ha det här som en "hobby", att t.ex låta en annan knulla den andre. Men då krävs ju också att ni fortfarande vet var ni har varandra, för att er relation ska fungera.

Eller så gör ni bara slut, lämna henne för att hon är "otrogen" emot dig, för om det skulle uppstå någon form av svartsjuka så är det nog inte lika sexigt längre.

Senior medlem
    Reg.datum
    Sep 2009

Din fru kanske behöver mer sex än vad du gör, och hon verkar ju inte smyga bakom ryggen på dig med att hon knullar med någon annan. Hon kanske älskar dig men behöver mer sex. Hon blir ju inte sämre för dig att knulla när hon kommer hem, bara för att hon fått stt antal orgasmer med någon annan.
    Så låt henne få så många knull hon behöver så länge du får knulla henne så mycket du vill. Var glad att du har en fru som gillar sex.

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Grejen är att hon inte har betett sig "slampigt" tidigare, det här är första gången. Hon är fortfarande kvar hos den där mannen, och när jag pratade med henne igår kväll så frågade jag rakt ut om de använt kondom, och hon svarade ja. Alltså knullar de med varandra. Jag vet inte riktigt varför jag skriver om det här, jag antar att det som händer får mig att bli kåt, och ännu mer kåt på min fru nu när jag vet att hon lättar på trosorna för en annan man. Någon annan som blir kåt av detta? Vad skulle ni vilja göra med min fru?
    Varför påbörja ett vid sidan av förhållande själv det finns ju inga som helst skäl nu för dig att vara din fru trogen nu när du vet hur hon verkligen är vad och vad hon går för.

Senior medlem
    Reg.datum
    Mar 2010

WTF !? Förstår mig inte alls på vad som är sexigt med att veta att ens egen fru knullar någon annan :S Men gillar du det så kör hårt !

evert
    Gäst

Om det gör dig kåt att tänka på att hon knullar med en annan, så gör som mig, låt henne filma knullet så du kan se det i efterhand, eller be att få vara med som åskådare

Gäst
    Gäst

Låter intressant det där, att hon filmar när hon knullar andra och sen visar dig!

För nu är min fru nämligen hos den där mannen igen, och vi har bestämt att hon ska knulla med honom en gång till (eller flera gånger inatt blir det antagligen). Men dom kommer inte filma, så hon får berätta detaljer istället.
    Jag snackade med henne för en timme sen ungefär, och vi sa att vi skulle höras imorgon när hon kunde prata igen. Så just nu knullar hon kanske med honom. Och jag sitter och runkar och fantiserar om hur det ser ut, lite svartsjuk och mycket kåt. Att hon står på alla fyra, i högklackat och stayups, och låter honom knulla henne bakifrån, att han håller runt hennes härliga fylliga nakna rumpa, och sprutar min fru full med sin sperma.

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Beställ kondomer diskret och anonymt via e-butik.

Liknande ämnen

1. Delar säng med morsan
    Av Gäst i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2015-09-17, 00:52
  2. delar inte min mans sexfantasi
    Av Gäst i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2014-07-05, 00:14
  3. som delar mitt intresse för strumpor
    Av smutsigastrumpor i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 2