+ Svara på ämne
Sidan 2 av 12 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 111

Ämne: Delar på min fru

Gäst
    Gäst

Cool Sv: Delar på min fru

Konstig situation...man har ju hört om sånt här men jag brukar tänka att det inte kan finnas någon man som skulle vilja se sin kvinna blir påsatt av en annan man. Visst när man fantiserar för sig själv ( även det klarar vissa inte av) kan man tänka på en massa perversa saker, men när det är verklighet är det en helt annan sak. Det roliga är att det är du som är den perversa även då det är din kvinna som är "otrogen" mot dig. Om jag var hon så skulle jag dumpa dig istället hahaha. Vem vill ha en man som tänder på att hans kvinna blir knullad av en annan, för mig är det ingen riktig man. Men lycka till!

peloqin
    Gäst

Standard Sv: Delar på min fru

Vilka fördomar! Min fru har regelbundet sex med andra män, helt enkelt för att hon älskar att knulla. Jag knullar också med henne och jag förstår faktiskt inte vad som skulle göra mig till en mindre "riktig" man bara för att jag inte känner härsklysten exklusivitet till min partner. Vi är i högsta grad känslomässigt monogama och gläds åt lekarna och öppenheten. Enligt vår mening så är det osäkerhet och hämningar som ligger bakom sura kommentarer. Dela era fruar så mycket ni orkar och se till att njuta och ha det roligt! Den svenska bullerbymoralen är skrämmande!

Gäst
    Gäst

Får jag knulla din fru och filma?

Gäst
    Gäst

Snacka om att vara en sjuk jävel

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Min fru och jag har varit tillsammans i sex år nu. Vi har ett mycket bra sexliv och älskar varandra. För ett tag sedan lärde hon känna en man, och vänskapen har blivit mycket stark. Den här mannen bor i en annan stad än oss. Förra veckan kom det fram att de förutom att vara vänner är enormt fysiskt attraherade av varandra. Samtidigt som jag blir orolig att den fysiska attraktionen ska leda över i något annat så blir jag också kåt av hela situationen. Igår reste min fru till honom, och jag kunde inte sova på hela natten utan blev tvungen att runka flera gånger och fantisera om hur hon red av honom osv. När vi pratade för en stund sedan i telefon antydde hon att de hade knullat med varandra, och att hon tänkte sova hos honom inatt också. Det är så dubbelt det här, för jag både störs av det som händer, samtidigt som jag blir upphetsad och på ett sätt vill att hon ska knulla honom. Jag längtar tills hon kommer hem, så jag kan få veta detaljer. Just nu svävar bilder i huvudet av henne naken på alla fyra i högklackat och han som trär en kondom på sin kuk. Och att han just nu (eftersom hon faktiskt är hos honom just nu) trycker kuken djupt i min frus plaskvåta längtande fitta! Shit, nu måste jag runka igen...
    Det var en jättefin berättelse du berättade här och jag blev alldeles varm inombords av det du beskrev. Tycker ni verkar jättefina människor som har så fint och berikande liv tillsammans!
    /Ha en fin härlig vår tilsammans
    Havsmannen

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av peloqin Visa inlägg
    Vilka fördomar! Min fru har regelbundet sex med andra män, helt enkelt för att hon älskar att knulla. Jag knullar också med henne och jag förstår faktiskt inte vad som skulle göra mig till en mindre "riktig" man bara för att jag inte känner härsklysten exklusivitet till min partner. Vi är i högsta grad känslomässigt monogama och gläds åt lekarna och öppenheten. Enligt vår mening så är det osäkerhet och hämningar som ligger bakom sura kommentarer. Dela era fruar så mycket ni orkar och se till att njuta och ha det roligt! Den svenska bullerbymoralen är skrämmande!
    Men varför talas det bara om att knulla med andra? Ni talar som om oralsex inte ens existerade. Det verkar på era berättelser som att inge kvinnor vet ens vad avsugning är? Jag håller med dig om att man skall njuta och ha det roligt, men i era diskussioner talar ni enbart bara om de traditionella knullandet som om avsugning inte ens fanns??? Vad är det för roligt och njutningsfullt om inte oralsex finns med i bilden???

Gäst
    Gäst

Men varför talas det bara om att knulla med andra? Ni talar som om oralsex inte ens existerade. Det verkar på era berättelser som att inge kvinnor vet ens vad avsugning är? Jag håller med dig om att man skall njuta och ha det roligt, men i era diskussioner talar ni enbart bara om de traditionella knullandet som om avsugning inte ens fanns??? Vad är det för roligt och njutningsfullt om inte oralsex finns med i bilden???
    Ovanstående är skrivet av mig Havsmannen.
    /Ha en fin härlig vår tilsammans
    Havsmannen

Gäst
    Gäst

Snacka om att vara en sjuk jävel

Detta är inget svordomsforum utan ett sexforum, åtminstone enligt vad det står på texten högst upp till vänster på detta forum.

Havsmannen

Gäst
    Gäst

Smile Sv: Delar på min fru

Jag tycker att det är skönt att din fru är hos den andre mannen och knullar mycket med honom och att du vet om det. Men jag tycker absolut att du ska begära av henne att berätta detaljer för dig, på telefon när hon är där och utförligt när hon kommer hem. När hon kommit hem tycker jag att hon ska smeka din lem och berätta exakt hur hon smekte hans och hur han reagerade på det. Hon måste berätta! Utförligt!

Gäst
    Gäst

Låter som du har en ganska slampig fru!
    Bor de bara sambo är det ingen fara tycker jag! Jag tycker att de män som delar på sin fru till andra män är trevliga och extra snälla män. Det är väldigt få män som är så snäll och hjärtliga, så de vill låna ut sina sambos till andra ensamma män. Jag är glad att de finns så hjärtliga och snälla män som vill dela sina sambos till andra män.

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Beställ kondomer diskret och anonymt via e-butik.

Liknande ämnen

1. Delar säng med morsan
    Av Gäst i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2015-09-17, 00:52
  2. delar inte min mans sexfantasi
    Av Gäst i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2014-07-05, 00:14
  3. som delar mitt intresse för strumpor
    Av smutsigastrumpor i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 2