+ Svara på ämne
Sidan 4 av 12 FörstaFörsta ... 23456 ... SistaSista
Resultat 31 till 40 av 111

Ämne: Delar på min fru

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Delar på min fru

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Pratade nyss med min fru som är hos den där mannen nu. De hade nyss knullat och kommer göra det mer inatt. Hon sa att hon hade ett par hudfärgade glansiga staypups och svarta högklackade skor på sig, och att hans fullsprutade kondom fortfarande satt kvar i hennes fitta. Jag sa att jag tycker att han ska knulla henne bakifrån och spruta sperman över hennes breda rumpa och stayups och ta en bild med mobilen och skicka över till mig inatt, så snart kommer sköna bildbevis som jag kan runka till!
    ¨

Låter underbart !

Junior medlem
    Reg.datum
    Oct 2009

¨

Låter underbart !

LÅTER SOM HAN SITTER OCH ONANERAR MERA TILL DENNA PÅHITTADE STORY.

DETTA ÄR NOG GÄSTENS HÖGSTA DRÖM...

Gäst
    Gäst

Jag kan försäkra att detta inte är en dröm, även om jag runkar till vad min fru gör med honom. Vi har börjat prata om att vi ska ta in på ett hotellrum alla tre, så dom kan knulla framför mig och jag vara med och ta henne också. Men just nu är det nästan mer upphetsande att höra henne berätta vad dom gör. Hon är där hela helgen så... Han är en lycklig snubbe nu för hon är en härlig kvinna!

Senior medlem
    Reg.datum
    Nov 2008

Min fru och jag har varit tillsammans i sex år nu. Vi har ett mycket bra sexliv och älskar varandra. För ett tag sedan lärde hon känna en man, och vänskapen har blivit mycket stark. Den här mannen bor i en annan stad än oss. Förra veckan kom det fram att de förutom att vara vänner är enormt fysiskt attraherade av varandra. Samtidigt som jag blir orolig att den fysiska attraktionen ska leda över i något annat så blir jag också kåt av hela situationen. Igår reste min fru till honom, och jag kunde inte sova på hela natten utan blev tvungen att runka flera gånger och fantisera om hur hon red av honom osv. När vi pratade för en stund sedan i telefon antydde hon att de hade knullat med varandra, och att hon tänkte sova hos honom inatt också. Det är så dubbelt det här, för jag både störs av det som händer, samtidigt som jag blir upphetsad och på ett sätt vill att hon ska knulla honom. Jag längtar tills hon kommer hem, så jag kan få veta detaljer. Just nu svävar bilder i huvudet av henne naken på alla fyra i högklackat och han som trär en kondom på sin kuk. Och att han just nu (eftersom hon faktiskt är hos honom just nu) trycker kuken djupt i min frus plaskvåta längtande fitta! Shit, nu måste jag runka igen...
    Du lever farligt om du är rädd om henne,
    Jag har varit med om samma sak - det är härligt.
    Mem om det kommer känslor in i bilden - neah . då blir det garanterat fel . .

Gäst
    Gäst

Wink Sv: Delar på min fru

jag och min fru har varit gifta i ca 7 år nu. Redan från början var det klart mellan oss att hon gärna fick knulla andra mäen om hon ville, bara jag var med.
    Min fru är mycket atraktiv och i tillägg en hel del exhibitionistisk. jag som känner henne vet att detta bottnar i mindervärdskomplex. Hom måste alltid bevisa för sej själv (och andra) att hon fortfarande är åtråvärd.
    Hon älskar "jakten", att gå in på en bar och känna att killarna ser på henne. Någon vågar sej ibland fram och vi är då båda mycket öppna med att vi visst kan fortsätta kvällen tillsammans alla tre. (Om det nu är en kille hon tycker är tilldragande)
    Inte alla vågar vara med på detta, men under åren har vi haft många killar på besök hemma hos oss. jag skulle tippa att ett trettiotal män har fått njuta av min underbara fru genom åren och inte EN enda gång har det varit något problem!
    Tvärtom; efter lite närkontakt i soffan brukar hon gå och byta till "något bekvämare", för det mesta stay-ups, högklackat och en mycket tunn negligè.
    I och med detta brukar vår nyfunna vän förstå att vi menar vad vi lovar och tar gärna för sej av vad min fru bjuder på.
    egentligen är själva knullet, det minst intressanta även om det är skönt för oss alla.
    Både jag och min fru är helt överens om att jakten, förspelet och det som leder fram till det är det som hetsar oss mest.
    Efter en sån kväll, har vi det bättre tillsammans än någonsin och vi båda bubblar av kärlek och lust.
    Jag kan inte se något fel i det. Min fru är absolut inte en tjej man kan manipulera eller tvinga till något och jag är ingen pervers dåre bara för att jag är stolt över henne och älskar att se henne njuta. Dessutom är det ju en tredje person inblandad som definitivt inte är olycklig dagen därpå när vi äter ägg och bacon tillsammans och skrattar, det kan jag garantera!
    jag förstår att detta inte passar alla men så länge ingen är tvingad eller lurad in i det tycker jag att vi kan få busa ifre, utan dömmande komentarer, i alla fall från folk som inte själva har erfarenhet av detta.
    kramar från ett (faktiskt) mycket lycckligt par

