+ Svara på ämne
Sidan 5 av 12 FörstaFörsta ... 34567 ... SistaSista
Resultat 41 till 50 av 111

Ämne: Delar på min fru

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Delar på min fru

Stolt och stolt ... Både skamsen och stolt samtidigt kanske.
    Nu knullar de med varandra ibland. Hon klär upp sig sexigt och åker till honom över helgen ibland men inte särskilt ofta. När de knullar tittar jag på via webkamera. Och runkar såklart. Det är otroligt upphetsande att se sin egen fru på det sättet, naken i svarta pumps, knulla ordentligt med en annan man. Hon går igång på det, både att jag gillar det, och att hon får visa sin slampiga sida! Och jag berättar ju det här lite för att jag blir kåt av det. Så jag och hon skulle bli både kåta och glada om ni skrev vad ni skulle vilja göra med henne och kalla henne osv!

Senior medlem
    Reg.datum
    May 2010

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Stolt och stolt ... Både skamsen och stolt samtidigt kanske.
    Nu knullar de med varandra ibland. Hon klär upp sig sexigt och åker till honom över helgen ibland men inte särskilt ofta. När de knullar tittar jag på via webkamera. Och runkar såklart. Det är otroligt upphetsande att se sin egen fru på det sättet, naken i svarta pumps, knulla ordentligt med en annan man. Hon går igång på det, både att jag gillar det, och att hon får visa sin slampiga sida! Och jag berättar ju det här lite för att jag blir kåt av det. Så jag och hon skulle bli både kåta och glada om ni skrev vad ni skulle vilja göra med henne och kalla henne osv!
    Jag tycker att ni har det bra. Jag skulle se till att du såg så bra som möjligt via webkamera. Och så skulle jag be din fru berätta tydligt om vad hon önskar sig. Jag skulle smeka henne jättemycket. Och kalla henne en brunstig hona.

Gäst
    Gäst

Min fru njuter en del av att jag skrivit om vad hon gjort här på forumet. Därför skulle det vara härligt om ni skrev vad ni skulle vilja göra med henne om ni fick träffa henne! Hon har alltså en ganska bred rumpa och snygga ben och gillar att bli knullad i höga klackar.
    Jag skulle göra allt för att hon skulle må bra och ha det skönt, smeka, slicka, krama brösten och stjärten, be henne promenera i vardagsrummet i (bara)de höga klackarna och sedan be henne luta sig framåt, stödja sig på något och låta henne be om att få kuk när hon står bredbent på de höga klackarna; skulle vilja att du man var nära och tittade på ordentligt.

Gäst
    Gäst

Jag tycker ändå att det vore spännande att få veta vad ni där ute skulle vilja göra med min fru, som jag skriver "det som händer får mig att bli kåt, och ännu mer kåt på min fru nu när jag vet att hon lättar på trosorna för en annan man." Så kom igen nu och berätta!
    Jag skulle vilja lätta på hennes trosor alldeles själv, kännna i trosorna både där bak och där fram, med din tillåtelse, och när du ser på; och så vill jag att du tar hand om hennes bröst också under tiden.

Gäst
    Gäst

Smile Sv: Delar på min fru

Så underbart du har det, din kvinna som stannar hos dig men ändå vill dela med sig av hur hon älskar med den andre mannen. Du måste uppmuntra henne och ständigt berätta hur mycket du njuter av det hon gör. Varför inte göra det mer permanent och flytta ihop alla tre? Du måste naturligtvis respektera om hon vill älska med honom utan att du är med. Det viktiga är att du låter henne bestämma. Jag utgår ifrån att du njuter av att hon njuter så var go mot henne och säg snälla saker som gör att hon fortsätter och kanske till och med utökar träffarna med den andre. Tänk dig så njutbart allt skulle bli om du lät honom flytta in hos er.

