+ Svara på ämne
Sidan 3 av 12 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 111

Ämne: Delar på min fru

Junior medlem
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard Sv: Delar på min fru

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Bor de bara sambo är det ingen fara tycker jag! Jag tycker att de män som delar på sin fru till andra män är trevliga och extra snälla män. Det är väldigt få män som är så snäll och hjärtliga, så de vill låna ut sina sambos till andra ensamma män. Jag är glad att de finns så hjärtliga och snälla män som vill dela sina sambos till andra män.

Godhjärtade!

Gäst
    Gäst

Min fru och jag har varit tillsammans i sex år nu. Vi har ett mycket bra sexliv och älskar varandra. För ett tag sedan lärde hon känna en man, och vänskapen har blivit mycket stark. Den här mannen bor i en annan stad än oss. Förra veckan kom det fram att de förutom att vara vänner är enormt fysiskt attraherade av varandra. Samtidigt som jag blir orolig att den fysiska attraktionen ska leda över i något annat så blir jag också kåt av hela situationen. Igår reste min fru till honom, och jag kunde inte sova på hela natten utan blev tvungen att runka flera gånger och fantisera om hur hon red av honom osv. När vi pratade för en stund sedan i telefon antydde hon att de hade knullat med varandra, och att hon tänkte sova hos honom inatt också. Det är så dubbelt det här, för jag både störs av det som händer, samtidigt som jag blir upphetsad och på ett sätt vill att hon ska knulla honom. Jag längtar tills hon kommer hem, så jag kan få veta detaljer. Just nu svävar bilder i huvudet av henne naken på alla fyra i högklackat och han som trär en kondom på sin kuk. Och att han just nu (eftersom hon faktiskt är hos honom just nu) trycker kuken djupt i min frus plaskvåta längtande fitta! Shit, nu måste jag runka igen...
    Vad trevligt att se att det finns så snälla hjärtliga män som lånar ut sin fru till andra män. Det är få män som är så snälla, men det är roligt att se att det finns så snälla och hjärtliga, ja väldigt snälla män faktiskt. Jag är förvånad över att det finns så väldigt snälla män.

Gäst
    Gäst

Grejen är att hon inte har betett sig "slampigt" tidigare, det här är första gången. Hon är fortfarande kvar hos den där mannen, och när jag pratade med henne igår kväll så frågade jag rakt ut om de använt kondom, och hon svarade ja. Alltså knullar de med varandra. Jag vet inte riktigt varför jag skriver om det här, jag antar att det som händer får mig att bli kåt, och ännu mer kåt på min fru nu när jag vet att hon lättar på trosorna för en annan man. Någon annan som blir kåt av detta? Vad skulle ni vilja göra med min fru?
    Ni är jättefina människor, jag kan inte säga nåt annat! Men efterom man inte får söka kontakt med andra människor på detta forum, så tycker jag i alla fall att det är meningslöst att berätta vad man skulle vilja göra!

Gäst
    Gäst

Jag tycker ändå att det vore spännande att få veta vad ni där ute skulle vilja göra med min fru, som jag skriver "det som händer får mig att bli kåt, och ännu mer kåt på min fru nu när jag vet att hon lättar på trosorna för en annan man." Så kom igen nu och berätta!

Gäst
    Gäst

Talking Sv: Delar på min fru

Jag tycker att det är skönt att din fru är hos den andre mannen och knullar mycket med honom och att du vet om det. Men jag tycker absolut att du ska begära av henne att berätta detaljer för dig, på telefon när hon är där och utförligt när hon kommer hem. När hon kommit hem tycker jag att hon ska smeka din lem och berätta exakt hur hon smekte hans och hur han reagerade på det. Hon måste berätta! Utförligt!
    Ha, ha, ha, ha.....
    Jag kunde inte låta bli att gapflabba för att du har sån härlig humor...

Gäst
    Gäst

Låter intressant det där, att hon filmar när hon knullar andra och sen visar dig!