Gäst
    Gäst

Jag har också en fru som jag tillåter att ha älskare, och nu har hon gjort slag i saken. Hon var på företagsfest och jag sa att jag hämtar henne när som helst bara att ringa. Hon ringde kl 5 på morgon, hon hade följt med en ung jobbarkompis hem. Jag åkte dit, och hon hoppade in i bilen med ett leende och jag förstod att hon haft en het natt. Jag styvnade direkt när hon började att berätta vad hon vart med om. Har nog aldrig vart så hård...

Gäst
    Gäst

Min fru njuter en del av att jag skrivit om vad hon gjort här på forumet. Därför skulle det vara härligt om ni skrev vad ni skulle vilja göra med henne om ni fick träffa henne! Hon har alltså en ganska bred rumpa och snygga ben och gillar att bli knullad i höga klackar.

Gäst
    Gäst

Tur det finns folk till allt, själv skulle jag aldrig ens kunna tänka mig något sådant här. För mig låter det bara tragiskt och fruktansvärt perverst, men det är klart vi är olika. Själv tycker jag sex är som bäst då det är med den personen man älskar.

Gäst
    Gäst

Thumbs up Sv: Delar på min fru

jag förstår dej mycket väl! min fru är mycket sexig och en hel del exhibitionistiskt också. Alltså är jag van att män stirrar, flirtar och ger henne förslag när vi är ute.
    Vi har en deal; "Aldrig utan att min man är med" är hennes standardsvar. Det fungerar mycket bra för oss. Hon får flirta och känna att hon fortfarande har "det" kvar. är det någon hon gillar, är det inget som hindrar att hon förklarar situationen för honom och bjuder hem honom till helgen.
    Vårt sexliv mår bara bra av det. jag blir superkåt av att se henne förbereda sej med stay-up`s, kortkort och stilettklackar innan han kommer.
    Vi brukar äta en bit mat tillsammans och lära känna varann innan vi fortsätter i vardagsrummet.
    jag tar gärna några bilder medan min fru och vår nya vän "bekantar" sej närmre. Min fru älskar att känna att jag ser på när hon tar hand om honom och jag blir superkåt av att se henne helt ohämmat bjuda ut sin kropp för honom.
    Efter att de knullat brukar vi se lite på bilderna jag tog, skratta, ta ett glas vin och flytta till sovrummet där vi båda fortsätter med min lyckliga fru io centrum.
    Av alla besök vi haft är det nog bara ett eller kanske två som inte varit helt lyckat.
    Detta har gort att jag ser min fru som andra män ser henne och efter åtta års äktenskap fortfarande är lika förälskad i henne!
    kanske detta inte är för alla, men jag tror man mår bra av att öppna gränserna lite emellanåt.

Gäst
    Gäst

Jag förstår dig! Har inte gjort samma sak men har haft flera trekanter med min tjej. Grymt häftigt att se sin tjej bli knullad framför än. Sjuk gott att se hur sin tjejen njuter av andras kukar. tror att du skulle gilla att testa på en trekant med en extra kille.

Beräta lite hur de va när din fru kom hem och berätade vad som hade hänt. Va din fru stolt då?

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Beställ kondomer diskret och anonymt via e-butik.

Liknande ämnen

1. Delar säng med morsan
    Av Gäst i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2015-09-17, 01:52
  2. delar inte min mans sexfantasi
    Av Gäst i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2014-07-05, 01:14
  3. som delar mitt intresse för strumpor
    Av smutsigastrumpor i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 2