Gäst
    Gäst

Till helgen åker min fru till honom igen. Hon har skaffat hudfärgade stayups med söm och tar med sig sina svarta högklackade skor. Jag blir jävligt kåt bara av att tänka på vad de kommer göra när de ses! Hon gillade verkligen att någon kallade henne för brunstig hona förresten.

Gäst
    Gäst

Jag vill oxså berätta om mitt sexäventyr
    Jag var i Furuvik på Contryfestival,har drucket lite rödvin,satt i en sluttning och lyssnade på ett band,då plötsligt kommer en kvinna,ramlar framför mig,ser hon är troslös,så jag följer efter henne,börjar snacka med henne....Då plötsligt får jag en förfrågan om jag vill följa henne till hennes tält,jag har redan blivit lite kåt,så klart jag ville det...då vi låg där och knullade,drogs dragkedjan upp på tältet,in kommer en man,nu är min sista stund kommede n tänkte jag,nejdå mannen satte sig bredvid oss och beskådade hur jag knullade på hans kvinna..det blev ett regält knull,för jag kännde det så härligt då jag hade åskådare,så när när vi hade fått nog,frågade mannen om han fick slicka ren min kuk,och det fick han göra,så stopade kvinnan ner ett par svarta läckra trosor i min bakficka,så kramades vi adjö,det var absolut mitt härligaste knull
    Ha de gott alla här,skulle det va någon som vill ha sin kvinna knullad bara hör av er
    Mvh//Påsättaren

Gäst
    Gäst

Jag vill oxså berätta om mitt sexäventyr
    Jag var i Furuvik på Contryfestival,har drucket lite rödvin,satt i en sluttning och lyssnade på ett band,då plötsligt kommer en kvinna,ramlar framför mig,ser hon är troslös,så jag följer efter henne,börjar snacka med henne....Då plötsligt får jag en förfrågan om jag vill följa henne till hennes tält,jag har redan blivit lite kåt,så klart jag ville det...då vi låg där och knullade,drogs dragkedjan upp på tältet,in kommer en man,nu är min sista stund kommede n tänkte jag,nejdå mannen satte sig bredvid oss och beskådade hur jag knullade på hans kvinna..det blev ett regält knull,för jag kännde det så härligt då jag hade åskådare,så när när vi hade fått nog,frågade mannen om han fick slicka ren min kuk,och det fick han göra,så stopade kvinnan ner ett par svarta läckra trosor i min bakficka,så kramades vi adjö,det var absolut mitt härligaste knull
    Ha de gott alla här,skulle det va någon som vill ha sin kvinna knullad bara hör av er
    Mvh//Påsättaren
    Okej, skriv gärna om vad du skulle göra med min fru om ni träffades, hur du skulle knulla henne osv! Hon är som sagt snygg, lite mullig, bred rumpa.

Senior medlem
    Reg.datum
    Nov 2008

Oj Oj - det ni håller på med är farligt.
    Det är både skönt och häftigt - men ni måste vara mycket stabila för att klara av det. I dom flesta fall så går det åt h-vete på grund av svartsjuka. Jag har varit med i flera swinger-klubbar. Även hembesök till varandra har ingått.
    Men efter en tid har agnarna skiljts från vetet. Jag har sysslat med detta ganska länge - vi har klarat det. Men många skilsmässor blir det.
    Att lita på varandra är det viktigaste. Aldrig ljuga.
    Lycka till och ta det lugnt.

Gäst
    Gäst

asså detta e sjukt, äckligt och bizzart tror du verkligen hon har kondis .?? hon suger garanterat av han så det är väl du som slickar hans sperma sen , äckligt helt enkelt och att du ens över huvetaget är ff med henne ! slampa 100 % tack hej

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Köp sexiga trosor från e-butiken Amorlina.se.

Liknande ämnen

1. Delar säng med morsan
    Av Gäst i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2015-09-17, 01:52
  2. delar inte min mans sexfantasi
    Av Gäst i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2014-07-05, 01:14
  3. som delar mitt intresse för strumpor
    Av smutsigastrumpor i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 2