För nu är min fru nämligen hos den där mannen igen, och vi har bestämt att hon ska knulla med honom en gång till (eller flera gånger inatt blir det antagligen). Men dom kommer inte filma, så hon får berätta detaljer istället.
    Jag snackade med henne för en timme sen ungefär, och vi sa att vi skulle höras imorgon när hon kunde prata igen. Så just nu knullar hon kanske med honom. Och jag sitter och runkar och fantiserar om hur det ser ut, lite svartsjuk och mycket kåt. Att hon står på alla fyra, i högklackat och stayups, och låter honom knulla henne bakifrån, att han håller runt hennes härliga fylliga nakna rumpa, och sprutar min fru full med sin sperma.

Hur går det för en nu då ? Är ni tillsammans ännu ? Träffar hon den där andra mannen ännu ?
    Har hon berättat för dig detaljerna hur de har knullat medans hon runkat dig skönt ?
    Vilken ålder är ni i ?

Gäst
    Gäst

Min fru och jag har sedan tre år låtit henne varit otrogen . Jag upptäckte att jag tände på sånt här och talade med henne om det för några år sedan och hon var mycket villig att exprimentera på detta området och det kom även då fram att det redan hade hänt på en klassåterträff !

Min kuk är dessutom rätt liten och hon föredrar då älskare nu mera jag får nöja mig med att slicka fitta och det gör mig vansinnigt kåt att slicka otrogen fitta !
    Effteråt får jag stå naken på alla fyra och bli skönt runkad eller som vi kallar det mjölkad !
    i bland tvingar hon mig slicka upp effter mig !

En kuk på 12 cm är häller ingen kuk säger min fru utom en snopp ! det är det som är skilnaden mellan män och pojkar män har kuk och pojkar har snopp !
    Det är även därför skönare att bli mjölkad då min frus fitta är för stor för min snopp .

Jag har även fått varit med och tittat på då de har knullat med varandra i allafal med hennes förra älskare . Dom brukade hålla till här hemma och jag fick då titta genom nyckelhålet i sovrumsdörren med deras vetskap om att jag tittade . För att då retas med mig fick jag ha kyskhetsbälte på mig så jag inte kunde runka utom fick snällt vänta tills dom var färdiga och min fru hade tid att mjölka mig .

Mera insperation fins på denna sidan

http://cuckold-chastity-belt-stories.com/

Gäst
    Gäst

Hur går det för en nu då ? Är ni tillsammans ännu ? Träffar hon den där andra mannen ännu ?
    Har hon berättat för dig detaljerna hur de har knullat medans hon runkat dig skönt ?
    Vilken ålder är ni i ?
    Ja vi är tillsammans fortfarande. Vi är i trettioårsåldern båda två. Hon har berättat lite när vi har knullat, bland annat att han hade knullat henne med kondom tills han nästan kom och sedan hade hon sugit av honom med kondomen på så att han kom i hennes mun med den på. Det gjorde mig extremt kåt!
    Dom ska träffas nästa vecka och göra det igen.

Vad skulle ni vilja göra med henne?

Gäst
    Gäst

Hej ,det är väl helt ok om du blir kåt och upphetsad. Min man och jag knullar regelbundet med en av våra vänner. Först är vi tillsammans alla tre ,men senare drar sig jag och vännen undan för eget knull, och min man tittar på eller runkar själv. Vännen kan tillfredställa mej mycket mera med slick och oralsex än vad min make kan,vi är nöjda alla tre.

Gäst
    Gäst

Pratade nyss med min fru som är hos den där mannen nu. De hade nyss knullat och kommer göra det mer inatt. Hon sa att hon hade ett par hudfärgade glansiga staypups och svarta högklackade skor på sig, och att hans fullsprutade kondom fortfarande satt kvar i hennes fitta. Jag sa att jag tycker att han ska knulla henne bakifrån och spruta sperman över hennes breda rumpa och stayups och ta en bild med mobilen och skicka över till mig inatt, så snart kommer sköna bildbevis som jag kan runka till!

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Beställ kondomer diskret och anonymt via e-butik.

Liknande ämnen

1. Delar säng med morsan
    Av Gäst i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2015-09-17, 00:52
  2. delar inte min mans sexfantasi
    Av Gäst i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2014-07-05, 00:14
  3. som delar mitt intresse för strumpor
    Av smutsigastrumpor i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 2